SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Inderdaad een heerlijk nummer. Ik denk niet dat het ooit in de top2000 gestaan heeft echter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:01 schreef Melting het volgende:
![]()
Jammer dat deze ook uit de Top 2000 is.
Niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad een heerlijk nummer. Ik denk niet dat het ooit in de top2000 gestaan heeft echter.
Inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Dan snap ik dit niet:
https://www.nporadio2.nl/(...)e-in-top-2000-a-gogo
Kijk..... mooie bijkomstigheid dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier trouwens echt een walhalla voor vogelaars.
Op de weg hier naar toe heel veel gezien, en hier op het erf ook.
Morgen maar eens even een rondje om met de verrekijker
Het was te proberen...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik geen gemis.
Echt een zeiknummer
Eens, hoewel ik het toendertijd nog mooi vond.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik geen gemis.
Echt een zeiknummer
Ooit wel ja…quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik het toendertijd nog mooi vond.
quote:
Maar die zijn het dus niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Dat bestond toen nog niet eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze werden ook gesponsord door het UWV
O nee, toen was het nog Arbeidsbureau en GAKquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bestond toen nog niet eens
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - The Pina Colada Song (niet de echte titel)
Maar wel de gangbare titelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef livelink het volgende:
Rupert Holmes - The Pina Colada Song (niet de echte titel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |