Dat scheelt al een stuk ja. Waarbij minder monologen al veel zou schelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vaak net iets langer ja, eerste aflevering soms bijna 1u20 minuten.
Dan is het merendeel van de huidige kijkers dus af.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je George niet kent ben je gewoon af.
Andere aflevering wel rond het uur, of net wat langer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt al een stuk ja. Waarbij minder monologen al veel zou schelen.
Klopt. Maar het maakt het als kijker vermoeiender om te kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die hebben dan geen idee hoe een mol te ontmaskeren.
30% van de aflevering zijn ze met de presentator aan het zuipen of liedjes aan het zingen in een BMW.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat scheelt al een stuk ja. Waarbij minder monologen al veel zou schelen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ken hem wel alleen maar van verhalen of van korte stukjes, want de afleveringen van de eerste 3 seizoenen zijn nergens terug te vinden voor mensen die pas later zijn gaan kijken
Als gewone fan snap ik het nog maar een Mol in WIDM hoort hem gewoon te kennen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het merendeel van de huidige kijkers dus af.
Ze zijn nog wel ergens te vinden. Maar dan wel in kwaliteit 30 bij 20 pixels o.i.dquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ken hem wel alleen maar van verhalen of van korte stukjes, want de afleveringen van de eerste 3 seizoenen zijn nergens terug te vinden voor mensen die pas later zijn gaan kijken
Nou let me know als je ooit een werkende link vindt, da's mij nog nooit geluktquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel ergens te vinden. Maar dan wel in kwaliteit 30 bij 20 pixels o.i.d
En 'toen opende ik de koffer.....' 'niets'quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
Steeds die achteraf opgenomen praatjes, hoe spontaan is dat.
Dag beste vriendenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
30% van de aflevering zijn ze met de presentator aan het zuipen of liedjes aan het zingen in een BMW.
Belgen die zuipen achter het stuur is een deel van hun cultuur!quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
30% van de aflevering zijn ze met de presentator aan het zuipen of liedjes aan het zingen in een BMW.
Jij overschat deelnemers, en ook de mol zelf, nogal. De BN'ers geven geen fuck om de niet bn-er seizoenen. En tegenwoordig kijkt bijna geen deelnemer überhaupt naar WIDMquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Als gewone fan snap ik het nog maar een Mol in WIDM hoort hem gewoon te kennen.
Helaasquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou let me know als je ooit een werkende link vindt, da's mij nog nooit gelukt
Mits ze daarna tegen een pilaar aanrijden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Belgen die zuipen achter het stuur is een deel van hun cultuur!
In ieder geval geen geld uit de pot!quote:
Dan moet je sowieso niet meedoen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij overschat deelnemers, en ook de mol zelf, nogal. De BN'ers geven geen fuck om de niet bn-er seizoenen. En tegenwoordig kijkt bijna geen deelnemer überhaupt naar WIDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |