Op zich goed te doen!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De oogst van vandaag, uit de besneeuwde moestuin
[ link | afbeelding ]
Ik heb gisteren de zaden en bijbehorende informatie ontvangen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
De aanmelding voor MoestuinMix is weer geopend. Dit is een burgerexperiment opgezet door de Uni van Wageningen. Je krijgt tuinbonen en een zaden van een ander gewas toegestuurd. Het is de bedoeling dat je de verschillen in groei van de tuinbonen gaat vergelijken tussen het toegestuurde andere gewas en een gewas naar keuze. Ik vond het dit jaar erg leuk en heb me weer aangemeld voor komend jaar.
https://cropmix.nl/moestuinmix/
Ik ook! Leuk experimentquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de zaden en bijbehorende informatie ontvangen.
Heel veel succes en plezier daar ! Houd ons op de hoogte !!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Óver twee weken verhuis ik naar Hongarije en heb ik eindelijk ook een heuse moestuin
Gaafquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Óver twee weken verhuis ik naar Hongarije en heb ik eindelijk ook een heuse moestuin
Gaaf. En ook een iets beter klimaat dat je wat meer mogelijkheden biedtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:05 schreef oh-oh het volgende:
heel goed. Prachtige omgeving ook !quote:Op zondag 8 maart 2026 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voorbereidingen voor het komende jaar zijn begonnen.
[ link | afbeelding ]
De compost uit het middelste vak was klaar en heb ik naar links geschept. Alles rechts, voor een deel ook al klaar, naar het midden. Zometeen de mesthopen afschepen en dat wat al volledig gecomposteerd is in de middelste er bij, en dat wat aardig opweg is in de rechter.
Oogstquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zojuist weer wat geoogst: paars spruitende broccoli en palmkool uit de moestuin en meiraapjes uit de kas. En ik nam nog een knalgroen rupsachtig iets mee naar binnen![]()
[ link | afbeelding ]
Jazeker. Eind februari begon ik met de pepers. Sindsdien heb ik ook tomaten, wat sierplanten/bloemen en tijm gezaaid. Dat was allemaal binnen onder een groeilamp.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:49 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie al begonnen met voorzaaien? Ik wilde dit jaar eigenlijk wachten tot april maar het begint toch weer een beetje te kriebelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |