quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klachten over de maan kunnen gestuurd worden naar febo@videoland.nl
Ehhmm.. ik weet dat ik een verpletterende indruk kan maken, maar 2x quoten is ietwat overdreven hoor!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Sowww
Mijn hond begint gewoon mee te janken
Heb het met zijn momenten ook moeilijk mee, niet kwestie Pootje te begrijpen ,quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Dat hele programma zal een heel stuk beter te volgen zijn als pootje naar huis is.... niet te volgen die gast.
ik vermoed dat het niet de uitzending haalt, dit soort uitsprakenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
slim maar stom om dat hard op te zeggen
Daar hoor je het ookquote:Op zondag 9 maart 2025 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar s2. Onverstaanbaar maar beter aan te horen.
Ging iets fout met quote had voor mijn gevoel jullie beide gequote.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ehhmm.. ik weet dat ik een verpletterende indruk kan maken, maar 2x quoten is ietwat overdreven hoor!
En wat fijn dat je alleen mij daarop aan spreekt en niet de tegenpartij!
Is Axel de meest slecht verstaanbare Nederlander voor Vlamingen? Of zijn er meerdere Nederlanders in deze BB die voor jullie moeilijker verstaanbaar zijn?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:26 schreef KangaP het volgende:
[..]
Heb het met zijn momenten ook moeilijk mee, niet kwestie Pootje te begrijpen ,
want Axel kan voor Vlamingen soms best wel als moeilijk verstaanbaar uit de hoek komen .
Maar wel voor het feit dat dit only dialect spreken op de openbare omroep mogelijk is.
Dit was tot voor kort not done. Het kan misschien te maken hebben met de ontzettende populariteit
Van verschilde TV series zoals “Eigen kweek” of Nonkels en Chantal 3 seizoen etc..
Op de vlaamse buis.Om er maar een paar te noemen waar uitsluitend dialect gesproken wordt.
Jolien zou soms ook beter klinken in haar Gents accent dan in haar ABN gemaakte tussentaal.
Maken we hier een doorbraak poging mee om het dialect op de buis te krijgen want onze Nederlandse taal is hiein wel heel rijk maar dan zal het met ondertitels moeten. Anders. Hebben we hebben we een toren van Babel.
.
Zie mijn editquote:Op zondag 9 maart 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging iets fout met quote had voor mijn gevoel jullie beide gequote.
ik heb het de hele tijd zitten volgen en luisteren nou ze hebben gewoon maling aan de kijkers niet normaal en ze denken enkel alleen aan hun 2en en wat goed voor de uitzendingen isquote:Op zondag 9 maart 2025 20:23 schreef maxelu het volgende:
[..]
zoo ik had gisterenavond amper stream gekeken
maar toevallig viel ik toen nog ff in
hun gesprek in bed maakte idd wel heel duidelijk dat ze bepaald (goed) gedrag enkel en alleen vertonen om op die manier door de kijkers gezien te worden
Ik heb nog nooit echt moeite gehad met Nederlanders te verstaanquote:Op zondag 9 maart 2025 20:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Is Axel de meest slecht verstaanbare Nederlander voor Vlamingen? Of zijn er meerdere Nederlanders in deze BB die voor jullie moeilijker verstaanbaar zijn?
op een random moment komt er een soort munt over de muur geroldquote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond![]()
Kan iemand mij bij praten over de opdracht buiten?
Ik heb of mijn bril niet gepoetst of niet goed gelezen in het SV
Komen munten naar beneden.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond![]()
Of het staat er gewoon niet
Is trouwens echt de luxe over in de slaapkamer van Axel en Jane.....??quote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt moeite gehad met Nederlanders te verstaan
Axel heeft een uitgesproken accent
Maar ik begrijp hem prima
Bakkie pleur
Ik heb doorgaans niet zo'n probleem om Axel te begrijpen, wel wat meer als hij mompelt of beetje binnensmonds praat of zo, maar dat ligt m.i. niet aan een dialect (zoals bij Pootje), maar aan minder goede articulatie?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Is Axel de meest slecht verstaanbare Nederlander voor Vlamingen? Of zijn er meerdere Nederlanders in deze BB die voor jullie moeilijker verstaanbaar zijn?
Doorlopende opdracht. Er vallen om de zoveel tijd munten naar beneden. Ze moeten die vangen net voor die in de bak valt. Gevangen is +¤100 voor de vanger, niet gevangen is -¤500 voor iedereen. D opdracht duurt dag en nacht. Geen idee tot wanneer.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond![]()
Of het staat er gewoon niet
Ter aanvulling: de munt mag niet ergens halverwege van de glijbaan af geplukt worden, maar mag enkel helemaal op het einde opgevangen worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:36 schreef maxelu het volgende:
[..]
op een random moment komt er een soort munt over de muur gerold
die rolt die constructie af naar de kist toe
een bewoner moet de munt vangen voor hij in de kist zit
de bewoner die m vangt krijgt ¤100
als hij niet gevangen wordt verliest ELKE bewoner ¤500
deze opdracht loopt continu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |