ja omdat nu al dagen hij overal wordt uitgesloten toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.
Zeg ook niet dat hij dat niet mag. Maar in een spel zijn winnaars en verliezers. En als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen met een spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag gewoon mee blijven doen hoor
Oh wat vind ik dat toch een holbewoner. Gatverdamme!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja manieren zijn der niet bij hem zie dat hij nog zit te eten ook![]()
![]()
Zolang het regent blijf je nat worden in de regen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.
Dat heeft Jane zelf die avond tegen Axel verteld, dat ze niet verkeerd wil overkomen voor de kijker en het daarom deedquote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dat betekent niet dat het zo is.
Yep ze blijft volhouden dat ze geld van haar genomen hebben. ¤2.000,- zegt ze steeds..Maar daar klopt geen reet vanquote:
Een masker kun je ook niet de hele tijd ophouden. Op een gegeven moment valt die afquote:
Ik kan me zijn gevoel wel ietwat voorstellenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij dat niet mag. Maar in een spel zijn winnaars en verliezers. En als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen met een spel.
Als het goed is dan komt dat morgen op tv. Volgens mij is ze gewoon te stom om het te snappenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yep ze blijft volhouden dat ze geld van haar genomen hebben. ¤2.000,- zegt ze steeds..Maar daar klopt geen reet van
Ik hoop dat hij dat doorzetquote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy en Jolien versterken elkaar. Matt is erg slim om wat afstand te nemen.
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie?axelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
De plaat begint erg over te slaan bij die 2.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Het gaat ze niet om het geld maar zijn wel de hele tijd boos om het geld
Tot vorige week zat hem ook veel mee. Nu is het andersom. En kan zo morgen weer anders zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan me zijn gevoel wel ietwat voorstellen
Slaat hij hierin wat door ja
Maar ook hij is maar menselijk
Met zijn positieve en negatieve kanten.
Knap dat het is geluktquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie?Je vraagt dit voor een vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vindt hem inderdaad lachwekkend worden Hoe Axel tegenover zijn partner staat en uitlegt wat hij gedaan heeft...en er zo trots op is...quote:
ik heb ze gisterenavond een uur gevolgd en aangehoord dus ik ben aardig op de hoogte van hoe ze spelen en in elkaar zitten dus ja dat maak ik er dan idd vanquote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dat betekent niet dat het zo is.
Ik heb even teruggelezen op FB voor mijn eigen bevestiging, maar ze denkt zelf dat ze rond de 7.000,- had en daar maakt ze de fout want zoveel heeft ze nooit gehad. daarnaast is ze gister 1.000,- verloren, en heeft ze vandaag ook weer 900,- uitgegeven.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is dan komt dat morgen op tv. Volgens mij is ze gewoon te stom om het te snappen
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja ben nogal afwezig, krijg t niet goed mee
Dat vind ik wel meevallenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot vorige week zat hem ook veel mee. Nu is het andersom. En kan zo morgen weer anders zijn
Iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten alleen blijft hij piepen
Ja, wij zeiden vroeger altijd ja gekookt op zijn rug hangen.....is niet zo'n mooi compliment en dit was ook eigenbelang.quote:
Dan vind jij dat toch lekker. Ik vind van niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb ze gisterenavond een uur gevolgd en aangehoord dus ik ben aardig op de hoogte van hoe ze spelen en in elkaar zitten dus ja dat maak ik er dan idd van
Yep nu weer. Pffff Jordy ga gewoon eens het spel spelen ipv constant zo zuur over alles doen.quote:
dat ik dat vindquote:
BB heeft wel de onhebbelijke manier om de kandidaten te storen tijdens hun maaltijden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
3e oproep batterij wissel. Kunnen ze ook wel eens een sanctie opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |