SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joh komt allemaal wel weer goed.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Bolk?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een lampje voor zonlicht?quote:Op zondag 9 maart 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
wat is een goeie gsm? ik wil wel een lampje ofzo voor zonlichtEen scherm met hoge helderheid bedoel je?
![]()
Schutting vlindersquote:Op zondag 9 maart 2025 23:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
leuk, tikken we de vlinders van de muur
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
samsung heeft nog buitenverliechtig ofzoquote:Op zondag 9 maart 2025 23:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een lampje voor zonlicht?Een scherm met hoge helderheid bedoel je?
Werewolf![]()
Ow ok..quote:Op zondag 9 maart 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
samsung heeft nog buitenverliechtig ofzo![]()
Buitenverliechtig. Oke Marioquote:Op zondag 9 maart 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
samsung heeft nog buitenverliechtig ofzoWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:
Well, life can be a riot
Joh doe kalm, het was een grapjequote:Well, life can be a riot
Nou, eindstand. Zelf wat uitkiezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Dit is trouwens de vetste telefoon die ik ooit heb gehad. Maar zullen ze vast niet meer verkopen. Heb em zelf nogwel op zolderBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hebben ook auto's tegenwoordigquote:Op zondag 9 maart 2025 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Xiaomi moet je hebben. Net zo goed als de duurdere merken maar dan goedkoper.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Even met een fijn iemand op internet kijken of naar een winkelquote:Op zondag 9 maart 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
wat is een goeie gsm? ik wil wel een lampje ofzo voor zonlicht
Trust nobody![]()
Walkmanquote:Op zondag 9 maart 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de vetste telefoon die ik ooit heb gehad. Maar zullen ze vast niet meer verkopen. Heb em zelf nogwel op zolder
Well, life can be a riot
Toen deed ik nog dronken smsen na een avondje stappen. Dat is gelukkig nu wel 20 jaar terug die telefoon 🥲Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nokia uiteraardquote:Op zondag 9 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste telefoon. Welke jullie?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: