SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Denk niet dat me dat in dank afgenomen wordt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En bij brand en blussen:
Als je rook of vuur ziet: Niet blussen!
Gewoon wegrennen.
Dus nu ga je voor het eerst in je leven kijken?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud klasgenoot van me doet mee met Boer zoekt vrouw blijkbaar
Dat dan weer niet. Aantal seizoenen geleden deed ook al bekende mee.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus nu ga je voor het eerst in je leven kijken?
Jemig, wie geeft die cursussen bij julliequote:Op zondag 9 maart 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En bij brand en blussen:
Als je rook of vuur ziet: Niet blussen!
Gewoon wegrennen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat in dank afgenomen wordt.
Als Boer of als vrouw?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud klasgenoot van me doet mee met Boer zoekt vrouw blijkbaar
Alle 20 pootjes geschoren?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst nog even het bed van de caafs opmaken
Ik zie nu dat het een reanimatiecursus was. Een volwaardige EHBO cursus is er nooit geweest, de enige poing daartoe was afgeblazen. Er is wel ooit een cursusje geweest meer gericht op het zwembad, maar daar faalde ik door de tweede bijeenkomst te vergeten waar het over EHBO zou gaanquote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dat niet alsnog doen? Ik vind dat echt kennis die iedereen zou moeten hebben.
Tsja dat is altijd lastig als er nog kinderen, of familie/vrienden in het pand aanwezig zijn natuurlijk. Maar als je een gebouw in rent dat vol met rook staat, zonder dat je iets meeneemt waardoor je de weg terug nog kunt vinden, is het echt heel moeilijk om er nog uit te komen want je raakt compleet gedesoriënteerd. En dan moet je nog hopen dat terwijl je onderweg bent in het pand, het vuur je niet de weg verspert.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jemig, wie geeft die cursussen bij jullie![]()
Bij ons werd initieel getraind om complete kinderdagverblijven te ontruimen inclusief alle slaapkamers met slapende kinderen enz. (Ook wel eens echt moeten doen met poppen in bedjes en van die rookbrillen op).
Enige wat ze dan roepen is dat je slaapkamers niet in mag als er rook onder de deur uit komt of de deurklink heet is en dat je het pand niet meer in mag rennen als alles onder de rook staat. Tegelijker tijd weten ze ook wel dat mensen dat waarschijnlijk toch wel doen als er nog kinderen in het pand aanwezig zijn.
Jij doet toch ‘zwembad dingen’. Dus als er koppen tegen elkaar knallen en er liggen er 2 bewusteloos in het water hebben ze gewoon pech?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een reanimatiecursus was. Een volwaardige EHBO cursus is er nooit geweest, de enige poing daartoe was afgeblazen. Er is wel ooit een cursusje geweest meer gericht op het zwembad, maar daar faalde ik door de tweede bijeenkomst te vergeten waar het over EHBO zou gaan
Overigens alweer 2 jaar geleden, dus als er een nieuwe ronde komt, kan ik daar wel gewoon op meeliften.
Je hebt ook echt helemaal geen pleisters in huis? Ik heb die bijna dagelijks nodigquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen EHBO zooi, of ook maar pleisters, maar ik heb wel een schuimblusser
Klopt. Ze vertellen ook altijd dat de kans dan echt heel groot is dat je er zelf niet meer levend uit komt en zo wel je waarschijnlijk onherstelbaar je longen beschadigd hebt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat is altijd lastig als er nog kinderen, of familie/vrienden in het pand aanwezig zijn natuurlijk. Maar als je een gebouw in rent dat vol met rook staat, zonder dat je iets meeneemt waardoor je de weg terug nog kunt vinden, is het echt heel moeilijk om er nog uit te komen want je raakt compleet gedesoriënteerd. En dan moet je nog hopen dat terwijl je onderweg bent in het pand, het vuur je niet de weg verspert.
Welke… want dat maakt ook nog weer verschilquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen EHBO zooi, of ook maar pleisters, maar ik heb wel een schuimblusser
Hij kan ze vast wel even opduiken.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij doet toch ‘zwembad dingen’. Dus als er koppen tegen elkaar knallen en er liggen er 2 bewusteloos in het water hebben ze gewoon pech?
En dan, ja jonges… doe maar ff wat… ik weet het ook niet…quote:Op zondag 9 maart 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kan ze vast wel even opduiken.
jou kan niks gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sowieso pleisters en paracetamol liggen. In de keukenen een EHBO-setje in de badkamer.
Ik ben dan kennelijk vrij idioot want ik heb echt een halve apotheekquote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sowieso pleisters en paracetamol liggen. In de keukenen een EHBO-setje in de badkamer.
Een rooiequote:Op zondag 9 maart 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke… want dat maakt ook nog weer verschil
Ik heb wel ooit na mn bhv cursus zo'n compleet ehbo koffer gekocht.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben dan kennelijk vrij idioot want ik heb echt een halve apotheek
Ik vind je niet idioot, heb ook een halve apotheek in huis. Kun je niet slapen? Ben je verslaafd aan oxycodon? Ik heb het allemaal voor jequote:Op zondag 9 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben dan kennelijk vrij idioot want ik heb echt een halve apotheek
Ik geloof niet dat ik ooit oxycodon heb gehadquote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind je niet idioot, heb ook een halve apotheek in huis. Kun je niet slapen? Ben je verslaafd aan oxycodon? Ik heb het allemaal voor je
Heb een tekenpen, gaas, van dat leukopor volgens mij, alcoholdoekjes die tien jaar over datum zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit na mn bhv cursus zo'n compleet ehbo koffer gekocht.
Nog nooit open gemaakt verder
Een rooie.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke… want dat maakt ook nog weer verschil
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind je niet idioot, heb ook een halve apotheek in huis. Kun je niet slapen? Ben je verslaafd aan oxycodon? Ik heb het allemaal voor je
Een tekenpen heb ik ooit. Ook nooit gebruikt. Gelukkigquote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een tekenpen, gaas, van dat leukopor volgens mij, alcoholdoekjes die tien jaar over datum zijn.
Ik weet echt niet hoe ik de afgelopen 3 jaar overleefd heb op deze manierquote:Op zondag 9 maart 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt ook echt helemaal geen pleisters in huis? Ik heb die bijna dagelijks nodig![]()
![]()
Overigens is een blusdeken ook goed om te hebben in de keuken. Wel even filmpje kijken over hoe het te gebruiken, want veel mensen gooien het deken van een afstandje over een brandende pan en dan maak je het alleen maar erger.
Oxy heb ik dan weer net niet. Tramadol nog wel ergens.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig helpen ze je telefonisch ook vrij goed.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan, ja jonges… doe maar ff wat… ik weet het ook niet…
Zijn er weer verkiezingen?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, NL-ers maken zich zorgen over defensie, Trump, Oekraīne etc.
Laten we gaan stemmen op Timmermans, dat helpt
Spiergeneuzelquote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oxy heb ik dan weer net niet. Tramadol nog wel ergens.
Maar voor de rest kun je met je pijn, migraine, allergie, spetterpoep, verstopping, spiergeneuzel, verstopte neus of keelpijn bij mij terecht
Ja heb ook spul voor vrijwel alles. Deels meegenomen uit de VS. En het komt toch vaak ook wel van pas moet ik zeggen. Want je hebt dingen altijd in het weekend nodig als de apotheek dicht is.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oxy heb ik dan weer net niet. Tramadol nog wel ergens.
Maar voor de rest kun je met je pijn, migraine, allergie, spetterpoep, verstopping, spiergeneuzel, verstopte neus of keelpijn bij mij terecht
Ik ook. Heb het in twee uur opgegeten.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:46 schreef Karzai het volgende:
heb wel voor 72 uur snacks gehaald dat vond ik wel een goed advies
Pillen kun je trouwens echt nog lang na de houdbaarheidsdatum gebruiken, de werking gaat hoogstens een beetje achteruit.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ooit alleen diclofenac liggen voor m'n rug maar dat heb ik weggedaan toen het over datum was.
Ben je de dealer in het dorp?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook spul voor vrijwel alles. Deels meegenomen uit de VS. En het komt toch vaak ook wel van pas moet ik zeggen. Want je hebt dingen altijd in het weekend nodig als de apotheek dicht is.
Fransje wil kruisrakketen diep Rusland in schieten.quote:
Ik kwam laatst paracetamol tegen met een datum van 2014 ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pillen kun je trouwens echt nog lang na de houdbaarheidsdatum gebruiken, de werking gaat hoogstens een beetje achteruit.
Heb je in ieder geval waar voor je geld, zeg maarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik de afgelopen 3 jaar overleefd heb op deze manier
Verder dan een voorraad paracetamol kom ik niet.
Ga je zien dat die set die ik besteld heb binnen een maand van pas gaat komen.
Verander je in een groene kikker.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam laatst paracetamol tegen met een datum van 2014 ofzo.
Timmermans, nou nee.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, NL-ers maken zich zorgen over defensie, Trump, Oekraīne etc.
Laten we gaan stemmen op Timmermans, dat helpt
Precies dit. Ik heb ooit eens een mogelijke kinderziekte semi-gefakete zodat ik van de huisartsenpost anti-histamine kreeg omdat ik echt helemaal gek gek gek van de jeuk werd. (Dat was nog in de tijd dat op zondag de winkels massaal niet open waren en je die shit alleen op recept kon krijgen).quote:Op zondag 9 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ook spul voor vrijwel alles. Deels meegenomen uit de VS. En het komt toch vaak ook wel van pas moet ik zeggen. Want je hebt dingen altijd in het weekend nodig als de apotheek dicht is.
En ik naar moulin rouge.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, is het weer noodpakket-tijd? Ik wil wel écht eerst naar de musical Elisabeth hoor
Nee joh we gaan er allemaal aanquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, is het weer noodpakket-tijd? Ik wil wel écht eerst naar de musical Elisabeth hoor
Studiegenootjes die een jaar in de VS hadden gestudeerd misten het in Nederlandquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werkt goedHeb die capsules altijd, dayquil voor overdag en nyquil voor 's nachts.
Narcostaat Foqueville.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is priem, na Elisabeth + Moulin Rougequote:
ahhh, jij was deze tijd ergens jarig toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb een kaartje gevraagd voor m'n verjaardag
en de @bitterbal meetquote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is priem, na Elisabeth + Moulin Rouge
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval waar voor je geld, zeg maar
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies dit. Ik heb ooit eens een mogelijke kinderziekte semi-gefakete zodat ik van de huisartsenpost anti-histamine kreeg omdat ik echt helemaal gek gek gek van de jeuk werd. (Dat was nog in de tijd dat op zondag de winkels massaal niet open waren en je die shit alleen op recept kon krijgen).
Ja dat kan ik me voorstellen. Heb ook "Ibuprofen PM", zit een slaapmiddel in. Ideaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studiegenootjes die een jaar in de VS hadden gestudeerd misten het in Nederland
Ja dat is zequote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ahhh, jij was deze tijd ergens jarig toch?
Aankomende week.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ahhh, jij was deze tijd ergens jarig toch?
Oehquote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Heb ook "Ibuprofen PM", zit een slaapmiddel in. Ideaal.
Ja, gelukkig!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is ze
en heb je al je recht op Gratis tompouche gekregen? ik wel iig @:cherryLips
En jij ook, toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat is ze
en heb je al je recht op Gratis tompouche gekregen? ik wel iig @:cherryLips
quote:
Ik heb ook wel eens van die slaapshit meegenomen. Geen idee wat precies. Zorgde wel voor ernstige zombieritis de dag erna. Was ook niet echt een succes.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Heb ook "Ibuprofen PM", zit een slaapmiddel in. Ideaal.
Nee bahquote:Op zondag 9 maart 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al een fles Licor43 gehaald??
Oh,quote:
Zo eentje die ook een andere structuur heeft dan je andere haren? Brrrrquote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst ook m'n eerste grijze haar
Zo'n spierwitte. Maar hij is al uitgevallen geloof ik.
Hij was vrij dik ja. Dus misschien heb ik over een tijdje ineens volume.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo eentje die ook een andere structuur heeft dan je andere haren? Brrrr
Die heb ik al 16 jaarquote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik postte gisteren nog een foto van wat grijze haartjes op mijn hoofd. In de baard zitten al enkele jaren grijze haren...quote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Je eerste pas? Dat is best laatquote:Op zondag 9 maart 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is vier jaar ouder en die is ook niet grijs. Heel soms wijs ik haar op een grijze haar en dan krijg ik een mep.quote:
Hehehequote:Op zondag 9 maart 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was vrij dik ja. Dus misschien heb ik over een tijdje ineens volume.
Geen idee, trek ze er altijd uit als ik ze ziequote:
Jemig. Ik was 27 (en ik weet het nog als de dag van gisterquote:Op zondag 9 maart 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is vier jaar ouder en die is ook niet grijs. Heel soms wijs ik haar op een grijze haar en dan krijg ik een mep.
Op die leeftijd had ik er al een stuk meerquote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, trek ze er altijd uit als ik ze zieMisschien 1x per maanden. Maar heb dat al sinds m'n 36e ofzo.
Dat is vorig jaar, toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, trek ze er altijd uit als ik ze zieMisschien 1x per maanden. Maar heb dat al sinds m'n 36e ofzo.
Haha, bos.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een redelijke bos haar heb. Genoeg mannen van mijn leeftijd die dat niet meer hebben. Mijn vader ken ik niet anders dan kaal...
Vliegtuigen en vogels ookquote:
Je voorouders stonden vooraan bij de haren, maar waren daardoor te laat in de rij bij het gehoorquote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma aan moeders kant overleed toen ze in de 70 was en was toen nog niet eens helemaal grijs.
bij het overlijden van mn pa heb ik bovenop mn hoofd best een hoop haar verloren, gelukkig niet kaal, maar heel erg uitgedundquote:Op zondag 9 maart 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een redelijke bos haar heb. Genoeg mannen van mijn leeftijd die dat niet meer hebben. Mijn vader ken ik niet anders dan kaal...
Ja m'n tante is ook half doof. Geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je voorouders stonden vooraan bij de haren, maar waren daardoor te laat in de rij bij het gehoor
Van de stress?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
bij het overlijden van mn pa heb ik bovenop mn hoofd best een hoop haar verloren, gelukkig niet kaal, maar heel erg uitgedund
ook nog geen grijs kunnen spotten
Dit is het werk van een AI die meer weet.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Jezus auto correct. Dat is nu al de tweede keer dat je een woord verbetert naar "dood".
dat kan haast niet anders, en was ook specifiek die periode dat ik merkte dat het echt uitdunde,quote:
@Novaquote:Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het werk van een AI die meer weet.
Ik ben intussen al wel 2/3 grijs, en langzamerhand wordt het wat dunner. Maar nog niet echt kaalquote:Op zondag 9 maart 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
bij het overlijden van mn pa heb ik bovenop mn hoofd best een hoop haar verloren, gelukkig niet kaal, maar heel erg uitgedund
ook nog geen grijs kunnen spotten
NO ONE IS EVER SAFEquote:Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het werk van een AI die meer weet.
Dat had een vriendin van mij ook, en ze was de helft van een ééneiige tweeling maar haar zus had dat niet, dus zo kon je ze goed uit elkaar houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sinds geboorte een klein grijs plukje achterop mijn hoofd, voor de rest ben ik nog aardig arisch
Hmm, je hebt ook mensen die dan ineens grijs worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan haast niet anders, en was ook specifiek die periode dat ik merkte dat het echt uitdunde,
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan haast niet anders, en was ook specifiek die periode dat ik merkte dat het echt uitdunde,
Ik dacht tot vandaag echt dat dit soort dingen een mythe warenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik zie altijd snel meer grijs als er veel kut dingen gebeuren/gebeurd zijn.
Vaag hoe dat kennelijk werkt.
Ik heb voor zover ik weet geen tweelingbroertjequote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had een vriendin van mij ook, en ze was de helft van een ééneiige tweeling maar haar zus had dat niet, dus zo kon je ze goed uit elkaar houden
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, je hebt ook mensen die dan ineens grijs worden.
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik zie altijd snel meer grijs als er veel kut dingen gebeuren/gebeurd zijn.
Vaag hoe dat kennelijk werkt.
quote:Je premium account (abo) verloopt op 12-03-2025 22:12. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Hmm, dan is dat grijze plukje nutteloosquote:Op zondag 9 maart 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet geen tweelingbroertje
Meh doe maar rumquote:Op zondag 9 maart 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schenkt advocaatje in voor Koen
Ik las laatst ergens dat het kan komen door een koper tekort. Misschien dat eens proberenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht tot vandaag echt dat dit soort dingen een mythe warenDat mensen dat maar zeiden als ze ineens veel grijzer of kaler waren "haha ja stress he". Is het gewoon waar
Als die ads ineens je hele scherm vullen denk je er vanzelf weer aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die melding kreeg ik net ook weer. Niet vergeten.
Lekker gescrubdquote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu wel lekker zachte voetjes van het strandzand
Dit keer wel gelukkig.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je weer geen geld tot het einde van de maand?![]()
AAAAH AAAAAAAAH AAAAAAHquote:Op zondag 9 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als die ads ineens je hele scherm vullen denk je er vanzelf weer aan.
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift glaasje rum met slagroom naar Koen
Het water was wel alletyfus koud overigensquote:Op zondag 9 maart 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker gescrubddat probeer ik mensen ook altijd uit te leggen.
Adblockgenotquote:Op zondag 9 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als die ads ineens je hele scherm vullen denk je er vanzelf weer aan.
Hoe verhoud zich dat dan tot stress?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het kan komen door een koper tekort. Misschien dat eens proberen
Ik zat eind van de middag een ijsje te eten op een terras en toen had ik het ook ineens ijskoudquote:Op zondag 9 maart 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het water was wel alletyfus koud overigens
Is wel gezond blijkbaar, in ijskoud water baden.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het water was wel alletyfus koud overigens
Ik had juist begrepen dat het helemaal niks doetquote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel gezond blijkbaar, in ijskoud water baden.
Ja in de zon was het heerlijk warm, maar zodra die weg was kelderde de temperatuur gelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat eind van de middag een ijsje te eten op een terras en toen had ik het ook ineens ijskoud
Oh echt?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had juist begrepen dat het helemaal niks doet
Ben niet verder dan mijn enkels er in geweest, vond ik koud zatquote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel gezond blijkbaar, in ijskoud water baden.
Ik las net iets over nieuwe batterijtjes, maar wist niet dat je zo snel de daad bij het woord zou voegenquote:
Ik ga er toch wel van uit dat de zon de boel genoeg op heeft gewarmd deze week.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Deze week even afzien met het weer. Kan de verwarming weer aan.
Ja geen idee. Kennelijk kan je het in sommige gevallen terugdraaien…quote:Op zondag 9 maart 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe verhoud zich dat dan tot stress?
Ik ken iemand die in een paar weken spierwit werd nadat zijn vrouw jong stierf.
En anders hopen dat de buren hun verwarming wel gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat de zon de boel genoeg op heeft gewarmd deze week.
Zo hard dat de bergen verschrompen tot heuveltjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste was hangt, kan eindelijk gaan snurken
Een collega van me is grijs, maar die heeft zo heel mooi verzorgd glanzend grijs haar en dat ziet er echt goed uit.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja geen idee. Kennelijk kan je het in sommige gevallen terugdraaien…
Ik zit nu ergens op het punt waarvan ik denk ‘ga ik dit nu echt elke paar weken verven of laat ik het gewoon’.
Tot nu toe verf ik het toch elke keer weer
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste was hangt, kan eindelijk gaan snurken
Dat m'n huis morgen ineens 400 meter lager staatquote:Op zondag 9 maart 2025 22:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo hard dat de bergen verschrompen tot heuveltjes.
Kan je tenminste weer fatsoenlijk ademhalenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat m'n huis morgen ineens 400 meter lager staat
Misschien moet je ook eens batterijtjes proberen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
niet geneukt dit weekend dus kan het als verloren beschouwen, ga ook zo naar bed
Ja soms ziet het er echt heel vet uit. Of als je dan ergens zo’n toffe streep hebt of zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een collega van me is grijs, maar die heeft zo heel mooi verzorgd glanzend grijs haar en dat ziet er echt goed uit.
Klinkt wel heel erg hopeloos.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
niet geneukt dit weekend dus kan het als verloren beschouwen, ga ook zo naar bed
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens batterijtjes proberen.
Je had ook gewoon naar de wallen kunnen gaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bubba.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalf uur.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
Achter elk grapje schuilt toch wel een deel van je eigen waarheid.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
verder wel leuke dingen gedaan hoor, maak maar een grapje
Hier ga ik over dromenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n dame achter het raam met een 35% korting sticker op haar bips.
Krijg je dan alleen korting op bipsseks?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n dame achter het raam met een 35% korting sticker op haar bips.
is ook zoquote:Op zondag 9 maart 2025 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Achter elk grapje schuilt toch wel een deel van je eigen waarheid.![]()
Maar good to know.
Moet je eerst even knijpen want misschien is ze niet goed meer.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan alleen korting op bipsseks?
We willen je alleen maar helpen met bruikbare oplossingen!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo![]()
maar ik wist wel dat jullie hier zo op zouden inspringen
Net als de beruchte salade van Ger.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eerst even knijpen want misschien is ze niet goed meer.
* Zoek de rotte plekjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bonus Berthaquote:Op zondag 9 maart 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar dan drie melktandjes uitsteken.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvolgroeid halfzusje in een bult op haar harige rug.
tis gewoon een industrie hoor , je moet ergens je geld mee verdienenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mag je er dan voor 100 baht Canesten op smeren @:karzai
verschil mot er wezenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:35 schreef Karzai het volgende:
de een maakt excel sheets ik smeer mooie vrouwen in
Waarom ga jij het dan niet doen? van je handicap je werk makenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon een industrie hoor , je moet ergens je geld mee verdienen
Tja, daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er zijn ook meiden en vrouwen hoor![]()
ik heb mijn roeping al gevonden voorlopigquote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga jij het dan niet doen? van je handicap je werk maken![]()
Kan oma Annie ook weer een keer goed slapen.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ga ik een beetje over m'n nek, maar mag de pret niet drukken.
volgens mij was je een x verontwaardigd/quasi boos op mij omdat ik rond etenstijd dingen vertelde die vrij luguber warenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ga ik een beetje over m'n nek, maar mag de pret niet drukken.
Moeten ze ook lekker zelf weten zo lang het niet gedwongen/noodzakelijk is.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon een industrie hoor , je moet ergens je geld mee verdienen
Ja iedereen weet dat dat pas na 10u magquote:Op zondag 9 maart 2025 22:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
volgens mij was je een x verontwaardigd/quasi boos op mij omdat ik rond etenstijd dingen vertelde die vrij luguber waren
O ja ik ging ook slapenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn mandje
Wil jij voor 100 euro (?) met Karzai naar bed?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten ze ook lekker zelf weten zo lang het niet gedwongen/noodzakelijk is.
Als het zo leuk was deden ze het allemaal wel tot hun pensioen.
Mijn laatste weekend dit levensjaar dusquote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, zo ook maar naar bed, weekend is weer voorbij
dat wel, er worden ook veel vrouwen gedwongen tot sekswerker doe het ook niet meerquote:Op zondag 9 maart 2025 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten ze ook lekker zelf weten zo lang het niet gedwongen/noodzakelijk is.
Als het zo leuk was deden ze het allemaal wel tot hun pensioen.
Wat. Denk. Je. Zelf.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil jij voor 100 euro (?) met Karzai naar bed?
Alvast van harte!quote:Op zondag 9 maart 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn laatste weekend dit levensjaar dus![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, zo ook maar naar bed, weekend is weer voorbij
Ook al worden ze niet gedwongen zijn ze er 9 van de 10 keer op een niet frisse manier ingerold. Of door ex vriendjes, of door geld problemen of door geen andere uitweg zien of door snel geld denken te kunnen verdienen of door andere problemen.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat wel, er worden ook veel vrouwen gedwongen tot sekswerker doe het ook niet meer
Amenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook al worden ze niet gedwongen zijn ze er 9 van de 10 keer op een niet frisse manier ingerold. Of door ex vriendjes, of door geld problemen of door geen andere uitweg zien of door snel geld denken te kunnen verdienen of door andere problemen.
En ja er zijn echt ook vrouwen die er bewust voor kiezen en het gevoel hebben dat ze daarbij iets goed doen voor de samenleving. Maar dat is de minderheid. Alles wat er verder nog omheen hangt zijn over het algemeen toch de minder frisse types in de samenleving en is verweven met criminaliteit.
En dan is dit nog de zichtbare vergunde prostitutie. Laten we het dan maar niet hebben over wat zich allemaal afspeelt in de illegaliteit want dat is een potje helemaal niet mooi.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Het idee dat er die dag al tig andere kerels op hebben liggen pompen zorgde er voor dat ie verschrompelde
Ik ken maar weinig mensen die op een dag zo vaak onder de douche staan als sekswerkers.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Het idee dat er die dag al tig andere kerels op hebben liggen pompen zorgde er voor dat ie verschrompelde
ook hun huid verschrompelt vaak, maar dan door het douchenquote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die op een dag zo vaak onder de douche staan als sekswerkers.
Het is dan ook maar het idee hequote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die op een dag zo vaak onder de douche staan als sekswerkers.
Zag je ze ook voor het raam?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens moeten bezorgen op het Baeckelandplein hier in Eindhoven. Daar is de (legale) prostitutie gehuisvest. Dichter bij een bordeel ben ik nooit geweest...
Er is een reden dat het er altijd naar gare geurkaarsen en babyolie ruiktquote:Op zondag 9 maart 2025 22:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook hun huid verschrompelt vaak, maar dan door het douchen
Dit zijn overwegingen waar de gemiddelde simpele geile kerel nooit over nadenkt.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan is dit nog de zichtbare vergunde prostitutie. Laten we het dan maar niet hebben over wat zich allemaal afspeelt in de illegaliteit want dat is een potje helemaal niet mooi.
quote:Op zondag 9 maart 2025 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is een reden dat het er altijd naar gare geurkaarsen en babyolie ruikt
U klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 9 maart 2025 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is een reden dat het er altijd naar gare geurkaarsen en babyolie ruikt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 23:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het plaatje van de UI past er goed bij
Nee. het was nog vroeg en nog geen activiteit daarquote:
Ik pak nog een avondlijke tosti met Parmezaanse kaas, San Marzano tomaten,een hintje knoflook en Griekse oregano.quote:
Lekker, maar zo veel trek heb ik nietquote:Op zondag 9 maart 2025 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak nog een avondlijke tosti met Parmezaanse kaas, San Marzano tomaten,een hintje knoflook en Griekse oregano.
ditquote:Op maandag 10 maart 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het al maandagavond en tijd voor bed?
Hey Stigquote:
Bijna, nog even wachtenquote:Op maandag 10 maart 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het al maandagavond en tijd voor bed?
Dotjequote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verwenkoffie en bifi achter de kiezen
En ik had bijna een donkergrijze hijgerige versie van de Budabolida in mn kattenbak.
Gezellig.
De bestuurder zat nog zichtbaar na te hyperventilerenIk was bijna naar hem toe gegaan om hem een papieren zakje te geven om in te ademen
Ja, ik hoef dit niet per se nog een keer mee te makenquote:
Zo meelevend jijquote:Op maandag 10 maart 2025 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verwenkoffie en bifi achter de kiezen
En ik had bijna een donkergrijze hijgerige versie van de Budabolida in mn kattenbak.
Gezellig.
De bestuurder zat nog zichtbaar na te hyperventilerenIk was bijna naar hem toe gegaan om hem een papieren zakje te geven om in te ademen
Ze wisten dat jij kwamquote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
Tijd voor verwen-ijskoffie?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Zomaar een dagje vrij vandaag. Geen idee waarom het bedrijf gesloten is, maar zal me ook een bifiworstje wezen
Ja, zo sta ik te boekquote:
1.639 stapjes, maar dat komt omdat ik deels met de trap ging, omdat ik niet met iemand in de lift wilde staan die een of andere kennelkuch hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |