Dat is toch de vrouw van de duivel?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Lilith is een artiestennaam toch? Echt zo'n naam die gothics voor zichzelf kiezen.
Ik had er eentje in m’n klas.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Lilith is een artiestennaam toch? Echt zo'n naam die gothics voor zichzelf kiezen.
FAKKING CHILLLLquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom dat Engelse altijd tussendoor bij die generatie.
Elvira, Raven Morticia…quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Een rode. Vond het in grijs of zwart helemaal zo'n bejaardenauto. Rood wel best okay met zwarte velgen er onder.quote:
Het zijn vaak bepaalde types waarvan de irritatiefactor minstens verdubbeld bij elk Engels woord.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom dat Engelse altijd tussendoor bij die generatie.
Er zijn er genoeg die dat niet doen gelukkig iddquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zijn vaak bepaalde types daarvan de irritatiefactor minstens verdubbeld bij elke Engels woord.
Ik zou haar niet versieren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
Is dit @:sapstengel die probeert een vrouw te versieren!?
Geef je op en bewijs jezelf. @cherrycoke kan het dus jij ook! ;-)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar niet versieren.
En ben ook minder awkward in het echt.
@Sapstengel is wat aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
Is dit @:sapstengel die probeert een vrouw te versieren!?
Alle vergelijkingen hier zijn treffendquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef Joop_W het volgende:
Autistische versie van Henri Schut van studio sport
Wat vind je van Noa Lang?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
ze loopt als een manke kameel op die hakken
Gevaarlijke aannamequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel is wat aantrekkelijker
lucillewerner.gifquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
ze loopt als een manke kameel op die hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |