1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheusquote:
Dit wordt nooit opgelost. Die twee zullen elkaar nooit liggen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Was ook niet echt, zijn beide koppige kindjes.
ahh dan heb ik 1 gemistquote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Pootje matti en Jordy dus 3 eigenlijk 4 maar 1telde niet was een foutje van BB
en 1 door Jordyquote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheus
En 1 valse én 1 echte door jordi. Tijdens het watergevecht.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 test munt, game changer, en 2 munten, 1 door pootje gevangen en 1 door Mattheus
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik allemaal, ik lag op zijn Pootjes in de zon een freeze te oefenen.
Ja maar hier breng je de Franse keuken terminologie in het verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:52 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog allumettes
Maar ze zeggen ook fritten
Ik weet niet of Axel daarover zou zeiken. Volgens mij is hij op dat punt een stuk sportiever dan Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
Ik ga er 100% vanuit dat Jordy door al zijn fans de graai in de "geldkist?" mag doen en dan is hij weer rijker en blij en is het weer een TOPSPEL en zeikt Axel weer en is het rondje weer rond ofzo.
Hij zit momenteel wel erg hoog in zijn troon dus ik denk dat hij wel even moet slikken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of Axel daarover zou zeiken. Volgens mij is hij op dat punt een stuk sportiever dan Jordy.
Dan krijg je eenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik zou een slechte BB bewoner zijn, zodra er iemand onterecht kwaad over mij spreek mop ik diegene op zijn neus en volgens mij mag dat niet.
We gaan het zien. Volgens mij heeft hij gewoon heel veel moeite met Jordy's persoonlijkheid (wat ik me heel goed kan voorstellen). Maar met een spelletje verliezen heeft hij minder moeite dan Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij zit momenteel wel erg hoog in zijn troon dus ik denk dat hij wel even moet slikken.
Ik denk dat ik er ook binnen no time uitgebonjourd zou worden door zoiets...quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik zou een slechte BB bewoner zijn, zodra er iemand onterecht kwaad over mij spreek mop ik diegene op zijn neus en volgens mij mag dat niet.
Wel een verschil 40 bij 1300..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies. Waarop Axel zoiets had van "joh, das het spel...".
En daar had ie gelijk in.
Maar toen jordy het deed was het huis te klein bij Axel. En dan denk ik, miep dan ook niet, dan is dat ook het spel.
Een zwieper met de koekenpan zou wel alle SM halenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Jane daar geen probleem mee zou hebben, zij gunt Axel de finale heeft ze meerdere keren gezegd en dit geloof ik van haar.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:55 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Axel wil als enige Nederlander overblijven. Jordy is van begin af aan al zijn grootste target en wil hij elke week weg hebben. Als die weg is wordt Jane ook een target als hij haar niet meer nodig heeft. Ondanks hun afspraak.
Ik zou gillend wegrennen als ik 24 uur met die simpele door moest brengen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Volgens mij heeft hij gewoon heel veel moeite met Jordy's persoonlijkheid (wat ik me heel goed kan voorstellen). Maar met een spelletje verliezen heeft hij minder moeite dan Jordy.
Ja de gouden kooi zou beter voor mij zijn, lekker zuipen en 18+ enzo.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook binnen no time uitgebonjourd zou worden door zoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |