Ik weet het. Ben ik al bijna 14 jaar mee bezigquote:Op maandag 14 april 2025 10:56 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Weg blijven halen, liefst met wortel en al en anders plukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruit: deze staat ieder jaar te pronken aan de vroegere overkant. Ja, wij zijn dus verhuisd.
De eigenaresse kwam haar eigen boom tegen op tiktok.😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 16-04-2025 12:19:33 ]
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:49 schreef AnneX het volgende:
Is er niks van bloesem in jouw regio? Sinasappel- en citroenbomen hebben geen bloesom🙃
En de overdaad in Houten onlangs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruit: deze staat ieder jaar te pronken aan de vroegere overkant. Ja, wij zijn dus verhuisd.
De eigenaresse kwam haar eigen boom tegen op tiktok.😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit soort bomen heb je hier dus niet nee, en dit mis ik wel ja. Zo mooi.
Wat meer het binnenland in heb je ze wel wat meer, maar dan nog zijn ze vaak niet zo vol en groot en mooi zoals in Nederland. Maar hier aan de kust waar ik woon heb je eigenlijk gewoon zo goed als geen cherry blossom...
Wij hebben zelf een citroenboompje en die heeft idd wel wat bloemetjes nu en dan maar dat kan je echt no way vergelijken met de volle bloesembomen zoals bij jullie.
Maar goed, onze vetplantjes zijn wel heel mooi in bloei geraakt ook door de vele regen hier in maart en april.![]()
Vlinderstruiken zijn net onkruid, die overleeft het vast welquote:Op donderdag 17 april 2025 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een vlinderstruik verplaatsen (beter te doen nu hij net gesnoeid is) maar vrees dat het daarvoor eigenlijk alweer te laat is.
Alles wat niet op de juiste plek groeit is onkruidquote:Op donderdag 17 april 2025 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vlinderstruiken zijn net onkruid, die overleeft het vast wel
De hovenier wilde onze groene oprit inplanten met waldsteinia, daar heb ik nee tegen gezegd, ik vind dat echt een nare plant. De oprit is ingezaaid met klaver en dat heeft echt goed uitgepakt, hij is de hele winter redelijk groen gebleven en ziet er inmiddels weer helemaal weelderig groen uit na die paar buitjes afgelopen week.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb echt de schurft aan waldsteinia. De buurman heeft zn hele achtertuin er mee volgegooid. En die zooi groeit overal onze tuin in. Het zit zelfs in het gras en omdat het zo laag blijft, maai je het niet kapot.
Gaat heel goed.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:13 schreef Seven. het volgende:
@:Claudia_x hoe is het met je potentilla haagje?
Speenkruid toevallig?quote:Op donderdag 17 april 2025 14:32 schreef laziness het volgende:
Het is één border waar weinig zon komt en nu staan er mooie gele bloemetjes. Ik vind het helemaal prima zo. Ik ondervind er geen hinder van, het blijft netjes in deze kleine border![]()
Nee de waldsteinia die ik dus plaatste met vrolijke gele blommetjes en toen ging men miepen dat ze het zo’n stomme plant vinden.quote:
Wat een lekker stukje oranje Nederlandquote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
Maar goed, onze vetplantjes zijn wel heel mooi in bloei geraakt ook door de vele regen hier in maart en april.
[ afbeelding ]
Wat leuk, die ken ik ook niet en ga ik onthouden.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef laziness het volgende:
Maar nu struikklimop. Met dank aan iemand die het hier een keer noemde! Wist niet dat hedera ook in struikvorm bestond.
Ja het bloeit en daarna besjes en doet het goed op elke standplaats. Ik heb veel schaduw daar en had de hoop voor iets leuks al bijna opgegeven.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker stukje oranje Nederland![]()
[..]
Wat leuk, die ken ik ook niet en ga ik onthouden.
Als jij er blij mee bent is het goed toch? Het ziet er in jouw border ook heel zonnig uit. Ik wil het niet als groene oprit. Mocht de klaver niet goed aanslaan, dan hadden we vinca minor/major als alternatief, dat vinden sommige mensen ook onkruid, ik zag hier in de buurt bij 2 voortuinen dat het daar ook wel een beetje de spuigaten uit loopt met de vinca major.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee de waldsteinia die ik dus plaatste met vrolijke gele blommetjes en toen ging men miepen dat ze het zo’n stomme plant vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |