Met een beetje mazzel heb je hem 2 wekenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Het is pas zondag en ben deze podcast nu al weer beu.
jij heb echt een top UIquote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef Folies het volgende:
Ik zou Keano best voor iemand anders in willen ruilen. Kom maar terug jongen.
nou klopt echt koosquote:Op zondag 9 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heb ik niet gezien, als hij dit heeft gezegd heeft jolien dus gelijk dat er iets achter zit.
Daar ga ik gewoon al vanuit, Jordy zit er in..quote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je hem 2 weken
Sharice?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef Folies het volgende:
doe mij maar Jeff, het is toch al drama-week!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef Folies het volgende:
sorry Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor het SV, ik kan het even niet terugvinden, maar hebben ze al definitief besloten wie het ticket krijgt?
niet, Axel gunde hem aan Jordy toch?quote:
jane en Axel zijn beide net zo ergquote:Op zondag 9 maart 2025 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus ook om kijkers tevreden te houden of zo. Snap dat niet dat jane hem daarin niet corrigeerd
ja, haha zat er zo mee in mn hoofd dat Axel het Jordy gunde dat ik Axel typtequote:
Hier de beelden. Het ging uiteraard wel wat anders, maar ok...quote:Op zondag 9 maart 2025 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heb ik niet gezien, als hij dit heeft gezegd heeft jolien dus gelijk dat er iets achter zit.
zoo ik had gisterenavond amper stream gekekenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jane en Axel zijn beide net zo erg
ik raad je echt aan om even de filmpjes van dkg tegengas te kijken van gisterenavond beginnende met die van 220.. to 23.00 daar starten op 15 minuten ofzo. en dan erna die andere volgen van 23.00 tot 00.00 dan word je heel veel duidelijk![]()
![]()
Hé geen Halo?quote:
slim maar stom om dat hard op te zeggenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:23 schreef maxelu het volgende:
[..]
zoo ik had gisterenavond amper stream gekeken
maar toevallig viel ik toen nog ff in
hun gesprek in bed maakte idd wel heel duidelijk dat ze bepaald (goed) gedrag enkel en alleen vertonen om op die manier door de kijkers gezien te worden
quote:
Stop hier eens meequote:
klachten over de maan kunnen gestuurd worden naar febo@videoland.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |