Is trouwens echt de luxe over in de slaapkamer van Axel en Jane.....??quote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt moeite gehad met Nederlanders te verstaan
Axel heeft een uitgesproken accent
Maar ik begrijp hem prima
Bakkie pleur
Ik heb doorgaans niet zo'n probleem om Axel te begrijpen, wel wat meer als hij mompelt of beetje binnensmonds praat of zo, maar dat ligt m.i. niet aan een dialect (zoals bij Pootje), maar aan minder goede articulatie?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Is Axel de meest slecht verstaanbare Nederlander voor Vlamingen? Of zijn er meerdere Nederlanders in deze BB die voor jullie moeilijker verstaanbaar zijn?
Doorlopende opdracht. Er vallen om de zoveel tijd munten naar beneden. Ze moeten die vangen net voor die in de bak valt. Gevangen is +¤100 voor de vanger, niet gevangen is -¤500 voor iedereen. D opdracht duurt dag en nacht. Geen idee tot wanneer.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond![]()
Kan iemand mij bij praten over de opdracht buiten?
Ik heb of mijn bril niet gepoetst of niet goed gelezen in het SV
Of het staat er gewoon niet
Ter aanvulling: de munt mag niet ergens halverwege van de glijbaan af geplukt worden, maar mag enkel helemaal op het einde opgevangen worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
op een random moment komt er een soort munt over de muur gerold
die rolt die constructie af naar de kist toe
een bewoner moet de munt vangen voor hij in de kist zit
de bewoner die m vangt krijgt ¤100
als hij niet gevangen wordt verliest ELKE bewoner ¤500
deze opdracht loopt continu
Jolien is echt wel scherper dan mn haar inschatquote:Op zondag 9 maart 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft het allemaal best goed in de gaten
Die pikt alles wel mee
Qua info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |