Echt een hollander. Ook dat kapsel. Dus het trekt elkaar wel aan, past prima.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou op zijn kleding alleen al afgeknapt zijn. Als je John bedoelt. (Passen ze wel bij.)
Roze trui ronde hals. 1990 belde.
John een Hollander?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt een hollander. Ook dat kapsel. Dus het trekt elkaar wel aan, past prima.
Als je de randstad bedoelt. Daar draagt niemand dit meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Echt een hollander. Ook dat kapsel. Dus het trekt elkaar wel aan, past prima.
Zo iemand waarvan je in welk vakantieland meteen ziet dat je uit Nederland komt. Mede door zijn kledingquote:
Nee klopt maar in de provincie nog wel. Puristen hier die aanslaan op hollanderquote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de randstad bedoelt. Daar draagt niemand dit meer.
Weet je hoeveel mensen uit Brabant en Limburg op Fok! dit wekelijks schrijvenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik de provincie nog wel. Puristen hier die aanslaan op hollander
Ook de enige die beetje past lijkt mijquote:
Ik zie dat idd niet snel veranderenquote:
Wordt regelmatig gebruikt om een randstedeling aan te duiden en mij was nog niet duidelijk of je het over John had of een andere boerquote:Op zondag 16 maart 2025 21:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik de provincie nog wel. Puristen hier die aanslaan op hollander
Dat zijn mensen die alcoholisme verwarren met gezelligheid, dat neem ik sowieso niet serieus.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen uit Brabant en Limburg op Fok! dit wekelijks schrijven
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gelukkig heeft ze de citytrip al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |