SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
PaulGodPaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
Gaat ook wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het gaat wel
Hoe is t met mijn bolkertje?
Nog hoofdpijn?![]()
In BB zijn pas veel tr'squote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Lovely
Heb BB eigenlijk helemaal gemist. Is het nog leuk? en is het het waard om nu nog aan te haken?quote:![]()
In het begin was er niets aan het begint nu leuk te worden. Maar moet je denk ik wel gekeken hebben om het nog te snappen. Ik vind het leuk zoals het nu gaat.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb BB eigenlijk helemaal gemist. Is het nog leuk? en is het het waard om nu nog aan te haken?
Twee teams en de ene keer haalt de ene wat uit en de andere keer de andereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ieder zijn vermaak toch, de een komt voor de B en de andere voor BBquote:Op zondag 9 maart 2025 10:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Big Brother is sowieso TR-waardig
Ik ook al en keelpijn en zware ogenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah oke, hoe lang loopt het nog dan? want op iptv kan ik gewoon de streams zien dus hoef er niets voor te doen, kan zo aanhakenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin was er niets aan het begint nu leuk te worden. Maar moet je denk ik wel gekeken hebben om het nog te snappen. Ik vind het leuk zoals het nu gaat.
Twee teams en de ene keer haalt de ene wat uit en de andere keer de andere
vond Utopia zo leuk toen met die malle Jesse en Gerrit![]()
![]()
Nog 4 weken 4 april is het afgelopenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ah oke, hoe lang loopt het nog dan? want op iptv kan ik gewoon de streams zien dus hoef er niets voor te doen, kan zo aanhaken
vond Utopia zo leuk toen met die malle Jesse en GerritWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent geen sfeerverzieker, niffo![]()
![]()
Even aan trekken dan gaat de pijn wel wegquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 09-03-2025 10:19:07 (:D) ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammer je bent net iets te ver weg, anders had ik hem wel gemasseerdquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even aantrekken dan gaat de pijn wel weg![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je bent net iets te ver weg, anders had ik hem wel gemasseerd![]()
![]()
een derde been kan je niet aantrekken wel aan trekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even aantrekken dan gaat de pijn wel wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Deze ongelijke behandeling hequote:Op zondag 9 maart 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even aantrekken dan gaat de pijn wel weg![]()
![]()
Sorry Juf Dotquote:Op zondag 9 maart 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een derde been kan je niet aantrekken wel aan trekken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon er over heen lezenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik kan hem niet blokkeren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bedoel je mij? o nee ik ben geen hemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Fogelquote:
Maar ik ben geen hemquote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je bent net iets te ver weg, anders had ik hem wel gemasseerd
ik moet eerlijk zeggen, en ik weet bij god niet hoe het komt, maar ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld als nu.
ik ga denk ik maar eens wat dingetjes in huis doen vandaag. moet mijn bed nog uit elkaar slopen al 3 weken.![]()
Goed zijn voor je medemens Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh beter man!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, en ik weet bij god niet hoe het komt, maar ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld als nu.
ik ga denk ik maar eens wat dingetjes in huis doen vandaag. moet mijn bed nog uit elkaar slopen al 3 weken.![]()
![]()
Dan heb je in ieder geval wat te doenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
ik ga denk ik maar eens wat dingetjes in huis doen vandaag. moet mijn bed nog uit elkaar slopen al 3 weken.
Komt door mijn Belgische Kust posts.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
ik ga denk ik maar eens wat dingetjes in huis doen vandaag. moet mijn bed nog uit elkaar slopen al 3 weken.
Ik blijf serieus in bed.Werewolf![]()
DIe hebben jou dus geen goed gedaan als je in je bed blijft liggenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Komt door mijn Belgische Kust posts.
Ik blijf serieus in bed.
Awwquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een lieveheersbeestje gered van verdrinking![]()
![]()
hehe lekker uitrusten tochquote:Op zondag 9 maart 2025 10:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Komt door mijn Belgische Kust posts.
Ik blijf serieus in bed.![]()
![]()
Overprikkeling door drukte in treinquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe hebben jou dus geen goed gedaan als je in je bed blijft liggenWerewolf![]()
O dat is dan weer minderquote:Op zondag 9 maart 2025 10:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Overprikkeling door drukte in treinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ging wel deze kant op komen, maar ik heb hier nog niets gezien.quote:
Meestal zie je dat wel op de auto's liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waar bolken al niet goed voor isquote:Op zondag 9 maart 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
![]()
De zon schijnt uitbundig maar het lijkt nog wel koud. 7 graden, volgens het weerstation hier.How can I make this topic about me?![]()
Hier 11quote:Op zondag 9 maart 2025 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon schijnt uitbundig maar het lijkt nog wel koud. 7 graden, volgens het weerstation hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh hehe, ff rustig aan doen dusquote:Op zondag 9 maart 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zwakjes van het sporten en feesten gisteren, maar verder prima!
En daarzo?
Btje koppijn, maar verder ok hier!![]()
Ah minder. Rustig aan doen dan ook daar he!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh hehe, ff rustig aan doen dus
Btje koppijn, maar verder ok hier!![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah minder. Rustig aan doen dan ook daar he!![]()
![]()
Waar ben je?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Arcadehal op dit park is pas 14u open. Dus dan nog maar ff bolkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Laatste dag en dan na het avondeten richting huis, want mijn dochter moet morgen weer naar school (en ik naar de tandarts brrr, en weer werken)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En als je te snel wandelt is er een circuitquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar zijn leuke natuurgebieden om te wandelen![]()
Zeker, gisteren wezen fietsen door de natuur. Nu zo maar even richting strand wandelenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar zijn leuke natuurgebieden om te wandelen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waterleidingduinen of zuid Kennemerland?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, gisteren wezen fietsen door de natuur. Nu zo maar even richting strand wandelenUw ADH vitamine Worst
Lekker hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, gisteren wezen fietsen door de natuur. Nu zo maar even richting strand wandelen![]()
![]()
Welke kopquote:Op zondag 9 maart 2025 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh hehe, ff rustig aan doen dus
Btje koppijn, maar verder ok hier!
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waterleidingduinen of zuid Kennemerland?
Deze route 🙂Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wilma-godin in de OPquote:Op zondag 9 maart 2025 10:03 schreef Paul het volgende:
PaulGodPaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
PaulGod
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:03 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilma-hodinSPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Ja noordelijke rond het circuit wel maar verder wel minder iddquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zjuuuquote:quote:Op zondag 9 maart 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ging wel deze kant op komen, maar ik heb hier nog niets gezien.
Meestal zie je dat wel op de auto's liggen![]()
![]()
Thxquote:Op zondag 9 maart 2025 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jk![]()
Heel fijn![]()
*geeft glaasje water en paracetamol voor je hoofdpijn![]()
![]()
2quote:Op zondag 9 maart 2025 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
Even checken hoeveel dagen t nog lekker weer is![]()
*meeleest en benieuwd isquote:Op zondag 9 maart 2025 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
Even checken hoeveel dagen t nog lekker weer is![]()
Volgens mijn weerstation is het nog maar 9.4 graden buiten.
Dat kan niet kloppen.
Hee, ik heb maily gebolkt. Da's #2 al.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mijn weerstation is het nog maar 9.4 graden buiten.
Dat kan niet kloppen.
Hee, ik heb maily gebolkt. Da's #2 al.![]()
![]()
Even in mijn puntenteller een lijst maken hoevaak ik elke dag maily gebolkt heb
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Even in mijn puntenteller een lijst maken hoeveel ik elke dag maily gebolkt heb![]()
![]()
Of mijquote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Even in mijn puntenteller een lijst maken hoevaak ik elke dag maily gebolkt hebWerewolf![]()
Hihi jaquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als je te snel wandelt is er een circuitWerewolf![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kapsalon gegeten. Overschotje van gisteren.![]()
![]()
Daar zit de hele schijf van vijf in en de calorieën van een dagquote:Op zondag 9 maart 2025 11:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kapsalon gegeten. Overschotje van gisteren.Uw ADH vitamine Worst
Zou ik zalig vinden.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hot&spicy kapsalon met chicken wings?
Jammer dat het zo peperduur is.![]()
Doe mij maar ninjasaus.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond weer lekker pasta bolognese eten.
Morgen wraps met kip, ui sla en samouraisaus![]()
![]()
Hele week pasta bolognese tochquote:Op zondag 9 maart 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond weer lekker pasta bolognese eten.
Morgen wraps met kip, ui sla en samouraisaus![]()
nee ik ga proberen deze week een nieuw recept te pakken.quote:
het gaat me nu best goed, dus ik durf het aan![]()
Ok goed bezig!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
nee ik ga proberen deze week een nieuw recept te pakken.
het gaat me nu best goed, dus ik durf het aan![]()
![]()
Gelukkig gaat het nu goedquote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
maar idd ik at wel elke dag pasta bolognese
omdat ik net mijn hoofd boven water kon houden![]()
![]()
maar goed ik denk dat ik ook op een punt ben, dat zelfmedelijden niet meer nodig is
ik wil graag weer constructief aan mijzelf werken.
van de week de dagbehandeling opstarten en kijken wat ik daar kan doen![]()
Er komen mooie dingen aanquote:Op zondag 9 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
maar goed ik denk dat ik ook op een punt ben, dat zelfmedelijden niet meer nodig is
ik wil graag weer constructief aan mijzelf werken.
van de week de dagbehandeling opstarten en kijken wat ik daar kan doen![]()
![]()
Begin ook eens trek te krijgen met dat gepraat over eten, tijd om het vasten te doorbrekenUw ADH vitamine Worst
Zeker en vast!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Begin ook eens trek te krijgen met dat gepraat over eten, tijd om het vasten te doorbreken![]()
hoop ik echt, het is/was al zo lang klotequote:
net met mijn moeder gebeld. eigenlijk hoor ik vanuit alle kanten positieve signalen dat anderen ook merken dat het me beter gaat. dat schept hoop![]()
Ik had ham kaas croissantjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat zijn goede signalen manquote:Op zondag 9 maart 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hoop ik echt, het is/was al zo lang klote
net met mijn moeder gebeld. eigenlijk hoor ik vanuit alle kanten positieve signalen dat anderen ook merken dat het me beter gaat. dat schept hoop![]()
![]()
zeker, dan kan ik misschien over een tijdje mijn droombaan als ervaringsdeskundige gaan uitvoerenquote:
mensen helpen die in de put zitten, en bijstaan. dat verdienen deze kanjers want geestelijk lijden is echt hell![]()
Dat zou heel mooi zijn ja!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
zeker, dan kan ik misschien over een tijdje mijn droombaan als ervaringsdeskundige gaan uitvoeren
mensen helpen die in de put zitten, en bijstaan. dat verdienen deze kanjers want geestelijk lijden is echt hell![]()
Zelfs in de bonus ga ik dat niet eten.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Was in de bonus. Dus ga vanavond vegetarische burger etenHow can I make this topic about me?![]()
Jij zeurt nooitquote:Op zondag 9 maart 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
en dan ga ik nu even douchen en naar de supermarkt.
genoeg gezeurd xD![]()
![]()
Mwah, als het heel goedkoop is wil ik had af en toe wel eens proberen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelfs in de bonus ga ik dat niet eten.
Ik zag alleen laatst in Duitsland een mammoetverpakking vegetarisch "gehakt" voor een habbekrats liggen.
Dat vind ik dan weer vrij verdacht; nepvlees is altijd ongelooflijk overpriced dus zal dit waarschijnlijk bagger zijn. Ik ga niet zo'n mammoetverpakking kopen op de gok dat het goed zal smaken.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
en dan ga ik nu even douchen en naar de supermarkt.
genoeg gezeurd xD![]()
![]()
Gegroet. Het was te warm in de zon op het balkonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Het was te warm in de zon op het balkon![]()
![]()
Ik weet al dat ik zelf de leukste, de geweldigste, de liefste, de beste, de slimste ben.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had gisteren uit automatisme winterjas aan, dus dat was zweten geblazen
Uw ADH vitamine Worst
Ikquote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet al dat ik zelf de leukste, de geweldigste, de liefste, de beste, de slimste ben.![]()
Lekker wallemquote:Op zondag 9 maart 2025 11:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren uit automatisme winterjas aan, dus dat was zweten geblazen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: