SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kon in de heenwedstrijd ook al nietquote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou geen fatsoenlijke opstellingen kunnen bedenken met 4-3-3.
Waarom staat Arne nog in de OP?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja hoor Igor ook nog stuk.
Nog even en Beelen staat linksbuiten.
Misschien brengt het ongeluk dat we de OP niet aangepast hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terechte vraag.
We beschouwen dit seizoen als niet-bestaand.
De eerste volgende keer dat ik deze topic open pleur ik die OP helemaal leegquote:
Voor de Grote Arend Martijn is altijd een plekje - in dit topic en in ons hart.quote:
Oh Arnequote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor de Grote Arend Martijn is altijd een plekje - in dit topic en in ons hart.
dat mssn wel, maar cl is dan wel een stap te snel natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti, jongons. Zeg het maar. Talentje?
Jazeker. Ik wacht al heel lang op deze gozer. Mooi moment om je debuut te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti, jongons. Zeg het maar. Talentje?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wacht al heel lang op deze gozer. Mooi moment om je debuut te maken
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Goed gespot.
Vernielen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
Opnieuw vernielen Feyenoordfans eigendommen bij een uitwedstrijd in Italië:
https://www.ad.nl/video/p(...)ergestickerd-1224545
sensatiehoerenquote:
Ach, klaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet snel een 0-1 hebben
dan kan het spannend worden
Een paar stickers, het is wat.quote:
die staat nog altijd op jullie naamquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Klaar voor een nieuw diepterecord van psv morgen?
Er is geen Nederlandse club die ooit met 1-7 op hun kloten heeft gekregen in de CL. Enige bescheidenheid zou gepast zijn.quote:
Wss heeft hij niet gekeken, logisch dat hij de uitslag dan niet kent... Staat immers niet op 818quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is geen Nederlandse club die ooit met 1-7 op hun kloten heeft gekregen in de CL. Enige bescheidenheid zou gepast zijn.
Idd, dat wel. Lekker knaken binnen geharkt en verder gekomen dan ik ooit had durven dromen, dit seizoenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, jammer, maar het was niet alsof ik ergens op rekende vandaag. Het was en blijft Europees een mooi seizoen.
Alle twee zwarte broek mag niet hč.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Dat krijg je als je als Utrecht het veld op gaat
ZIggo Premium nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik wil Liverpool op de stream checken, maar ik krijg weer een 3016 foutmelding. Kut Ziggo.
Mijn 4K stream heeft dat niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik wil Liverpool op de stream checken, maar ik krijg weer een 3016 foutmelding. Kut Ziggo.
Niemand die in de buurt kwam, die gozer had gewoon aangepakt moeten worden... Maar goed, dit gaat een lange avond worden zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit was gewoon mooi gespeeld, wel stom balverlies op het middenveld.
Op mijn stream staat het nog 0-0, maar dat kan ook door de slechte beeldkwaliteit komen, bovendien vind ik het maar vreemd dat Pierre van Hooijdonk bij ons in de spits staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet, maar klopt het nou dat jullie nu al met 1-0 achter staan?
Ach, je moet toch iets, ik vind ons verrassend dreigend eigenlijk. Maar het wordt wel eerder 2-0 dan 1-1 (lol)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef Elan het volgende:
Schattig naīeve manier van spelen wel.
Gaat 4-0 worden op deze manier.
Verdediging is weer eens beneden niveau & we verliezen de bal veel te makkelijk. Maar verder idd best ok. Jammer alleen dat dat Inter zķ veel beter isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk is dit het spelletje wat Inter ook wil spelen, maar ik vind het wederom niet onaardig.
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verdediging is weer eens beneden niveau & we verliezen de bal veel te makkelijk. Maar verder idd best ok. Jammer alleen dat dat Inter zķ veel beter is
Paar prima aanvallen gezien, het zou fijn zijn als dat een keer gaat lonen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk is dit het spelletje wat Inter ook wil spelen, maar ik vind het wederom niet onaardig.
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.
Nee maar het verschil zou wel kleiner zijn denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.
Een beetje meer doortastendheid (met name voorin) helpt een hoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.
Oh ja, ik vind het ook niet erg. Ik verwacht zeker 2/3-0, zo niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.
Hij was overtuigd van niet, ik snap dit welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Scheids. Geef gewoon die pingel man. Wat doe je moeilijk.
Blijkbaar wel.quote:
Duidelijk een Noord-Pool!quote:
Ik vind het eerder een Zuid-Pool.quote:
Kwestie van tijd.quote:
noord-poolquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een Zuid-Pool.
Ik voel een aantrekkingskracht tussen jullie 2quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
noord-pool
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Vanuit Australië Zuid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
noord-pool
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Geen Poolster?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een Zuid-Pool.
2009?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
Wanneer is er een corner van ons voor het laatst gevaarlijk geweest? 2024?
Ik weet niet wat 'ie in zijn vrije doet.quote:
Het gaat er niet eens zo zeer om dat je er vaak uit moet scoren of zo, maar er komt echt zelden tot nooit gevaar uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap deze klacht nooit zo, Feyenoord doet het prima op corners.
Trauner scoorde eruit tegen Slavia Praag.quote:
We krijgen er gemiddeld een stuk of 10 per wedstrijd (in de Eredivisie). Doen we veel te weinig mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Trauner scoorde eruit tegen Slavia Praag.
Ja, het rendement is bedroevend maar Reijnen was daar toch zo belangrijk voor?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
We krijgen er gemiddeld een stuk of 10 per wedstrijd (in de Eredivisie). Doen we veel te weinig mee.
Op CL niveau vind ik het wat anders hoor, maar bijvoorbeeld die corners van Paixao komen meer dan de helft van de tijd niet eens voorbij de eerste paal.
het gaat ook om beleving toch, het hoeft niet altijd een goal te zijn. Gewoon een leuke actie of een kans is prima. Uiteindelijk is de emotie ook gewoon een stuk hoop wanneer een bal wordt ingebracht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Corners worden sws schromelijk overschat in het voetbal.
Heerlijk om die erbij te hebben. Middenveld voor volgend seizoen staat er goed voor (je moet nu al bezig zijn met volgend seizoen).quote:
Bovendien is het gewoon trainbaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
het gaat ook om beleving toch, het hoeft niet altijd een goal te zijn. Gewoon een leuke actie of een kans is prima. Uiteindelijk is de emotie ook gewoon een stuk hoop wanneer een bal wordt ingebracht.
Simpele Google-opdracht levert op dat slechts 3,5% een goal oplevert.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
het gaat ook om beleving toch, het hoeft niet altijd een goal te zijn. Gewoon een leuke actie of een kans is prima. Uiteindelijk is de emotie ook gewoon een stuk hoop wanneer een bal wordt ingebracht.
Dat is ook niet te verwachten, het is nogal een potje om je debuut te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti kan het allemaal niet belopen helaas.
Dat is niet gek. Vind het hem niet eens onaardig invullen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti kan het allemaal niet belopen helaas.
Wel contact, ook schwalbe imoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is gewoon contact.
Dat draai je nooit terug.
Gewoon slim opgezocht, maar het contact is er.quote:
Ach.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:08 schreef ashardalan het volgende:
Bij Rijnmond zijn ze overtuigd dat het teruggedraaid gaat worden, ik niet
Het is geen overtreding. Klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon slim opgezocht, maar het contact is er.
Gewoon idiote actie van Beelen dat hij die bal zo idioot verspeel.d
De scheids vond van wel en als VAR kom je er niet aan omdat er wel degelijk contact is.quote:
Kreeg ook alle ruimte.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze wel. Die goal van Thuram van vorige week is ook gewoon klasse.
Ja, contact mijn reet. Ik kan ook tegen iemand aanlopen en de stervende zwaan spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De scheids vond van wel en als VAR kom je er niet aan omdat er wel degelijk contact is.
Ook al is het opgezocht.
Dat is in dat soort situaties altijd wel wat makkelijk gezegd. Feyenoord is bovendien niet van het niveau dat topspitsen nooit de ruimte krijgen.quote:
Precies. Gewoon genaaid brothers.quote:
mja was geen penalty, maar de stand is wel gewoon terecht. niks in te brengen, alleen wat inter je aan de bal laat.quote:
objectief is dat ook gewoon het verschil tussen een inter en een arsenal. Inter zet niet door.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nu alleen vanaf de tweede helft gekeken maar hoe het in godsnaam nog maar 2-1 staat is mij een raadsel.
Doet er niet toe. Je kunt ook in de wedstrijd blijven of desnoods onverdiend winnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
mja was geen penalty, maar de stand is wel gewoon terecht. niks in te brengen, alleen wat inter je aan de bal laat.
Slaat echt nergens op dat mensen dit verdedigen (lol)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, contact mijn reet. Ik kan ook tegen iemand aanlopen en de stervende zwaan spelen.
Dit had nooit een penalty mogen zijn.
Ze zijn erg slordig in de laatste fase inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
objectief is dat ook gewoon het verschil tussen een inter en een arsenal. Inter zet niet door.
Dat swsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef fetX het volgende:
Zelfs al is dit geen pingel, is het alsnog verschrikkelijk slecht gedaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
En dan ook geel graag voor die acteur,
Vrouwenmeppert vermoed ik.quote:
Jezus te paard inderdaad hemeltergend te lopen kutten daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:26 schreef fetX het volgende:
Zelfs al is dit geen pingel, is het alsnog verschrikkelijk slecht gedaan.
Omdat hij hier voor het contact zijn val al inzette.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, bij die vorige was er wél contact... Geen idee waarom de VAR niet ingreep, maar ok
Is het idd wel helemaal kwijt dit seizoenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner maar weer wisselen, want dit kan echt niet.
Een ramp ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:28 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner maar weer wisselen, want dit kan echt niet.
Maar, imo, die vorige was ķķk geen pingel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat hij hier voor het contact zijn val al inzette.
En dus een schwalbe maakte.
Te vaak in de skihut?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is het idd wel helemaal kwijt dit seizoen
Die had je prima kunnen verkopen deze winter.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is het idd wel helemaal kwijt dit seizoen
Heel makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maar, imo, die vorige was ķķk geen pingel.
"prima"...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had je prima kunnen verkopen deze winter.
Denk dat dat idd de uitleg gaat zijn. Onbevredigend, maar ja. Zo gaat hetquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel makkelijk inderdaad.
Maar als je die als scheids geeft draai je die als VAR niet terug.
Ik doelde meer op de prijs die we hadden kunnen krijgen.. Afgelopen zomer was, financieel, beter geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Salzburg wilde hem hebben, Trauner wilde ook gaan
Moah. Het is ook wel steeds hetzelfde riedeltje waar Feyenoord tactisch geen antwoord op heeft. Iedere omschakeling lopen ze er direct doorheen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:31 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner.
De allerslechtste invalbeurt ooit.
Maar Dennis wou teveel toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Salzburg wilde hem hebben, Trauner wilde ook gaan
Als je voor een 33 jarige opa die altijd geblesseerd is en veel salaris vreet nog iets krijgt is het primaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de prijs die we hadden kunnen krijgen.. Afgelopen zomer was, financieel, beter geweest
dat is ook wel aanvallend spelen natuurlijk, achterin ligt het open omdat feyenoord niet achterin hangt zoals bijv wel tegen ac milanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah. Het is ook wel steeds hetzelfde riedeltje waar Feyenoord tactisch geen antwoord op heeft. Iedere omschakeling lopen ze er direct doorheen.
Wij hebben ook een paar kansen gehad hoor... Kleine, maar tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef Haringkop het volgende:
Wat een powerplay van Inter zeg. Geven verdedigend geen cm weg en zijn aanvallend zo sterk, houden dan heel makkelijk het veld groot.
Ook een groot verschil in balbehandeling. Niet zo gek dat spelers als Beelen en Trauner helemaal ondersneeuwen in zo’n wedstrijd…
Ik vind het allemaal wel meevallen, uiteindelijk staat Inter ook maar voor door een compleet onterechte strafschop tegen een gehandicapt Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef Haringkop het volgende:
Wat een powerplay van Inter zeg. Geven verdedigend geen cm weg en zijn aanvallend zo sterk, houden dan heel makkelijk het veld groot.
Ook een groot verschil in balbehandeling. Niet zo gek dat spelers als Beelen en Trauner helemaal ondersneeuwen in zo’n wedstrijd…
Speldenprikken vooral. Eerste helft had je nog wel wat in te brengen, maar daarna dicteer Inter. Zo’n Thurman of Ueda is ook een wereld van verschil, Thuram is zo ontzettend balvast en snel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wij hebben ook een paar kansen gehad hoor... Kleine, maar toch
Het niveauverschil is idd wat ik al verwacht hadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Speldenprikken vooral. Eerste helft had je nog wel wat in te brengen, maar daarna dicteer Inter. Zo’n Thurman of Ueda is ook een wereld van verschil, Thuram is zo ontzettend balvast en snel.
Sinds die pingel hebben ze wel een aantal mogelijkheden gehad hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen, uiteindelijk staat Inter ook maar voor door een compleet onterechte strafschop tegen een gehandicapt Feyenoord.
Maar ze geven niks weg en met een beetje meer scherpte snijden ze er zo doorheen. Ik heb echt niet het gevoel dat er voor ons heel veel meer in zat vandaag.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen, uiteindelijk staat Inter ook maar voor door een compleet onterechte strafschop tegen een gehandicapt Feyenoord.
Bij Rijmmond hopen ze vurig op een gelijkspel. Schijnt positief te zijn, ivm volgend seizoen, of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar ze geven niks weg en met een beetje meer scherpte snijden ze er zo doorheen. Ik heb echt niet het gevoel dat er voor ons heel veel meer in zat vandaag.
Dat komt door Moussa.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Neem deze counter met Moussa. We doen er gewoon niks mee.
Ja dan komen we boven Brugge uit, waardoor we met plek drie nog een directe plaatsen zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bij Rijmmond hopen ze vurig op een gelijkspel. Schijnt positief te zijn, ivm volgend seizoen, of zo.
Ik wou net zeggen, het is niet alsof de verwachting heel anders was en het is ook niet alsof er überhaupt een universum bestaat waarin je minstens gelijkwaardig zou zijn. Je moet soms ook gewoon je plaats kennen, fans van Almere City komen ook niet naar de Kuip met de verwachting minstens gelijkwaardig te zullen zijn en eventjes een overwinning binnen te slepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het niveauverschil is idd wat ik al verwacht had
Ah, dank. Die eikels op Rijnmond wilde het al niet uitleggenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dan komen we boven Brugge uit, waardoor we met plek drie nog een directe plaatsen zouden kunnen hebben.
Daar waren ze wel heel dichtbij overigens. En hadden ze ook verdiend (lol)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het is niet alsof de verwachting heel anders was en het is ook niet alsof er überhaupt een universum bestaat waarin je minstens gelijkwaardig zou zijn. Je moet soms ook gewoon je plaats kennen, fans van Almere City komen ook niet naar de Kuip met de verwachting minstens gelijkwaardig te zullen zijn en eventjes een overwinning binnen te slepen.
Vooral ook wel omdat Trauner een ‘speciale’ invalbeurt heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds die pingel hebben ze wel een aantal mogelijkheden gehad hoor.
Daarvoor viel het wel mee, ja. Vorig potje ook.
Deels maaar ook je restverdediging natuurlijk staan constant in ondertal in de omschakeling.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is ook wel aanvallend spelen natuurlijk, achterin ligt het open omdat feyenoord niet achterin hangt zoals bijv wel tegen ac milan
Die heeft niks fout gedaan. Draait iedere keer zo knap weg, kan daar wel van genieten.quote:
Handelingssenlheid lijkt idd totaal afwezigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Voor rust had Bueno al een paar keer in kansrijke positie te lang nodig , nu weer Carranza. Dat is wel het grote verschil hoor.
Gebrek aan handelingssnelheid voorin is zeker een probleem maar dat is ook waarom we relatief weinig kansen creëren uit op zich prima veldspel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:42 schreef Haringkop het volgende:
Voor rust had Bueno al een paar keer in kansrijke positie te lang nodig , nu weer Carranza. Dat is wel het grote verschil hoor.
Dat is zeker waar, maar was op zich niet het punt dat ik wilde maken. Misschien met een slecht gekozen voorbeeld danquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar waren ze wel heel dichtbij overigens. En hadden ze ook verdiend (lol)
Ik hoop echt dat er volgend seizoen een goede spits en rechtsbuiten bij komt. Sauer komt sowieso terug wat wel lekker is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebrek aan handelingssnelheid voorin is zeker een probleem maar dat is ook waarom we relatief weinig kansen creëren uit op zich prima veldspel.
Lol, Kloese gaat weer een hele zomer shoppen in de koopjeshoek en zich pas in de laatste week melden voor “versterkingen aan de bovenkant” natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er volgend seizoen een goede spits en rechtsbuiten bij komt. Sauer komt sowieso terug wat wel lekker is.
Slory rechtsbuitenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er volgend seizoen een goede spits en rechtsbuiten bij komt. Sauer komt sowieso terug wat wel lekker is.
Ik ben ook niet ontevreden over het veldspel over deze twee wedstrijden. Maar we hebben uiteindelijk ook twee keer amper wat gecreëerd. Zeker zonder Santi lijkt alle power wel verdwenen en vandaag mis je Paixao ook natuurlijk. Maar ik heb niet echt de illusie of dit heel veel had uitgemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebrek aan handelingssnelheid voorin is zeker een probleem maar dat is ook waarom we relatief weinig kansen creëren uit op zich prima veldspel.
Of dat Moussa net dat extra stapje maakt. Daar zit het echt wel in, alleen heeft hij nu een lastigere fase. Hij zou ook gewoon een goede back-up moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Paixao en vooral Santi maak je zeker meer kans. Je mist op dit niveau het meeste een speler die van een halve kans een goal maakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ontevreden over het veldspel over deze twee wedstrijden. Maar we hebben uiteindelijk ook twee keer amper wat gecreëerd. Zeker zonder Santi lijkt alle power wel verdwenen en vandaag mis je Paixao ook natuurlijk. Maar ik heb niet echt de illusie of dit heel veel had uitgemaakt.
Dat sws, was een mooi Europees seizoen. Veel geld, veel mooie momenten, paar legendarische wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Paar mooie potjes voor de historie dit seizoen, prima.
Met een Deense trainer waarvan we over een aantal jaar zeggen “oh ja, die hadden we ook nog”.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat sws, was een mooi Europees seizoen. Veel geld, veel mooie momenten, paar legendarische wedstrijden.
"We moeten vanaf nu alles winnen..."quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
Tsja, jammer. Maar absoluut geen schande.
Vind het spel onder vPersie helemaal niet onaardig. Die pot tegen Twente gaat echt belangrijk worden.
Wel tijd voor een eerste veldgoal.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
Vind het spel onder vPersie helemaal niet onaardig. Die pot tegen Twente gaat echt belangrijk worden.
Ja eens. In Ueda geloof ik echt niet meer. Wat een matte speler is dat zeg. Bij Santi zag bij de eerste invalbeurt al de klasse, bij deze speler heb ik 10-15 wedstrijden echt niks kunnen ontdekken waarom het ineens wel zou moeten gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Paixao en vooral Santi maak je zeker meer kans. Je mist op dit niveau het meeste een speler die van een halve kans een goal maakt.
Oke, dan ga ik binnenkort met wat maten paw patrol stickers op jouw auto plakken.quote:
Onder Bosschaart was het voetbal ook prima. Het mindere voetbal lag echt aan Priske die hele rare dingen deed met de selectie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
Ueda komt simpelweg tekort. Carranza ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja eens. In Ueda geloof ik echt niet meer. Wat een matte speler is dat zeg. Bij Santi zag bij de eerste invalbeurt al de klasse, bij deze speler heb ik 10-15 wedstrijden echt niks kunnen ontdekken waarom het ineens wel zou moeten gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |