Na die actie van Axel en Jane met de boodschappen hadden ze allebei nog winst. Ik vind dat Axel en Jane zich keurig hebben gedragen. Andersom was dat niet gebeurdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen op FB voor mijn eigen bevestiging, maar ze denkt zelf dat ze rond de 7.000,- had en daar maakt ze de fout want zoveel heeft ze nooit gehad. daarnaast is ze gister 1.000,- verloren, en heeft ze vandaag ook weer 900,- uitgegeven.
Ze zei dit met een lach . Dus niet serieus bedoelt volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:36 schreef riri het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe van dat Jaxelclubje om te zitten zeuren om een koekje.
En Jane dan zomaar Mattie daarvan de schuld geven, ***mod edit. Knip
Je mag alles vinden. Snap alleen niet waarom het knap is.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Om
[..]
dat ik dat vind
Knap van hem
Of mag dat niet ?
Dat magquote:Op zondag 9 maart 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je mag alles vinden. Snap alleen niet waarom het knap is.
Aanname!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Na die actie van Axel en Jane met de boodschappen hadden ze allebei nog winst. Ik vind dat Axel en Jane zich keurig hebben gedragen. Andersom was dat niet gebeurd
vind dat ze daar wel recht toe heeftquote:
Nee hoor. Feit! Jordy had dat al een paar keer gezegd.quote:
Ik vind van niet. ze verrekend zichzelf en neemt dat als waarheid + stookt ze daarmee ook Jordy op met haar aannamesquote:
Oh heb ik niet gezien, als hij dit heeft gezegd heeft jolien dus gelijk dat er iets achter zit.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Axel legt zijn taktiek uit aan Jane.
Geef Jordy een kruimel om hem en de kijkers te paaien. Eis later het grote deel van de koek op.
Axel is een intelligente jongen, kan goed manipuleren, strategisch denken, en ondertussen de kijkers paaien.
Ja en dan dat eigengereide toontje erbijquote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Geef Jordy een kruimel om hem en de kijkers te paaien. Eis later het grote deel van de koek op.
Axel is een intelligente jongen, kan goed manipuleren, strategisch denken, en ondertussen de kijkers paaien.
Ja dan is gquote:Op zondag 9 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Feit! Jordy had dat al een paar keer gezegd.
HEEEEEEY MATTIIEEEquote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
Misschien hè pootje
Loop je er even naar toe
Vorige week was er nog een oppermachtig gevoel, dat is nu ze met 4 tegen 3 staan een beetje de bodem ingeslagen. Natuurlijk is dat een teleurstelling maar dat gedrag verschilt weinig met dat van Axel, die was al wekenlang zuur. Als je kijkt wie van die twee meer lol in het spel heeft gehad is dat toch wel Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.
Je zult zo’n stukadoor hebbenquote:
neequote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dan is g
Het ook een feit dat Axel ook alles wou pakken in de DR want dat had ie ook al gezegd![]()
Iets zeggen is nog niet iets doen. Dus aanname
Dus ook om kijkers tevreden te houden of zo. Snap dat niet dat jane hem daarin niet corrigeerdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en dan dat eigengereide toontje erbij![]()
Ze is zijn moeder niet, al lijkt het soms bijna wel zoquote:Op zondag 9 maart 2025 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus ook om kijkers tevreden te houden of zo. Snap dat niet dat jane hem daarin niet corrigeerd
dat weten we nu zo onderhand wel. Jij jouw mening en ik mijn mening.quote:
Ow dus er werd helemaal niet zoiets gezegd ..quote:Op zondag 9 maart 2025 19:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ik dacht dat Jordy tegen Axel straatkrant verkoper zei.
Aan die kleding van Axel te zien snap ik mijn verwarring wel.
Het bedankje van Jordy staat niet op het filmpje
Matti to the rescuequote:
Das wel een feit!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat weten we nu zo onderhand wel. Jij jouw mening en ik mijn mening.
I LOSE CONTROWOWOWOWOOOOquote:
Van baby Jane naar mama Janequote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is zijn moeder niet, al lijkt het soms bijna wel zo
Manipuleren vind ik een groot woord. Intelligent vind ik hem ook niet echt , Jordy is daarentegen veel intelligenter.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Manipuleren vind ik een groot woord. Intelligent vind ik hem ook niet echt , Jordy is daarentegen veel intelligenter.
En Axel denkt dat hij de kijkers daarmee kan paaien maar denkt er dus niet over na dat wij kijkers ook dit horen.
Ja, dat merk je helemaal hoe ze praat met Jane....vriendinnen voor daarna.....quote:Op zondag 9 maart 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
Sharice heeft echt een nieuwe kleefaan gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |