SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kon in de heenwedstrijd ook al nietquote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou geen fatsoenlijke opstellingen kunnen bedenken met 4-3-3.
Waarom staat Arne nog in de OP?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja hoor Igor ook nog stuk.
Nog even en Beelen staat linksbuiten.
Misschien brengt het ongeluk dat we de OP niet aangepast hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terechte vraag.
We beschouwen dit seizoen als niet-bestaand.
De eerste volgende keer dat ik deze topic open pleur ik die OP helemaal leegquote:
Voor de Grote Arend Martijn is altijd een plekje - in dit topic en in ons hart.quote:
Oh Arnequote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor de Grote Arend Martijn is altijd een plekje - in dit topic en in ons hart.
dat mssn wel, maar cl is dan wel een stap te snel natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti, jongons. Zeg het maar. Talentje?
Jazeker. Ik wacht al heel lang op deze gozer. Mooi moment om je debuut te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:54 schreef bbuddybb het volgende:
Sliti, jongons. Zeg het maar. Talentje?
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wacht al heel lang op deze gozer. Mooi moment om je debuut te maken
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Goed gespot.
Vernielen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
Opnieuw vernielen Feyenoordfans eigendommen bij een uitwedstrijd in Italië:
https://www.ad.nl/video/p(...)ergestickerd-1224545
sensatiehoerenquote:
Ach, klaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet snel een 0-1 hebben
dan kan het spannend worden
Een paar stickers, het is wat.quote:
die staat nog altijd op jullie naamquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Klaar voor een nieuw diepterecord van psv morgen?
Er is geen Nederlandse club die ooit met 1-7 op hun kloten heeft gekregen in de CL. Enige bescheidenheid zou gepast zijn.quote:
Wss heeft hij niet gekeken, logisch dat hij de uitslag dan niet kent... Staat immers niet op 818quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is geen Nederlandse club die ooit met 1-7 op hun kloten heeft gekregen in de CL. Enige bescheidenheid zou gepast zijn.
Idd, dat wel. Lekker knaken binnen geharkt en verder gekomen dan ik ooit had durven dromen, dit seizoenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, jammer, maar het was niet alsof ik ergens op rekende vandaag. Het was en blijft Europees een mooi seizoen.
Alle twee zwarte broek mag niet hè.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Dat krijg je als je als Utrecht het veld op gaat
ZIggo Premium nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik wil Liverpool op de stream checken, maar ik krijg weer een 3016 foutmelding. Kut Ziggo.
Mijn 4K stream heeft dat niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik wil Liverpool op de stream checken, maar ik krijg weer een 3016 foutmelding. Kut Ziggo.
Niemand die in de buurt kwam, die gozer had gewoon aangepakt moeten worden... Maar goed, dit gaat een lange avond worden zoquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dit was gewoon mooi gespeeld, wel stom balverlies op het middenveld.
Op mijn stream staat het nog 0-0, maar dat kan ook door de slechte beeldkwaliteit komen, bovendien vind ik het maar vreemd dat Pierre van Hooijdonk bij ons in de spits staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet, maar klopt het nou dat jullie nu al met 1-0 achter staan?
Ach, je moet toch iets, ik vind ons verrassend dreigend eigenlijk. Maar het wordt wel eerder 2-0 dan 1-1 (lol)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:18 schreef Elan het volgende:
Schattig naïeve manier van spelen wel.
Gaat 4-0 worden op deze manier.
Verdediging is weer eens beneden niveau & we verliezen de bal veel te makkelijk. Maar verder idd best ok. Jammer alleen dat dat Inter zó veel beter isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk is dit het spelletje wat Inter ook wil spelen, maar ik vind het wederom niet onaardig.
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verdediging is weer eens beneden niveau & we verliezen de bal veel te makkelijk. Maar verder idd best ok. Jammer alleen dat dat Inter zó veel beter is
Paar prima aanvallen gezien, het zou fijn zijn als dat een keer gaat lonen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:21 schreef bbuddybb het volgende:
Natuurlijk is dit het spelletje wat Inter ook wil spelen, maar ik vind het wederom niet onaardig.
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.
Nee maar het verschil zou wel kleiner zijn denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.
Een beetje meer doortastendheid (met name voorin) helpt een hoop.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Op het oog ziet het eruit als "met al je A-spelers erbij maak je een goede kans" maar tegen dit soort luizenploegen geloof ik er absoluut niet in dat dat een verschil zou maken.
Oh ja, ik vind het ook niet erg. Ik verwacht zeker 2/3-0, zo niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Logisch joh, als je zoveel bepalende spelers mist.
Hij was overtuigd van niet, ik snap dit welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Scheids. Geef gewoon die pingel man. Wat doe je moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |