SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donequote:Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
Doe dat treurige hoofd maar uit de OP![]()
Een winterjas is niet iets wat ik uit automatisme aan doeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvleesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat een gedurfde meningquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees
Trotste mama van Ambar
Ik vind de vegetarische nuggets lekkerder dan die met kipTrotste mama van Ambar
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoperquote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.Uw ADH vitamine Worst
Maar daar krijg je geen varkensvlees.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon shoarma bij de Turk/Mocro halen.
Wel lam![]()
![]()
Ik ga proberenquote:Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kom maar haten, maar ik vind de vega shoarma van AH lekkerder dan die met dat taaie varkensvlees![]()
Gewoon bij de halal slager halen. Lamsshoarma.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja/nee soms is thuis wat maken makkelijker en bovenal veel goedkoper
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nog beterquote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen varkensvlees.
Wel lamUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
Ik was laatst nog lam, komt wel dichtbij zo
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou het druk zijn in Den Bosch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mijUw ADH vitamine Worst
Ja daar hoop ik op, maar je weet maar nooit. Hoop dat ze te moe zijn van carnavalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar wil ik niet heenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is correctquote:Op zondag 9 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de groot in Den Bosch is het altijd druk volgens mij![]()
Heb je wel die vinger gewassen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb je gekke afwijkingen aan die vinger?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je gekke afwijkingen aan die vinger?![]()
Oké dan is het niet zo ergquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Halloooooo schoteltjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet te lang hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vraag me gewoon af of het druk is ivm geen geduld van moeraskater die dan kwaad geen parkeerplek kan vinden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of dat hij zuchtend achter mensen loopt die te langzaam lopen wat hem betreft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar!
Uw ADH vitamine Worst
En ik zit zelf op het randje van chagrijnig dus ik weet niet of we wel moeten gaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaarquote:Op zondag 9 maart 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Of dat hij zuchtend achter mensen loopt die te langzaam lopen wat hem betreft.Uw ADH vitamine Worst
Terecht, opzouten met die slome luiquote:Op zondag 9 maart 2025 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaar![]()
Ik kom gvd om meters te maken, en snel.
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzo![]()
Lekker speedmarsenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzoUw ADH vitamine Worst
Ja, maar dat weet je als je het winkelgebied in gaat. Maar mensen die dan steeds stoppen midden op het pad zijn ook irritant. Alleen hij wordt al kwaad als er überhaupt iemand voor hem looptquote:Op zondag 9 maart 2025 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd last van als snelle wandelaaren ik heb geen zin in gemopper
Net even op Google Maps gekeken. Je kunt daar ergens zien of het druk is of niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, de trampoline zit er over nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je van de natuur wilt genieten, dan zet je gewoon maar Youtube aan ofzo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: