Old Testament, Mr. Mayor, real wrath-of-God type stuff. Fire and brimstone coming down from the sky! Rivers and seas boiling!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:03 schreef Tjacka het volgende:
Wat is de weersverwachting voor volgend weekend?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Old Testament, Mr. Mayor, real wrath-of-God type stuff. Fire and brimstone coming down from the sky! Rivers and seas boiling!
Forty years of darkness! Earthquakes, volcanoes...
The dead rising from the grave!
Human sacrifice, dogs and cats living together - MASS HYSTERIA!
Uit de wind prima te doen lijkt mequote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:21 schreef Evangelion het volgende:
Redelijke zon maar ook een gure hoerenwind.
Het park lijkt voorzichtig wat groener te worden.
Er lag een vrouw in bikini te zonnen aan het water. Tja die bezuinigingen op de GGZ he.![]()
/liefdagboek
Dit is wel mooi! Hopelijk snel vaker van zulke dagen. Regen komt vanzelf wel weerquote:
ja datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Mijn droge handen hebben naarstig behoefte aan vochtige lucht, hup vochtige lucht.
Daarna is het weekend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Want een week duurt maar tot vrijdag?
Dat staat daar toch niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Want een week duurt maar tot vrijdag?
Echt veel nachten met vorst hoor de afgelopen weken, mag inderdaad wel snel achterwege blijven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:11 schreef Elan het volgende:
Die ochtenden mogen van mij wel gauw wat warmer worden, fucking -5 doe ff normaal.
De Bilt 12 in maart.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt veel nachten met vorst hoor de afgelopen weken, mag inderdaad wel snel achterwege blijven.
Niet goed voor de plantjes, maar wel lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt veel nachten met vorst hoor de afgelopen weken, mag inderdaad wel snel achterwege blijven.
Daardoor hebben we inderdaad wel veel zon, dus dat is de keerzijde.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet goed voor de plantjes, maar wel lekker
Oogdruppels, schatjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ogen beginnen wel echt last te krijgen van die droge lucht. Dit heb ik normaal alleen in een handjevol weken midden in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |