Eventjes dacht ik. Maar ik miste wat minuten.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef Stepperoller het volgende:
Heeft Martijn zelf nog aan zo'n spijkerbroek gehangen of niet?
Ilja en Daniëlle zijn al wegquote:Op maandag 10 maart 2025 09:19 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn: Ilja
Jan: Annick
Roel: Simone
Deedry: Wesley
Julius: Myrthe
John: Daniëlle
een boer die in een stal hangt dat laten ze liever niet meer op tv zien in nederland.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef Stepperoller het volgende:
En terechtquote:Op zondag 16 maart 2025 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die proost-seks grapjes elke keer![]()
Martijn gaat voor de Ciska.
Of dat Dorien 3 jaar jonger is dan Annetquote:Op zondag 16 maart 2025 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je zou trouwens niet zeggen dat Karina 17 jaar ouder is dan Dorien
er gebeurde inderdaad wel echt iets toen ze elkaar zo in de ogen stonden te kijken. meer dan bij die andere vrouwen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is ook wel een saaie muts hoor.quote:
Niks scheuren in je broek is pas stom en dat is wel hip.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is er nou weer mis met een ronde kraag
Ciska denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn gaat voor Marleen gok ik. Moest even op de website de naam zoeken.
Myrthe idd leukquote:Op zondag 16 maart 2025 22:07 schreef Burdie het volgende:
Mijn voorspelling:
Martijn - Ciska
Jan - Karina
Roel - Simone
Deedry - Roy
Julius - Myrthe
John - Karin
Ik moest even hier loerenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het knap dat jullie al die namen en gezichten al weten. Het tempo is inmiddels zo snel dat ik de vrouwen van Julius en Jan door elkaar haalden en Jan maar een viezerik vond met al die veel jongere vrouwen..
Dat kan nog steeds allemaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Je zag Yvon ook op een gegeven moment opzij kijken, naar de productie, zo van: eeh, wat doen we hiermee?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Je humor klikt niet met de mijne
Was die nou nodig?
Dat zijn geen grapjes. Heb jij binnen de laatste zeven jaar nog goede sex gehad?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vond dat echt absurd. Je gaat die vijf dames die al gespannen zijn voor die date toch niet in een schuur aan een spijkerbroek laten hangen. Ze hadden Martijn tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef Stepperoller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |