SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donequote:Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
Doe dat treurige hoofd maar uit de OP![]()
Een winterjas is niet iets wat ik uit automatisme aan doeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat een gedurfde meningquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees
Trotste mama van Ambar
Ik vind de vegetarische nuggets lekkerder dan die met kipTrotste mama van Ambar
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoperquote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.Uw ADH vitamine Worst
Maar daar krijg je geen varkensvlees.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.
Wel lam![]()
![]()
Ik ga proberenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees![]()
Gewoon bij de halal slager halen. Lamsshoarma.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoper
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nog beterquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen varkensvlees.
Wel lamUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
Ik was laatst nog lam, komt wel dichtbij zo
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou het druk zijn in Den Bosch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mijUw ADH vitamine Worst
Ja daar hoop ik op, maar je weet maar nooit. Hoop dat ze te moe zijn van carnavalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar wil ik niet heenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is correctquote:Op zondag 9 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mij![]()
Heb je wel die vinger gewassen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb je gekke afwijkingen aan die vinger?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je gekke afwijkingen aan die vinger?![]()
Oké dan is het niet zo ergquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Halloooooo schoteltjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet te lang hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vraag me gewoon af of het druk is ivm geen geduld van moeraskater die dan kwaad geen parkeerplek kan vinden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of dat hij zuchtend achter mensen loopt die te langzaam lopen wat hem betreft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar!
Uw ADH vitamine Worst
En ik zit zelf op het randje van chagrijnig dus ik weet niet of we wel moeten gaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaarquote:Op zondag 9 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Of dat hij zuchtend achter mensen loopt die te langzaam lopen wat hem betreft.Uw ADH vitamine Worst
Terecht, opzouten met die slome luiquote:Op zondag 9 maart 2025 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaar![]()
Ik kom gvd om meters te maken, en snel.
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzo![]()
Lekker speedmarsenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzoUw ADH vitamine Worst
Ja, maar dat weet je als je het winkelgebied in gaat. Maar mensen die dan steeds stoppen midden op het pad zijn ook irritant. Alleen hij wordt al kwaad als er überhaupt iemand voor hem looptquote:Op zondag 9 maart 2025 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaaren ik heb geen zin in gemopper
Net even op Google Maps gekeken. Je kunt daar ergens zien of het druk is of niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, de trampoline zit er over nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzo
Ja soms welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik heb wel zin in ijs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Diep en rechthoekigquote:Op zondag 9 maart 2025 12:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo, hopelijk is het een beetje wat je er van verwacht hadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja schuin gegravenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee nee recht is niet altijd een optiequote:Op zondag 9 maart 2025 12:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht al dat je het bij het rechte eind hadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn, ik dacht al dat je het bij het rechte eind hadJe bent lekker adrem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik zit fantastisch in mijn vel vandaagquote:
snap niet goed wat er aan de hand is met mij
Krijg allemaal dingen gedaan, ga zo even boodschapjes doen. De katten van mijn moeder verzorgen en met een vriend bellen.
Allemaal zin in.
Dat ken ik helemaal niet.
Maar ik ga morgen wel even met mijn psychiater bellen om deze meds onder begeleiding te gaan gebruiken.![]()
Geneukt?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik zit fantastisch in mijn vel vandaag
Krijg allemaal dingen gedaan, ga zo even boodschapjes doen. De katten van mijn moeder verzorgen en met een vriend bellen.
Allemaal zin in.
Maar ik ga morgen wel even met mijn psychiater bellen om deze meds onder begeleiding te gaan gebruiken.![]()
Heb je weer het zelde spul dan als vorige week?quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Allemaal zin in.
Maar ik ga morgen wel even met mijn psychiater bellen om deze meds onder begeleiding te gaan gebruiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yupquote:Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je weer het zelde spul dan als vorige week?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Allemaal zin in.
Maar ik ga morgen wel even met mijn psychiater bellen om deze meds onder begeleiding te gaan gebruiken.
Gelukkig, straks gaan er Duitse toeristen in liggenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee de trampoline staat er overquote:Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig, straks gaan er Duitse toeristen in liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vis welquote:Op zondag 9 maart 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nee recht is niet altijd een optie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O jee doe je wel voorzichtig. Hopelijk heb je niet teveel in huis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vis heb ikquote:
Komt goed, ik doe het op dit moment exact zoals ze de therapieen in het ziekenhuis doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee doe je wel voorzichtig. Hopelijk heb je niet teveel in huis?
Wil er alleen wel graag begeleiding bij.![]()
En vast. Daar kan geen Duitser in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En anders was het gat al dichtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke visquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat snap ik. Maar ik ken jou ook een beetje en vorige week ging het ook mis.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed, ik doe het op dit moment exact zoals ze de therapieen in het ziekenhuis doen.
Wil er alleen wel graag begeleiding bij.
Maar ik hoop dat je het onder begeleiding mag gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja even zonder dollen. Ik maak me eigenlijk wel grote zorgen om de huidige situatie op het wereldtoneel.![]()
![]()
Hoop ik ookquote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik ken jou ook een beetje en vorige week ging het ook mis.
Maar ik hoop dat je het onder begeleiding mag gaan doen![]()
Waaromquote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Naja even zonder dollen. Ik maak me eigenlijk wel grote zorgen om de huidige situatie op het wereldtoneel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fles! Maar mooi paintje denk ikquote:Op zondag 9 maart 2025 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorlopig eerst nog maar ff de borst en/of de fles!![]()
![]()
Ik zit net dit te lezen, het is ook overal wat hequote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie trouwens al zin in de OORLOG?
Het Chinese leger heeft zondag met dreigende taal laten weten dat het klaar is om stappen te zetten tegen Taiwan. Volgens staatspersbureau Xinhua waarschuwde een defensiewoordvoerder dat ,,hoe fanatieker de Taiwanese separatisten worden, hoe strakker de strop om hun nek wordt en hoe scherper het zwaard dat boven hun hoofd hangt.”
https://www.gelderlander.(...)kken-strop~aa238ee4/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie mijzelf al aan het front met een pistool een paar russen neerknallen. Voor onze grote vriendelijke leugenaar Rutte.quote:
Nouja eigenlijk zie ik mijzelf dat niet doen. Gaat ook niet gebeuren.
Als de hoge heren in Brussel oorlog willen gaan ze zelf maar.![]()
![]()
Nee Niemand toch.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie trouwens al zin in de OORLOG?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is echt drama.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit net dit te lezen, het is ook overal wat he
Het Chinese leger heeft zondag met dreigende taal laten weten dat het klaar is om stappen te zetten tegen Taiwan. Volgens staatspersbureau Xinhua waarschuwde een defensiewoordvoerder dat ,,hoe fanatieker de Taiwanese separatisten worden, hoe strakker de strop om hun nek wordt en hoe scherper het zwaard dat boven hun hoofd hangt.”
https://www.gelderlander.(...)kken-strop~aa238ee4/![]()
Niet op maandag!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mij![]()
Ja het gaat er niet best aan toe. Vraag mij ook af waar dit toe moet leiden.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Naja even zonder dollen. Ik maak me eigenlijk wel grote zorgen om de huidige situatie op het wereldtoneel.
We gaan het vanzelf zien, de wereld is momenteel een verrotte appel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak je niet zo drukquote:Op zondag 9 maart 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf al aan het front met een pistool een paar russen neerknallen. Voor onze grote vriendelijke leugenaar Rutte.
Nouja eigenlijk zie ik mijzelf dat niet doen. Gaat ook niet gebeuren.
Als de hoge heren in Brussel oorlog willen gaan ze zelf maar.
Yup, en doordat die achterlijke hein van een Trump zo met de botte bijl door de geopolitieke balans gaat staan we nu allemaal aan de vooravond van een crisis.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat er niet best aan toe. Vraag mij ook af waar dit toe moet leiden.
We gaan het vanzelf zien, de wereld is momenteel een verrotte appel.
Putin ziet een zwak Europa nu de VS geen bondgenoot meer is.
Dit is levensgevaarlijk.![]()
Een patatje oorlog welquote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie trouwens al zin in de OORLOG?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik ook hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, hoop echt dat het nooit zover komt.
Maar ik vrees het ergste
Het ziet er gewoon niet goed uit allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had hij maar eerder op moeten staanquote:Op zondag 9 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Vraag me gewoon af of het druk is ivm geen geduld van moeraskater die dan kwaad geen parkeerplek kan vinden.![]()
![]()
![]()
Dat zie je wel,, ze praten over vrede maar ondertussen vallen ze Oekraine gewoon aan gewoon op een woonwijk weerquote:Op zondag 9 maart 2025 12:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, en doordat die achterlijke hein van een Trump zo met de botte bijl door de geopolitieke balans gaat staan we nu allemaal aan de vooravond van een crisis.
Putin ziet een zwak Europa nu de VS geen bondgenoot meer is.
Dit is levensgevaarlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig ....quote:Op zondag 9 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Of dat hij zuchtend achter mensen loopt die te langzaam lopen wat hem betreft.![]()
![]()
quote:
ik word pas bang als mensen die er verstand van hebben angstig zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Liever even genieten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tot straks, vel fiets plezier en doe voorzichtigquote:Op zondag 9 maart 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik stap maar eens even op de fiets. Even met de kop in de zon.
Tot straks
JJa..quote:
Hij heeft geen geduld. Echt jammer soms.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die maken zich ook zorgen helaasquote:Op zondag 9 maart 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik word pas bang als mensen die er verstand van hebben angstig zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga toch maar omkleden en kijken of het wat is in Den Bosch.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet allemaal. Ik heb het niet over de mensen op tvquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent gehackt door Lunaquote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Allemaal zin in.
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie trouwens al zin in de OORLOG?![]()
![]()
Klopt maar het laat wel zien dat er iets aan de hand is in de wereldquote:Op zondag 9 maart 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik heb het niet over de mensen op tv
Wat is er in Den Bosch te doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succesquote:Op zondag 9 maart 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik stap maar eens even op de fiets. Even met de kop in de zon.
Tot straks
Ja er is wel wat aan de hand. Maar ik ga niet angstig zitten wachten op oorlog of nu een nieuw noodpakket kopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt maar het laat wel zien dat er iets aan de hand is in de wereld
Wat is er in Den Bosch te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op straat kan er ook wat gebeuren natuurlijk, zoals die aanslagen in Duitsland"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Winkelenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt maar het laat wel zien dat er iets aan de hand is in de wereld
Wat is er in Den Bosch te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jazeker.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:42 schreef Lovely het volgende:
Op straat kan er ook wat gebeuren natuurlijk, zoals die aanslagen in DuitslandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eerst lekker naar Janquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja er is wel wat aan de hand. Maar ik ga niet angstig zitten wachten op oorlog of nu een nieuw noodpakket kopen.![]()
![]()
![]()
Meh. Als we dat elke keer moeten doen als we daar komen dan kan je me naar huis rollen.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:42 schreef Lovely het volgende:
Op straat kan er ook wat gebeuren natuurlijk, zoals die aanslagen in Duitsland
Viel mij mee dat er hier met carnaval niks is gebeurd eigenlijk.
Lekker weer, veel mensen op straat overal.![]()
En dat kan in Nederland ook gebeuren, maar om daar bang voor te zijn.. schiet je niks mee op..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wil naar de kwast, een terrasje en ijs.
En wat we tegen komen. Maar vooral even zon en bewegen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben jullie trouwens al zin in de OORLOG?![]()
![]()
Aabsoluut. Klopt, heeft echt geen zin.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat kan in Nederland ook gebeuren, maar om daar bang voor te zijn.. schiet je niks mee op..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou idd, maar goed maar even afkloppen dat t nooit gaat gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Viel mij mee dat er hier met carnaval niks is gebeurd eigenlijk.
Lekker weer, veel mensen op straat overal."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En er worden altijd al maatregelen genomen, ook ontzichtbaar. Bij (grote)evenementen etc.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd, maar goed maar even afkloppen dat t nooit gaat gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah ok..quote:Op zondag 9 maart 2025 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Jan de Groot.
DE Bossche Bollen-specialist.
Lekker ijsje straksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Chocolade muntquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja ach.....verislamisering van Europa, China die alles opkoopt en overal meer en meer macht krijgt (grootste deel van de Rotterdamse haven is in hun bezit en nu wil Trump dat we Chinese schepen extra gaan belasten), 3e wereld- en islamitische landen die samen een economisch en politiek blok (bolk?) tegen ons aan het opbouwen zijn, Trump en Poetin die samen plannen met Europa lijken te hebben en weet ik veel wat nog meer.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar bolk!![]()
![]()
Dat is het bestequote:Op zondag 9 maart 2025 12:48 schreef ToT het volgende:
Tja ach.....verislamisering van Europa, China die alles opkoopt en overal meer en meer macht krijgt (grootste deel van de Rotterdamse haven is in hun bezit en nu wil Trump dat we Chinese schepen extra gaan belasten), 3e wereld- en islamitische landen die samen een economisch en politiek blok (bolk?) tegen ons aan het opbouwen zijn, Trump en Poetin die samen plannen met Europa lijken te hebben en weet ik veel wat nog meer.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar bolk!![]()
![]()
Je hebt altijd ellende in de wereld gehad, maar je hoort er tegenwoordig veel meer over omdat informatie veel makkelijker beschikbaar is uit alle uithoeken van de wereld. Daarom lijkt de boel uit de klauwen te lopen.quote:
Moet je nagaan als Twitter / X bestaan had tijdens de koude oorlog....
Of tijdens W.O.II
1e Wereldoorlog.
80-jarige oorlog met Spanje
De Zwarte Dood.
De heksenvervolgingen.
enz.![]()
Japquote:Op zondag 9 maart 2025 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt altijd ellende in de wereld gehad, maar je hoort er tegenwoordig veel meer over omdat informatie veel makkelijker beschikbaar is uit alle uithoeken van de wereld. Daarom lijkt de boel uit de klauwen te lopen.
Moet je nagaan als Twitter / X bestaan had tijdens de koude oorlog....
Of tijdens W.O.II
1e Wereldoorlog.
80-jarige oorlog met Spanje
De Zwarte Dood.
enz.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker selfies posten terwijl je gemarteld wordt om je te laten bekennen dat je een hoer van de duivel bent en dergelijke, waarna je op de brandstapel mag.quote:![]()
![]()
Rustig aan hèquote:Op zondag 9 maart 2025 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker selfies posten terwijl je gemarteld wordt om je te laten bekennen dat je een hoer van de duivel bent en dergelijke, waarna je op de brandstapel mag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee maar serieus, je krijgt vrijwel uitsluitend problemen, oorlogen en andere rampspoed voor de kiezen met het nieuws.![]()
Da's waar. Zelden ook leuk nieuws.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
Nee maar serieus, je krijgt vrijwel uitsluitend problemen, oorlogen en andere rampspoed voor de kiezen met het nieuws.How can I make this topic about me?![]()
Bolkquote:Op zondag 9 maart 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Zelden ook leuk nieuws.![]()
Yepquote:Op zondag 9 maart 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
Nee maar serieus, je krijgt vrijwel uitsluitend problemen, oorlogen en andere rampspoed voor de kiezen met het nieuws.![]()
A gezellig, terrasje er bij pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker weer voor nadeel is altijd gelijk zo vol bij een beetje lekker weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en Moeraskater moet sportschoenenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nieuwe patta'squote:Op zondag 9 maart 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en Moeraskater moet sportschoenen![]()
![]()
Ja daarom vroeg ik me af of het druk is na carnaval daar. Met een beetje geluk liggen ze allemaal op de bank thuisquote:Op zondag 9 maart 2025 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker weer voor nadeel is altijd gelijk zo vol bij een beetje lekker weer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo een heel vol terras met allemaal mensen dan weer niet zo leuk. Beetje zo half vol is goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk merk ben je van plan te gaan kopen?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en Moeraskater moet sportschoenenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Si, dan kan ik hem opjagenquote:![]()
Nu nog?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik me af of het druk is na carnaval daar. Met een beetje geluk liggen ze allemaal op de bank thuis![]()
![]()
Hopelijk is jou kater er een beetje snel inquote:Op zondag 9 maart 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en Moeraskater moet sportschoenen
Geen idee nog. Ik sleep hem mee naar de sportschool. Wat zou je aanraden?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welk merk ben je van plan te gaan kopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje dagjes mensen kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een aantal collega’s van mij die alle dagen zijn geweest waren gisteren nog brak. Dus het zou me niks verbazenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voornamelijk eigenwijsquote:Op zondag 9 maart 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is jou kater er een beetje snel in
Lijkt mij duur dat carnaval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:succes
Zo duur pak dan hele dagen zuipen in de horeca.quote:
Elite ding bijna.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je het zo bekijkt wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo duur pak dan hele dagen zuipen in de horeca.
Elite ding bijna.
Alles kost geld.
Maar als die mensen er lol in hebben is het niet verspild.![]()
Heb zelf Brooks voor hardlopen. Maar weet niet wat er in de sportschool mee moet worden gedaanquote:Op zondag 9 maart 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik sleep hem mee naar de sportschool. Wat zou je aanraden?Als ie gaat hardlopen, dan zijn Brooks goede schoenen imo.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is duur denk ik biertjes in de horeca en in die tenten moet je ook nog entree betalen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sjongejonge.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is duur denk ik biertjes in de horeca en in die tenten moet je ook nog entree betalen.![]()
Ben je met duizend euro niet klaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan moet je wel heel veel zuipenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch als je de hele week meedoet.quote:
De tijd dat je voor 50 euro lekker kon zuipen is al hele tijd niet meer hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch als je de hele week meedoet.
De tijd dat je voor 50 euro lekker kon zuipen is al hele tijd niet meer hoor.
Maar vooral niet gaan als je het te duur vindt.![]()
![]()
Denk zo 180 tot 200 per avond aan drank moet je nog fatsoenlijk eten ernaast ook een pak 120 euro, meeste mensen hebben twee pakken. Entree dat je moet betalen ook nog en dan voor mensen die drugs gebruiken en of sigaretten roken zijn dat ook nog kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denkt niet dat hij dat gaat doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb zelf Brooks voor hardlopen. Maar weet niet wat er in de sportschool mee moet worden gedaanAls ie gaat hardlopen, dan zijn Brooks goede schoenen imo.
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Denk zo 180 tot 200 per avond aan drank moet je nog fatsoenlijk eten ernaast ook een pak 120 euro, meeste mensen hebben twee pakken. Entree dat je moet betalen ook nog en dan voor mensen die drugs gebruiken en of sigaretten roken zijn dat ook nog kwijt.![]()
![]()
En je krijgt ook nog best veel hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee. Ik ga nooit meer.quote:
En bij ons geen entree. En geen nieuwe pakken maar elk jaar t zelfde met een extra gordijn of iets van de kringloop.![]()
pak wisselen van een ander.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga nooit meer.
En bij ons geen entree. En geen nieuwe pakken maar elk jaar t zelfde met een extra gordijn of iets van de kringloop.
Of ze kopen het in. Ken ook iemand die gewoon met een hele groep weet ik het hoeveel bier in had gekocht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat een verandering
fietsen was heerlijk, eerste keer dat ik het daadwerkelijk leuk vind
even de katten gedaan van mijn moeder, wel wat dwang gehad. heb 1x terug moeten fietsen maar wel veel minder.
zelfs ontbijt gehaald bij de supermarkt. en ik kreeg het nooit voor elkaar om te ontbijten
volgens mij ben ik op de goede weg![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
wat een verandering
fietsen was heerlijk, eerste keer dat ik het daadwerkelijk leuk vind
even de katten gedaan van mijn moeder, wel wat dwang gehad. heb 1x terug moeten fietsen maar wel veel minder.
zelfs ontbijt gehaald bij de supermarkt. en ik kreeg het nooit voor elkaar om te ontbijten
volgens mij ben ik op de goede weg![]()
![]()
![]()
Arcadehal bijna open. Daarna voor mezelf ff beslissen of ik in t huisje Ajax blijf kijken of dat ik mee ga wandelen op t strand. Waarschijnlijk ga ik voor de optie 1 oortje in en radio langs de lijn aan met Ajax en wandelen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja lekker wandelenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
Arcadehal bijna open. Daarna voor mezelf ff beslissen of ik in t huisje Ajax blijf kijken of dat ik mee ga wandelen op t strand. Waarschijnlijk ga ik voor de optie 1 oortje in en radio langs de lijn aan met Ajax en wandelen![]()
![]()
Pak BAStogne onder de arm en gaan!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
Arcadehal bijna open. Daarna voor mezelf ff beslissen of ik in t huisje Ajax blijf kijken of dat ik mee ga wandelen op t strand. Waarschijnlijk ga ik voor de optie 1 oortje in en radio langs de lijn aan met Ajax en wandelen![]()
![]()
Heb je ze in huis?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in een lekkere Bastognekoek...![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is echt goed gelukt, de bolkstogneWoei!
![]()
![]()
"En ToT, heb je nog wat leuks gedaan van't weekend?"
"Ja, Bolkstogne"
De ander:
How can I make this topic about me?![]()
Ben je niet in de war met wintersport?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo duur pak dan hele dagen zuipen in de horeca.
Elite ding bijna.![]()
Morgenochtend kringgesprek bij mini: wie heeft er iets leuks gedaan dit weekend?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ja, Bolkstogne"
De ander:
"Gebolkt juf, en bolkstognekoekjes gesnoept."![]()
Photoshop.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice
Respect dat je er altijd zoveel tijd in stopt.
Waar doe je het mee? Photoshop of GIMP?
Tijd geleden Gimp en paint.net uitgeprobeerd, maar daar kom ik helemaal geen wijs uit.
Met dit plaatje heb ik wat letters uitgeknipt en verschoven, daarna een redelijk gelijkend lettertype uitgekozen, het hele woord ingetypt om alles te overlappen en goed uit te kunnen lijnen, letters schuiner gemaakt, heel veel clone stamp gebruikt om een stuk van de oude tekst te verwijderen, deel van de nieuwe tekst gemaskeerd wat niet nodig was, en daarna wat kleurtjes en shit aan de letters toegevoegd.![]()
![]()
Goed gelukt hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Photoshop.
Tijd geleden Gimp en paint.net uitgeprobeerd, maar daar kom ik helemaal geen wijs uit.
Met dit plaatje heb ik wat letters uitgeknipt en verschoven, daarna een redelijk gelijkend lettertype uitgekozen, het hele woord ingetypt om alles te overlappen en goed uit te kunnen lijnen, letters schuiner gemaakt, heel veel clone stamp gebruikt om een stuk van de oude tekst te verwijderen, deel van de nieuwe tekst gemaskeerd wat niet nodig was, en daarna wat kleurtjes en shit aan de letters toegevoegd.![]()
![]()
Ik doe het je niet na....quote:Op zondag 9 maart 2025 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Photoshop.
Met dit plaatje heb ik wat letters uitgeknipt en verschoven, daarna een redelijk gelijkend lettertype uitgekozen, het hele woord ingetypt om alles te overlappen en goed uit te kunnen lijnen, letters schuiner gemaakt, heel veel clone stamp gebruikt om een stuk van de oude tekst te verwijderen, deel van de nieuwe tekst gemaskeerd wat niet nodig was, en daarna wat kleurtjes en shit aan de letters toegevoegd.How can I make this topic about me?![]()
Straks moet mw. @ToT boodschappen gaan doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ja, Bolkstogne"
De ander:
Ik zie dat lijstje al voor me![]()
![]()
![]()
![]()
Voor wat extra variatie:quote:Op zondag 9 maart 2025 13:57 schreef maily het volgende:
[..]
Straks moet mw. @:ToT boodschappen gaan doen.
Ik zie dat lijstje al voor me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Photoshop.
![]()
De K erbij geëdit.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was net even ietsjes minder werk!![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was net even ietsjes minder werk!![]()
![]()
![]()
Ja ik heb nu 231 bolkplaatjes!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
En pijnbolkertjes, en bolkbier, en oliebolken.Heb in de loop der tijd ook al weer van alles weggegooid. Soms ook per ongeluk...
![]()
![]()
Ik heb een keer op een pak een smilie : ) in de tekst gezien bij de beschrijving van de bereidingswijze.
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een keer op een pak een smilie : ) in de tekst gezien bij de beschrijving van de bereidingswijze.deze?
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We kijken even een andere kant op![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: