ja omdat nu al dagen hij overal wordt uitgesloten toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.
Zeg ook niet dat hij dat niet mag. Maar in een spel zijn winnaars en verliezers. En als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen met een spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag gewoon mee blijven doen hoor
Oh wat vind ik dat toch een holbewoner. Gatverdamme!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja manieren zijn der niet bij hem zie dat hij nog zit te eten ook![]()
![]()
Zolang het regent blijf je nat worden in de regen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even oke. Maar dagen lang. Hij blijft er een beetje in hangen.
Dat heeft Jane zelf die avond tegen Axel verteld, dat ze niet verkeerd wil overkomen voor de kijker en het daarom deedquote:Op zondag 9 maart 2025 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dat betekent niet dat het zo is.
Yep ze blijft volhouden dat ze geld van haar genomen hebben. ¤2.000,- zegt ze steeds..Maar daar klopt geen reet vanquote:
Een masker kun je ook niet de hele tijd ophouden. Op een gegeven moment valt die afquote:
Ik kan me zijn gevoel wel ietwat voorstellenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij dat niet mag. Maar in een spel zijn winnaars en verliezers. En als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen met een spel.
Als het goed is dan komt dat morgen op tv. Volgens mij is ze gewoon te stom om het te snappenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yep ze blijft volhouden dat ze geld van haar genomen hebben. ¤2.000,- zegt ze steeds..Maar daar klopt geen reet van
Ik hoop dat hij dat doorzetquote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy en Jolien versterken elkaar. Matt is erg slim om wat afstand te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |