En het helpt natuurlijk ook dat Zweden dit stuurt. Als Moldavië ofzo hiermee zou komen, zou het gewoon 46 punten van de jury krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef d_elise het volgende:
Denk dat dit ook best nog wel wat jurypunten kan krijgen hoor. Ja, het is niet zo serieus en meer feelgood, maar het zit ijzersterk in elkaar, wordt goed gezongen en er wordt veel over gesproken. Zou ook een radiohit kunnen zijn (afgezien dat het niet in het Engels is). En Europa heeft ook wel zin in iets vrolijks nu lijkt me.
Maar nu heb je natuurlijk weer gegarandeerd een sloot punten uit heel Scandinavië, inclusief 2x12 punten uit Finland. Dat had Revolution niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe zou dit minder moeten scoren bij de jury dan Måns. En Revolution deed het vandaag misschien niet zo heel spectaculair, maar de obligate 12 punten van Malta, Slovenië, UK, enz. kon je daarvoor al wel invullen. Dus daar schuift Nederland in principe wat omhoog.
Het enige nadeel is dat er nu iets is dat meer dan 300 televotingpunten kan pakken. Met alle respect voor de liefhebbers van Finland, Estland, Malta, Australië e.d. maar dat zijn allemaal liedjes die toch niet gaan winnen, terwijl deze op een goede dag ver kan komen.
Na de jury's wist je het toch wel. Dat was klaar. Al viel het uiteindelijke gat nog mee, door het rare Zweedse systeem.quote:
Met recht een rit..quote:
Aaah sneu!"quote:
Hij zei pas nog dat hij dacht dat Kaj zou winnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/hqmYbHu6r5
Ach, Måns. Een beetje boos. Na die opmerking over de jury helemaal blij dat het KAJ is geworden.
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei pas nog dat hij dacht dat Kaj zou winnen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Lees op Twitter ook dat Mans boos en zuur lijkt te zijn in allerlei interviews.
Dacht dat hij wel wist dat het een competitie was, en hij is al eens geweest en won toen zelfs, dus ik hoop eigenlijk wel dat je het dan ook een ander een keer gunt om mee te maken. Niet echt dus.
Ja, na de juries had ik het ook wel door maar ik had dat minimale verschil niet verwacht. En dan viel Måns’ televote nog best mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Na de jury's wist je het toch wel. Dat was klaar. Al viel het uiteindelijke gat nog mee, door het rare Zweedse systeem.
Veel eigen geld in z'n act gestoken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
Måns zat daar ook wel een beetje hoog in z'n testosteron volgens mij. Hij ziet dit echt als een soort topsport.
Oei wat een slechte verliezer. Valt me van hem tegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/hqmYbHu6r5
Ach, Måns. Een beetje boos. Na die opmerking over de jury helemaal blij dat het KAJ is geworden.
Hij mag wat mij betreft ook best wel even teleurgesteld zijn. Tenzij hij het morgen en daarna blijft herhalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel eigen geld in z'n act gestoken.
Al die weken enorme voorsprong bij de bookies. Ik snap de teleurstelling om die paar punten ook echt best.
Denk dat ie wel bijtrekt!quote:Op zondag 9 maart 2025 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft ook best wel even teleurgesteld zijn. Tenzij hij het morgen en daarna blijft herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |