SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Denk niet dat me dat in dank afgenomen wordt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En bij brand en blussen:
Als je rook of vuur ziet: Niet blussen!
Gewoon wegrennen.
Dus nu ga je voor het eerst in je leven kijken?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud klasgenoot van me doet mee met Boer zoekt vrouw blijkbaar
Dat dan weer niet. Aantal seizoenen geleden deed ook al bekende mee.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus nu ga je voor het eerst in je leven kijken?
Jemig, wie geeft die cursussen bij julliequote:Op zondag 9 maart 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En bij brand en blussen:
Als je rook of vuur ziet: Niet blussen!
Gewoon wegrennen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat in dank afgenomen wordt.
Als Boer of als vrouw?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oud klasgenoot van me doet mee met Boer zoekt vrouw blijkbaar
Alle 20 pootjes geschoren?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst nog even het bed van de caafs opmaken
Ik zie nu dat het een reanimatiecursus was. Een volwaardige EHBO cursus is er nooit geweest, de enige poing daartoe was afgeblazen. Er is wel ooit een cursusje geweest meer gericht op het zwembad, maar daar faalde ik door de tweede bijeenkomst te vergeten waar het over EHBO zou gaanquote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dat niet alsnog doen? Ik vind dat echt kennis die iedereen zou moeten hebben.
Tsja dat is altijd lastig als er nog kinderen, of familie/vrienden in het pand aanwezig zijn natuurlijk. Maar als je een gebouw in rent dat vol met rook staat, zonder dat je iets meeneemt waardoor je de weg terug nog kunt vinden, is het echt heel moeilijk om er nog uit te komen want je raakt compleet gedesoriënteerd. En dan moet je nog hopen dat terwijl je onderweg bent in het pand, het vuur je niet de weg verspert.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jemig, wie geeft die cursussen bij jullie![]()
Bij ons werd initieel getraind om complete kinderdagverblijven te ontruimen inclusief alle slaapkamers met slapende kinderen enz. (Ook wel eens echt moeten doen met poppen in bedjes en van die rookbrillen op).
Enige wat ze dan roepen is dat je slaapkamers niet in mag als er rook onder de deur uit komt of de deurklink heet is en dat je het pand niet meer in mag rennen als alles onder de rook staat. Tegelijker tijd weten ze ook wel dat mensen dat waarschijnlijk toch wel doen als er nog kinderen in het pand aanwezig zijn.
Jij doet toch ‘zwembad dingen’. Dus als er koppen tegen elkaar knallen en er liggen er 2 bewusteloos in het water hebben ze gewoon pech?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een reanimatiecursus was. Een volwaardige EHBO cursus is er nooit geweest, de enige poing daartoe was afgeblazen. Er is wel ooit een cursusje geweest meer gericht op het zwembad, maar daar faalde ik door de tweede bijeenkomst te vergeten waar het over EHBO zou gaan
Overigens alweer 2 jaar geleden, dus als er een nieuwe ronde komt, kan ik daar wel gewoon op meeliften.
Je hebt ook echt helemaal geen pleisters in huis? Ik heb die bijna dagelijks nodigquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen EHBO zooi, of ook maar pleisters, maar ik heb wel een schuimblusser
Klopt. Ze vertellen ook altijd dat de kans dan echt heel groot is dat je er zelf niet meer levend uit komt en zo wel je waarschijnlijk onherstelbaar je longen beschadigd hebt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dat is altijd lastig als er nog kinderen, of familie/vrienden in het pand aanwezig zijn natuurlijk. Maar als je een gebouw in rent dat vol met rook staat, zonder dat je iets meeneemt waardoor je de weg terug nog kunt vinden, is het echt heel moeilijk om er nog uit te komen want je raakt compleet gedesoriënteerd. En dan moet je nog hopen dat terwijl je onderweg bent in het pand, het vuur je niet de weg verspert.
Welke… want dat maakt ook nog weer verschilquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen EHBO zooi, of ook maar pleisters, maar ik heb wel een schuimblusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |