SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Inderdaad een heerlijk nummer. Ik denk niet dat het ooit in de top2000 gestaan heeft echter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:01 schreef Melting het volgende:
![]()
Jammer dat deze ook uit de Top 2000 is.
Niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad een heerlijk nummer. Ik denk niet dat het ooit in de top2000 gestaan heeft echter.
Inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Dan snap ik dit niet:
https://www.nporadio2.nl/(...)e-in-top-2000-a-gogo
Kijk..... mooie bijkomstigheid dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier trouwens echt een walhalla voor vogelaars.
Op de weg hier naar toe heel veel gezien, en hier op het erf ook.
Morgen maar eens even een rondje om met de verrekijker
Het was te proberen...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik geen gemis.
Echt een zeiknummer
Eens, hoewel ik het toendertijd nog mooi vond.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik geen gemis.
Echt een zeiknummer
Ooit wel ja…quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik het toendertijd nog mooi vond.
quote:
Maar die zijn het dus niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Dat bestond toen nog niet eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze werden ook gesponsord door het UWV
O nee, toen was het nog Arbeidsbureau en GAKquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bestond toen nog niet eens
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - The Pina Colada Song (niet de echte titel)
Maar wel de gangbare titelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - The Pina Colada Song (niet de echte titel)
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:35 schreef livelink het volgende:
Kom er maar in DJ11!
Pet Shop Boys met Dusty Springfield - What have i done to deserve you
Niet bepaald, nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als staat Dusty niet echt goed op dit hoesje, vind ik.
Ik kwam nog tot Pete (zie edit), maar verder ook niet.quote:
Heb je nog plannen voor morgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef Melting het volgende:
We gaan alweer richting het einde. Vanaf vandaag draai ik dus maar tot middernacht.
Dat singeltje heb ik redelijk grijs gedraaidquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam nog tot Pete (zie edit), maar verder ook niet.
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef Melting het volgende:
We gaan alweer richting het einde. Vanaf vandaag draai ik dus maar tot middernacht.
Gezellig. Lekker buiten biertjes drinken dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga naar een maat van me toe. Die wilde weer eens bijbabbelen. Doen we 2/3 keer per jaar.
Altijd onder het genot van de nodige biertjes.
Gezellig! Mocht je er niet zijn, alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet of ik er volgende week ben. Ik mag die dag weer wat kaarsjes uitblazen
Die kans zit er wel in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig. Lekker buiten biertjes drinken dan.
Tja, dat is maar 1x per jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet of ik er volgende week ben. Ik mag die dag weer wat kaarsjes uitblazen
Ja. Maar ik doe er niet heel veel mee. Ik denk dat alleen pa komtquote:
Maakt niet uit toch? Als het maar gezellig is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Maar ik doe er niet heel veel mee. Ik denk dat alleen pa komt
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cher en Sonny - I got you Butthead
Jij kent de Beavis en butthead versie niet??quote:
Jawel, maar dat je zomaar Butthead tegen me zegt!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij kent de Beavis en butthead versie niet??
ohquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel, maar dat je zomaar Butthead tegen me zegt!![]()
Ik herken die opening dus uit duizendenquote:
Fijne verjaardag alvastquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik was vorige week naar een tribute-band van the Eagles; Take it to the Limit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn moeder was best wel een liefhebber van de Eagles. Het zit dus in de genen...
Ik denk dat dat niets voor mij is, om dat meer dan 1 nummer te horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vorige week naar een tribute-band van the Eagles; Take it to the Limit.
Ik vond het erg goed.
Mijn man is fan en heeft mij wel aangestoken eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niets voor mij is, om dat meer dan 1 nummer te horen.
Die noteer ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het erg goed.
Eagles is hele fijne muziekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niets voor mij is, om dat meer dan 1 nummer te horen.
Ik ben 1 keer bij The Dutch Eagles geweest, die vond ik ook erg goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het erg goed.
Dankjewelquote:Op zondag 9 maart 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Was weer lekker en gezellig Melting. Welterusten!
Fijne dag morgen allemaal. Hoop dat je leuke wedstrijd(en?) ziet en nog wat vogels, Symph.
Oh wat cool die Libelles. Ik heb hier ook een oude jaargang ingebonden Margriet liggen, zo leuk.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Morgen wordt het huis van mijn ouders leeggehaald. Ik heb vandaag nog wat spelletjes en puzzels meegenomen en een stapel Libelles van 1957/1958
Ja, maar mijn moeder is de doelpalen alweer aan het verzetten. Gaf ze eerst de hele tijd aan dat ze wou dat het huis leeg was en dat ze dan rust zou hebben (dat lees ik ook in elk zorgverslag; dat ze dat willen omdat het zo'n belasting voor ze is), zei ze vandaag dat ze pas rust had als het huis verkocht was.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat cool die Libelles. Ik heb hier ook een oude jaargang ingebonden Margriet liggen, zo leuk.
Blij dat er nu een einde aan komt?
Ik zou Marktplaats proberen en ze dan laten bieden, dat deed ik ook als ik geen idee had van de waarde.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag ook bij mijn ouders nog een vintage spel opgehaald. Is weinig mee gespeeld; zo goed als nieuw. Op Etsy en Ebay zie ik dat het zeldzaam is.
https://www.etsy.com/nl/l(...)ordspel-alexander-de
Ik wil het gaan verkopen, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik dat het beste aan kan bieden. Heb jij enig idee?
We hadden er nog 1 van dezelfde serie; namelijk de Odyseus. Maar die is helemaal stuk gespeeld![]()
https://www.ebay.com/itm/233176547887
Die heb ik al vanuit huis meegesjouwd naar mijn studentenkamers. Die verhuist al jaren mee.
Dé Jan van Halst?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:04 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje had zijn vrienden gemeld dat het huis van mijn ouders leeggehaald werd. De reactie van Jan van Halst, die altijd bij ons over de vloer was:
"Tjee, dat is het einde van een tijdperk. Dankzij jouw ouders, die altijd de deur voor ons open hadden en nooit vragen stelden hebben zij bijgedragen aan mooie tijden in onze jeugd!! Grote dank!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé Jan van Halst?
Mooi compliment sowieso…
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 van z'n Ajax shirts, gesigneerd en ongewassen…
FC Wageningen, dat is een eeuwigheid geleden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog goed hoe hij een contract bij FC Wageningen kreeg. Dat was de start van zijn carriëre als profvoetballer. FC Utrecht was de volgende logische stap, maar Ajax hadden we echt nooit verwacht.
Dat is echt een leuk verhaal. Met recht Andere Tijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige week na de kansloze nederlaag van PSV tegen Arsenal deelde een aangetrouwde neef dit op facebook: “ Zonde! De grootste thuisnederlaag van PSV, staat niet meer op naam van FC Wageningen!”
En daar hoort dit mooie verhaal bij https://www.elfvoetbal.nl(...)-neem-je-telraam-mee
Waarschijnlijk nu wat kort dag maar: https://www.zuiderspel.nl/bringandbuy/quote:Op zondag 9 maart 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag ook bij mijn ouders nog een vintage spel opgehaald. Is weinig mee gespeeld; zo goed als nieuw. Op Etsy en Ebay zie ik dat het zeldzaam is.
https://www.etsy.com/nl/l(...)ordspel-alexander-de
Ik wil het gaan verkopen, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik dat het beste aan kan bieden. Heb jij enig idee?
We hadden er nog 1 van dezelfde serie; namelijk de Odyseus. Maar die is helemaal stuk gespeeld![]()
https://www.ebay.com/itm/233176547887
Die heb ik al vanuit huis meegesjouwd naar mijn studentenkamers. Die verhuist al jaren mee.
Oei...... een dwarse pc. Altijd vervelend.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik probeer op de radio te komen, maar mijn pc werkt niet mee.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, ik hoor muziek. Iets met Take me for a ride, klopt dat?
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel. Heeft een Roxette-sfeer.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
Als ik weinig reageer ligt dat aan mijn internet/pc. Gaat niet lekker hier. Maar ik hoor de muziek nog wel.
September - Earth, Wind and Fire
Nee, het leeghalen is nog bezig. En daarna moet er nog ingemeten worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
Zijn er al kijkers voor het huis van je ouders geweest, livelink?
Ah.... makelaar moet natuurlijk nog foto's komen maken en zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het leeghalen is nog bezig. En daarna moet er nog ingemeten worden.
Ik vond het nog wel meevallen, maar de makelaar niet. Als ik het zou kopen zou ik er alleen een nieuwe keuken in doen, maar volgens de makelaar gaan de kopers waarschijnlijk voor zo'n 80.000 euro moderniseren. Maar dat is binnen. Van buiten is het prima.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... makelaar moet natuurlijk nog foto's komen maken en zo.
Is het huis wel bijgehouden of heeft het achterstallig onderhoud?
Geen idee inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat je de artiest hierna niet weet.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen, maar de makelaar niet. Als ik het zou kopen zou ik er alleen een nieuwe keuken in doen, maar volgens de makelaar gaan de kopers waarschijnlijk voor zo'n 80.000 euro moderniseren. Maar dat is binnen. Van buiten is het prima.
Ja, die laten we helaas aan ons voorbij gaan. Slechte timing en te duur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel veel.
Maar hoeven jullie je gelukkig niet druk om te maken.
Hadden jullie nog een knoop doorgehakt over je mogelijke droomhuis?
Dan groot gelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die laten we helaas aan ons voorbij gaan. Slechte timing en te duur.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel, maar kom niet op een naam.
Had ik gisteren even bij Ziggo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik zie op Allestoringen dat er inderdaad problemen zijn bij KPN.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
Dit zal Clouseau zijn met Ik zie je graag
Ah. Beetje zelfde sound als Clouseau?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik was vorige week naar een concert van een Belgische zanger en een gitarist van Clouseau zat bij hem in de band.
Totaal iets anders. Wel een hele goede zanger. Ivann Vermeerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah. Beetje zelfde sound als Clouseau?
Of totaal iets anders?
Zegt me niets. Zal straks eens luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Totaal iets anders. Wel een hele goede zanger. Ivann Vermeer
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Give it away now
Ik kende hem ook niet hoor. Hij zong allemaal nummers van George Michael. Deed hij goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt me niets. Zal straks eens luisteren.
Ben geen George Michael liefhebber.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet hoor. Hij zong allemaal nummers van George Michael. Deed hij goed.
Ah, maar hij had gewoon wel een dijk van een stem.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben geen George Michael liefhebber.
Dus kans is klein dat ik het iets vind.
Ga hem straks toch even luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, maar hij had gewoon wel een dijk van een stem.
Nee, maar ik snap wel waarom je dat denkt.quote:
Nooit van haar gehoord. Maar zoals gezegd; wel een lekker nummer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel waarom je dat denkt.
[ afbeelding ]
Die werkt dinsdag, woensdag en donderdag en heeft me al aangegeven dat hij nog maar 2 dagen wil werken. Maar hij kan wel al aardig goed zelfstandig werken. Er komt nu wel een nieuwe vacature dus, want 16 uur is te weinig. De ellende van inwerken begint dus weer opnieuw. Ik heb vandaag even tussendoor vrij genomen. Ik was op kantoor en om 11.30 was ik het helemaal zat en ben ik naar huis gegaan. Thuis ben ik weer ingelogd. Maar goed, in die periode heeft de uitzendkracht het dus alleen gedaan. Ging prima, zover ik het kon inschatten. Niet perfect natuurlijk, maar goed genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Melting het volgende:
Morgen nog een drukke dag voor de boeg, of kan de invaller inmiddels al aardig meewerken?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Die werkt dinsdag, woensdag en donderdag en heeft me al aangegeven dat hij nog maar 2 dagen wil werken. Maar hij kan wel al aardig goed zelfstandig werken. Er komt nu wel een nieuwe vacature dus, want 16 uur is te weinig. De ellende van inwerken begint dus weer opnieuw. Ik heb vandaag even tussendoor vrij genomen. Ik was op kantoor en om 11.30 was ik het helemaal zat en ben ik naar huis gegaan. Thuis ben ik weer ingelogd. Maar goed, in die periode heeft de uitzendkracht het dus alleen gedaan. Ging prima, zover ik het kon inschatten. Niet perfect natuurlijk, maar goed genoeg.
Ja, ze gaan weer voor een uitzendkracht, maar dan wel eentje die daarna gewoon in dienst wil komen. Deze jongen is bezig met zijn afstuderen en kwam er nu achter dat met 3 dagen werken zijn afstudeerscriptie toch in gevaar kwam. Hij moet voor de zomer klaar zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je treft het ook niet hè?
Nu maar hopen dat er snel extra hulp komt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weer voor een uitzendkracht, maar dan wel eentje die daarna gewoon in dienst wil komen. Deze jongen is bezig met zijn afstuderen en kwam er nu achter dat met 3 dagen werken zijn afstudeerscriptie toch in gevaar kwam. Hij moet voor de zomer klaar zijn.
Het zou fijn zijn als hij dat deels voor zijn rekening zal nemen, ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En kan hij dan de nieuwe niet inleren? Of wil je dat liever zelf doen?
Dat moet hij gewoon doen. En als die ingeleerd is, mag hij een dag minder gaan werken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij dat deels voor zijn rekening zal nemen, ja.
Op 1 juli van dit jaar zelfs 28 jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Ben jij nu inmiddels al 20 jaar in dienst trouwens? Of is dat alweer gepasseerd?
Oops, ik dacht dat je tegen de 20 jaar zat. Krijg je nog wat als je 30 jaar in dienst bent?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Op 1 juli van dit jaar zelfs 28 jaar.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, ik dacht dat je tegen de 20 jaar zat. Krijg je nog wat als je 30 jaar in dienst bent?
Dat zou jammer zijn. Als je de 60 gepasseerd bent en een leuke transitievergoeding krijgt, kun je wel vervroegd met pensioen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Ik moet nu wachten tot de 40 jaar.![]()
Tegen die tijd ben ik de 60 gepasseerd. Maar ik denk dat het bedrijf eerder stopt in Nederland.
Zoals het sociaal plan nu is, zou het gaan om 2 jaarsalarissen (bruto).quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Als je de 60 gepasseerd bent en een leuke transitievergoeding krijgt, kun je wel vervroegd met pensioen.
Dat zou zeker niet verkeerd zijn, maar goed. Je zit er natuurlijk ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals het sociaal plan nu is, zou het gaan om 2 jaarsalarissen (bruto).
Dus 1 jaar salaris netto. Dat is niet verkeerd.
Maar vervroegd pensioen is te vroeg.
Nee, liever tot mijn pensioen hier blijven werken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou zeker niet verkeerd zijn, maar goed. Je zit er natuurlijk ook niet op te wachten.
Yep, hoewel de jaren ook wel hard gaan tegelijkertijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, liever tot mijn pensioen hier blijven werken.
Maar dat is nog zo ver weg. Kan nog veel gebeuren voor die tijd.
Ja, dat ook wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Yep, hoewel de jaren ook wel hard gaan tegelijkertijd.
Zou het knap vinden als je deze weet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
Bekende stem wel. Ik ga even peinzen.
Nee, ik geef het ook op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het knap vinden als je deze weet.
Soms zijn er nog wel verrassingen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
Ken het hele nummer ook niet. De vorige ook niet trouwens. Maar ik vind dit niet verkeerd verder.
Informer was een van de opties voor de naam van ons bedrijf. Het leek me echt leuk om dit dan als wachtmuziekje te hebbenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Informer was een van de opties voor de naam van ons bedrijf. Het leek me echt leuk om dit dan als wachtmuziekje te hebben
Dan is het helemaal knap dat je wist dat het van een Disney film was.quote:
Ja, die muziek krijg je dan toch wel ergens mee nog. Ik heb eigenlijk weinig Disney-films gezien en al helemaal niet in de bioscoop. Alleen The Lion King denk ik en misschien Belle en het beest. Maar Lion King deed me al heel weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap dat je wist dat het van een Disney film was.
Ik heb ook alleen de Lion King gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die muziek krijg je dan toch wel ergens mee nog. Ik heb eigenlijk weinig Disney-films gezien en al helemaal niet in de bioscoop. Alleen The Lion King denk ik en misschien Belle en het beest. Maar Lion King deed me al heel weinig.
Welkom Mad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
De app van L2MR doet het even niet, via de website wel…
Geen idee of ik er daar van gezien heb.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
De Pixar-films heb ik wel een aantal gezien met de kinderen nog. Daar zaten wel leuke films bij.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
De app van L2MR doet het even niet, via de website wel…
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pixar_filmsquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee of ik er daar van gezien heb.
Ik heb geen KPN, dus dat is geen oorzaak…quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Bij mij ging het ook allemaal erg moeizaam. Lag waarschijnlijk aan KPN.
En toch heb ik er nog geen van gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pixar_films
Zitten wel echt bekende films bij.
Nee, dan houdt dat op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen KPN, dus dat is geen oorzaak…
Ah, dat is ook wel in de tijd dat mijn kinderen klein waren. Toy Story en Finding Nemo en The Incredibles en zo heb ik wel met ze in de bioscoop gekeken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heb ik er nog geen van gezien.
Met kinderen zijn het misschien wel leuke films inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is ook wel in de tijd dat mijn kinderen klein waren. Toy Story en Finding Nemo en The Incredibles en zo heb ik wel met ze in de bioscoop gekeken.
Britney voordat het allemaal zo mis ging.quote:
Uit haar begintijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Britney voordat het allemaal zo mis ging.
Ik dacht ook aan Randy Crawford. Maar dan wel een hele jonge Randy Crawford.quote:
De vibrato is aanwezig, maar lichter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Randy Crawford. Maar dan wel een hele jonge Randy Crawford.
Komt uit 1997. Toen nog op de 8e plaats gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vibrato is aanwezig, maar lichter.
Ik ken deze versie niet. Of ik heb het toen genegeerd…
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit moet dan toch wel echt Tina Turner zijn
Dat is niet mijn meest favoriete muziekperiode.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt uit 1997. Toen nog op de 8e plaats gestaan.
Deze versie is uit 1994.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik volgens mij ook van voor de nineties…
Het is een cover. Het origineel komt uit 1977 heb ik net opgezocht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat het origineel of een cover?
Wist niet dat dit uit Haarlem komt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
The Good Men (uit Haarlem) - Give It Up
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat dit uit Haarlem komt.
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Chocolate_Pumaquote:Chocolate Puma are a DJ and music production duo from Haarlem, North Holland, consisting of René ter Horst ("DJ Zki") and Gaston Steenkist ("Dobre"). Their stage names include "Zki & Dobre", "The Good Men", and "Riva".
Nooi van gehoord, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Klatsch en Rene & Gaston waren ook acts van hen…
Ik zal nog even wachten met het posten van het hoesje.quote:
D-ream?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal nog even wachten met het posten van het hoesje.
Ik heb het nu eigenlijk wel koud, dus het was meer wishfull thinking.quote:
De stemmen komen me wel heel bekend voor, vooral bij die samenzang.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit soort damesgroepjes (neem ik aan) zegt me helemaal niets…
Dan lijkt het op Ace Of Base, maar dan zonder accent…quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
De stemmen komen me wel heel bekend voor, vooral bij die samenzang.
Ja, inderdaad. Ace of Base.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lijkt het op Ace Of Base, maar dan zonder accent…
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan lijkt het op Ace Of Base, maar dan zonder accent…
quote:
Ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Kelly Clarkson volgens mij met Since U been gone
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Wel fijn dat dit niet meer inde top2000 staat
Ik vind haar wel een goede zangeres. Het is zo'n Idols-zangeres volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Wel fijn dat dit niet meer inde top2000 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |