alleen de streamers horen dit.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Manipuleren vind ik een groot woord. Intelligent vind ik hem ook niet echt , Jordy is daarentegen veel intelligenter.
En Axel denkt dat hij de kijkers daarmee kan paaien maar denkt er dus niet over na dat wij kijkers ook dit horen.
Nee Jordy zei ik heb weinig in me pot nog effe dan kan ik straatkrant verkoper wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dus er werd helemaal niet zoiets gezegd ..
Zo verpest hij zijn eigen verblijf daar.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep nu weer. Pffff Jordy ga gewoon eens het spel spelen ipv constant zo zuur over alles doen.
Je avontuur wordt er zo niet leuker op voor je.
Nu denken ze dat Axel al een ticket heeft omdat hij hem aan Jordy gunde en dat ze dat gekocht hebben van het uit hun pot 'gestolen ' geld.
vind dat reuze mee vallen Dottekequote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot vorige week zat hem ook veel mee. Nu is het andersom. En kan zo morgen weer anders zijn
Iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten alleen blijft hij piepen
Bij de Albert Heijnquote:Op zondag 9 maart 2025 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee Jordy zei ik heb weinig in me pot nog effe dan kan ik straatkrant verkoper worden
Ze heeft het geparkeerdquote:Op zondag 9 maart 2025 20:03 schreef Juultje1981 het volgende:
En Jane wilt weer iets van thuis horen…nou meid van mij mag je gewoon naar huis
Mjah, dan gaat het de socials wel over. Bereikt iig heel veel mensen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen de streamers horen dit.
als het in de uitzending komt, weten meer mensen het, maar het is maar de vraag of dit de uitzending haalt. Het zijn maar wat losse flodders
Ja Zo jammer. Want hij kan ook leuk spelen en grappig zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo verpest hij zijn eigen verblijf daar.
Nope, maar in mijn hoofd leek het er wel zo opquote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jje die post aangepast dan ?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope, maar in mijn hoofd leek het er wel zo op
Hij is echt jantje lach-jantje huil, Niels zei het hem ook al maar hij leert daar niets.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Zo jammer. Want hij kan ook leuk spelen en grappig zijn.
Waarom hij hier zo in blijft hangen is mij een raadsel
hoorde je hem erna tegen Jane het vertellen, dan weet je dus dat het niet serieus gemeend was maar dat er dus iets achter zatquote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn ook echt in staat om alles zo te verdraaien dat niemand deugt. Axel zei als eerste dat hij vond dat Jordy moest spelen en nog weten ze het zo te verdraaien dat Axel de kwaaie pier is.
Voor haar uitleg rondt ze het bedrag dat ze gisteren gezien had (6800) af naar 7000.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen op FB voor mijn eigen bevestiging, maar ze denkt zelf dat ze rond de 7.000,- had en daar maakt ze de fout want zoveel heeft ze nooit gehad. daarnaast is ze gister 1.000,- verloren, en heeft ze vandaag ook weer 900,- uitgegeven.
Maar moet het zo gebeuren dat niemand het ziet?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
och enige dingetje is wel, ze hebben de hele nacht wacht bij die klote munten
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
zou jordy de code van het slot gekregen hebben
O echt waar was dat te zienquote:
dus dit! daar is het gisteren avond ook een uur over gegaanquote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Axel legt zijn taktiek uit aan Jane.
Geef Jordy een kruimel om hem en de kijkers te paaien. Eis later het grote deel van de koek op.
Axel is een intelligente jongen, kan goed manipuleren, strategisch denken, en ondertussen de kijkers paaien.
Nee hoor, Jordy zei iets over straatkrant, paar posts later zeg ik dat ik even wacht op het beeld en of het klopt en zojuist gecorrigeerd met verklaring en beeld.quote:
ik vermoed van wel, dan kun je iemand zijn bedrag eruit halen, waardoor iemand denkt meer ingezet te hebben en dus op die manier iets misloopt ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar moet het zo gebeuren dat niemand het ziet?
stream 2, jordy in zijn slaapkamer op bed zat hij dat te herhalen netquote:
kijk en daar gaat het dus foutquote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan vind jij dat toch lekker. Ik vind van niet.
Jordy had het wel over straatkrant verkoper. Dat naar aanleiding van zijn lage pot . Axel gunde het Jordy omdat hij nog niks gespeeld had deze week en een lage pot had ( dat Axel dit niet echt meende snapt iedereen wel, ook omdat Axel weet dat er niet zo heel veel te verdienen zou zijn met dat spel)quote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:06 schreef freaky40 het volgende:
Apart dat wij nog niet horen wat de uitslag is. Had wel een Insta melding verwacht dat dit bekend gemaakt zou worden.
s niet over Axel dusquote:Op zondag 9 maart 2025 20:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy had het wel over straatkrant verkoper. Dat naar aanleiding van zijn lage pot . Axel gunde het Jordy omdat hij nog niks gespeeld had deze week en een lage pot had ( dat Axel dit niet echt meende snapt iedereen wel, ook omdat Axel weet dat er niet zo heel veel te verdienen zou zijn met dat spel)
Daarop reageerde Jordy op een in mij ogen een beetje lachend anders moet is dalijk nog straatkrant verkoper worden bij de AH.
Dat was niet iets serieus bedoeld denk ik, meer als grap omdat hij zo weinig geld heeft.
Klopt, je hebt niks verkeerd gezegdquote:Op zondag 9 maart 2025 20:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, Jordy zei iets over straatkrant, paar posts later zeg ik dat ik even wacht op het beeld en of het klopt en zojuist gecorrigeerd met verklaring en beeld.
Inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2025 20:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy had het wel over straatkrant verkoper. Dat naar aanleiding van zijn lage pot . Axel gunde het Jordy omdat hij nog niks gespeeld had deze week en een lage pot had ( dat Axel dit niet echt meende snapt iedereen wel, ook omdat Axel weet dat er niet zo heel veel te verdienen zou zijn met dat spel)
Daarop reageerde Jordy op een in mij ogen een beetje lachend anders moet is dalijk nog straatkrant verkoper worden bij de AH.
Dat was niet iets serieus bedoeld denk ik, meer als grap omdat hij zo weinig geld heeft.
dat moet je echt geloven van Janequote:Op zondag 9 maart 2025 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
krijg je dat verhaal weer we doen ons best om jullie van de bank te houden![]()
![]()
Inderdaad, en het kakelde door elkaar en Axel leek echt op een straatkrant verkoper..quote:Op zondag 9 maart 2025 20:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ging sowieso over hemzelf en niet over iemand andersquote:Op zondag 9 maart 2025 20:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, en het kakelde door elkaar en Axel leek echt op een straatkrant verkoper..
Dus t was een leuke grap en geen sneer naar Axel.
Jane vergeet dat ze sharice en pootje net zo hard nodig heeft om verder te komenquote:
Daar heeft ze sowieso een handje vanquote:Op zondag 9 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane vergeet dat ze sharice en pootje net zo hard nodig heeft om verder te komen
Dus het is geen kwestie van hen van de bank houden
Maar elkaar van de bank houden
Jane maakt zichzelf belangrijker
Dit doet ze ook met haarquote:
tijd voor kiki in de auto!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Het is pas zondag en ben deze podcast nu al weer beu.
streamlock sunday is foreverquote:Op zondag 9 maart 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vandaag meer podcast gezien dan de hele afgelopen week bij elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |