SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je in een cabrio ook dakloos?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
niet direct nee, maar hoelang denk je dat ik 80 euro per nacht kon betalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar mensen hebben toch gelijk?
Als je in een hotel overnacht en je hebt (neem ik aan) ook gewoon eten/drinken daar. Ben je niet dakloos.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je nachten op straat geslapen, ja of nee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet direct nee, maar hoelang denk je dat ik 80 euro per nacht kon betalen?![]()
ik ben het gewoon niet eens met jullie dat er dus niks is als je op straat moet leven?
want is er welDo what you love, love what you do!![]()
maargoed wil er niet zoveel over vertellen en dat is voor beetje al die topics of mss heb ik wel eens verteld.
gevoelig puntje voor me. dus laat maar gaan.
over hetwel dan te doen en praktische, vraag maar raak.Do what you love, love what you do!![]()
Hoeveel nachten heb je op straat geleefd?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef kree het volgende:
maargoed wil er niet zoveel over vertellen en dat is voor beetje al die topics of mss heb ik wel eens verteld.
gevoelig puntje voor me. dus laat maar gaan.
over hetwel dan te doen en praktische, vraag maar raak.Trust nobody![]()
Beantwoord mijn vraag eens?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:16 schreef kree het volgende:
ik ben het gewoon niet eens met jullie dat er dus niks is als je op straat moet leven?
want is er wel![]()
2 nachten in auto geslapen. maar ok. ik vertel eigenlijk alweer teveel als wat ik wil. dit is lastig voor me happy.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoeveel nachten heb je op straat geleefd?Do what you love, love what you do!![]()
Hoofdpijn zo even tabletje en dan lekker op de bank hangen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heel verstandigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Hoofdpijn zo even tabletje en dan lekker op de bank hangen
Hopelijk helpt t snel![]()
![]()
als je wil stel ff keertje opnieuw. want met vorige topic. enne ik vind dit totaal niet leuk om over te vertellen of te praten. maargoed omdat het er even over gaat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
Hoofdpijn zo even tabletje en dan lekker op de bank hangenop je hoofd
![]()
Niet lang. Maar, tot de tijd dat je dat kon was je dus niet dakloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet direct nee, maar hoelang denk je dat ik 80 euro per nacht kon betalen?Well, life can be a riot
Jij bent zo'n iemand die zegt dat iemand met zware longontsteking zich aanstelt omdat jij een keer een verkoudheidje gehad hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil stel ff keertje opnieuw. want met vorige topic. enne ik vind dit totaal niet leuk om over te vertellen of te praten. maargoed omdat het er even over gaat?![]()
afgezien van paar dagen in auto slapen niet nee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet lang. Maar, tot de tijd dat je dat kon was je dus niet dakloos.
maarre dat kan iedereen toch doen?Do what you love, love what you do!![]()
Als je geen auto hebt als je dakloos bent dan is dat lastig hé.. tenzij je even gaat inbreken in een autoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
afgezien van paar dagen in auto slapen niet nee?
maarre dat kan iedereen toch doen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfs als je in je auto slaapt, ben je niet dakloos.
Weet je wanneer je dakloos bent Kree? Als je hele dagen op straat slentert van steeg naar steeg en eventueel als je mazzel hebt een overdekte parkeergarage of een stationshal en je daar moet slapen, dán ben je dakloos.
Omdat je 2 Dagen in een auto hebt geslapen en een poos in een hotel ben je niet dakloos, dat is oncomfortabel.Well, life can be a riot
nee hoor zeg ik niet? ik snap probleem wel. maar lees je nu ook wat ik zeg dan>quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die zegt dat iemand met zware longontsteking zich aanstelt omdat jij een keer een verkoudheidje gehad hebt.
van kan wel en huis en etc onderdak. als je zelf maar moeite voor wil doen.Do what you love, love what you do!![]()
Gequotequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef maily het volgende:
De grote SwJ zei ooit:
"NEGEREN KUN JE LEREN"
En
"QUOTEN IST VERBOTEN"
Doe er uw voordeel mee![]()
Bami met gebakken tofu en groentenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
leger des Heils?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je geen auto hebt als je dakloos bent dan is dat lastig hé.. tenzij je even gaat inbreken in een auto
kun je slapen of er is opvang ook. wat ik zeg mensen weten het neit te vinden of de juiste hulp?
maar mss is dat dan begin punt voor zichzelf? en mss want heb je problemen als je op straat moet slapen. om het onder ogen te zien en aan te pakken?Do what you love, love what you do!![]()
Smakelijk zometeenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bami met gebakken tofu en groenten
![]()
![]()
![]()
Leger Des Heils mag je niet weken vertoeven he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
leger des Heils?
kun je slapen of er is opvang ook. wat ik zeg mensen weten het neit te vinden of de juiste hulp?
maar mss is dat dan begin punt voor zichzelf? en mss want heb je problemen als je op straat moet slapen. om het onder ogen te zien en aan te pakken?Well, life can be a riot
Jij bent niet dakloos geweest, maar je denkt wel dat je een expert ben op het gebied van dakloos zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor zeg ik niet? ik snap probleem wel. maar lees je nu ook wat ik zeg dan>
van kan wel en huis en etc onderdak. als je zelf maar moeite voor wil doen.![]()
'Jullie'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef kree het volgende:
sorry ben het niet met jullie ff eens allemaal.![]()
nee maar kunnen je vast wel hulp geven naar wat anders...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Leger Des Heils mag je niet weken vertoeven he?Do what you love, love what you do!![]()
Aannames...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar kunnen je vast wel hulp geven naar wat anders...![]()
Het is maar net welke definitie je aanhoudt?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
Zelfs als je in je auto slaapt, ben je niet dakloos.
Weet je wanneer je dakloos bent Kree? Als je hele dagen op straat slentert van steeg naar steeg en eventueel als je mazzel hebt een overdekte parkeergarage of een stationshal en je daar moet slapen, dán ben je dakloos.
Omdat je 2 Dagen in een auto hebt geslapen en een poos in een hotel ben je niet dakloos, dat is oncomfortabel.https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)dakloos-in-nederlandquote:Deze afbakening is naast de breed geaccepteerde ETHOS light classificatie gehouden. ETHOS staat voor ‘European Typology of Homelessness and Housing Exclusion’, waarbij dakloosheid wordt gezien als een gebrek aan volwaardige huisvesting. ETHOS Light is ontwikkeld als instrument om het aantal dak- en thuisloze mensen in kaart te brengen en geldt als minimale classificatie van dakloosheid. De classificatie omvat de volgende groepen:
1. mensen die leven in de openbare ruimte;
2. mensen in de noodopvang;
3. mensen in een tijdelijke opvang voor dakloze mensen;
4. mensen die uitstromen uit een instelling;
5. mensen in niet-conventionele woonplekken (zoals auto, kraakpand, vakantiewoning);
6. mensen die tijdelijk verblijven bij familie, vrienden of kennissen;.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn man.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar kunnen je vast wel hulp geven naar wat anders...
Soms kunnen ze wel het een en ander proberen en een balletje opgooien. Maar dat betekent verder he-le-maal niks.Well, life can be a riot
hmm is er wel. weet niet meer. er was hier iemand eerder en heb ik het nog over mee gehad als vrijwilligster leger des Heils. en die zou dat uit kunnen leggen wss.quote:
je kunt bij de gemeente ook terecht he als je in die situatie zit? hele afdelingen hebben ze ervoor zelfs hier.
je moet alleen wel zelf het ook willen en ja en amen zeggen op hun regels.
aha oke daar is het probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben dus bijna een jaar dakloos in Australië geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je aanhoudt?
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)dakloos-in-nederland![]()
Ik ben het dus niet eens met 5 en 6.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is maar net welke definitie je aanhoudt?
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)dakloos-in-nederland
Want ik vind niet dat je dan dakloos bent. Je zwerft niet op straat en dát is voor mij de definitie van dakloos zijn.Well, life can be a riot
Heb je daar ook je teen gestoten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben dus bijna een jaar dakloos in Australië geweest![]()
Daar komt het toch altijd op uit bij hem?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
je denkt wel dat je een expert ben![]()
Maar dat is alleen een dag en nacht opvang of een maaltijd kan krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
leger des Heils?
maar mss is dat dan begin punt voor zichzelf? en mss want heb je problemen als je op straat moet slapen. om het onder ogen te zien en aan te pakken?
Mensen die een eigen kamer hebben in de crisisopvang gaan een vast bedrag van 15 euro per maand betalen. Dak- en thuislozen die alleen de nacht willen doorbrengen in het pand hoeven daar niet voor te betalen, zoals de gemeenteraad twee jaar geleden besloot."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat was vast een helse ervaringquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben dus bijna een jaar dakloos in Australië geweest
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zorg plicht is er van de gemeentes enzo. ok als je helemaal geen paspoort hebt. en hier maar verdwaald bent. dan nog he. maar ok dan is lastiger.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn man.
Soms kunnen ze wel het een en ander proberen en een balletje opgooien. Maar dat betekent verder he-le-maal niks.Do what you love, love what you do!![]()
Deze expert hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed punt, ik ben dus ook een expert in uitheemse open botbreuken![]()
![]()
Je kunt bij de gemeente terecht. Maar zelfs dan moet je mazzel hebben dat je een goede treft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
hmm is er wel. weet niet meer. er was hier iemand eerder en heb ik het nog over mee gehad als vrijwilligster leger des Heils. en die zou dat uit kunnen leggen wss.
je kunt bij de gemeente ook terecht he als je in die situatie zit? hele afdelingen hebben ze ervoor zelfs hier.
je moet alleen wel zelf het ook willen en ja en amen zeggen op hun regels.
aha oke daar is het probleem.
Zoals ik al aangaf. Ik kreeg na 2 jaar zeuren vanwege stalking pas urgentie, en dat ging niet van harte omdat ze de ernst niet inzagen. Dus dat je er terecht kan? Je kan inderdaad uitspreken wat je dwarszit en je kan met die mensen rond de tafel zitten. Maar die hebben niet zo patsboemluchtdicht een oplossing.Well, life can be a riot
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:30 schreef devzero het volgende:
Ik loop weer eens 8 pagina's achter, maar nog steeds het zelfde topic![]()
![]()
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef maily het volgende:
Hoop dat @:_UserName_ lekker thuis is met mevrouw UN en @:Jyske
Dus geen krokant korstje op je hoofdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Bij dezen bekroon ik mijzelf nu dus expert op het gebied van daklozerigheid![]()
![]()
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Als ik onzin praat weten jullie hoe het komt
dat klopt. enne is waar. ook mijn ervaring, nu was ik al christelijk dus heb stichting de brug hier opgezocht. en die hebben mij geholpen echt veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kunt bij de gemeente terecht. Maar zelfs dan moet je mazzel hebben dat je een goede treft.
Zoals ik al aangaf. Ik kreeg na 2 jaar zeuren vanwege stalking pas urgentie, en dat ging niet van harte omdat ze de ernst niet inzagen. Dus dat je er terecht kan? Je kan inderdaad uitspreken wat je dwarszit en je kan met die mensen rond de tafel zitten. Maar die hebben niet zo patsboemluchtdicht een oplossing.
maar ok ook voor niet christelijk doen ze dat? zoek het eens op, maar daarom dus hulp niet kunnen vinden of de goeie dat is probleem idd.Do what you love, love what you do!![]()
@gebrokenglas heeft de notulen gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik pompoenzaadjes had geroosterd?![]()
![]()
Ojeee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Als ik onzin praat weten jullie hoe het komt
Beterschapjes
Wie kopt deze in?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Als ik onzin praat weten jullie hoe het komt![]()
Oei. Beterschap!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Als ik onzin praat weten jullie hoe het komtWell, life can be a riot
Goed dat je dat erbij zetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
![]()
Beterschap.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
![]()
Nou, ik had donderdag soep gemaakt van (geroosterde) flespompoen (en oa gember en kokosnootmelk). De zaadjes had ik gedroogd en gisteravond geroosterd met wat chilipoeder voor een kleine snack. Allemaal erg lekker. Want ik ben daar toch wel de expert inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas heeft de notulen gedaan![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Als ik onzin praat weten jullie hoe het komtTrust nobody![]()
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou, ik had donderdag soep gemaakt van (geroosterde) flespompoen (en oa gember en kokosnootmelk). De zaadjes had ik gedroogd en gisteravond geroosterd met wat chilipoeder voor een kleine snack. Allemaal erg lekker. Want ik ben daar toch wel de expert in![]()
![]()
![]()
hmmms kreeg beetje traantje enzo. ik vind het vrij kut om over te vertellen dit soort dingen.
naja andere onderwerpen dan maar graag.Do what you love, love what you do!![]()
Dat eerste klopt wel. Sterkte met dat tweede. En dat laatste is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben heet![]()
39 graden koorts
Yes yes, ik ben al begonnen met onzin pratenquote:
Sinds je geboortequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes yes, ik ben al begonnen met onzin praten![]()
![]()
Nee nee, de rest is gewoon wel liefquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest hem zelf inkoppen, valt me tegen van jullie, jongens![]()
Wij gunden het jouquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moest hem zelf inkoppen, valt me tegen van jullie, jongens![]()
![]()
Ik dacht even Zack Snyders Justice league kijken.
Ben ik 4 uur mee zoet
Lijkt wel erg op degene die ik vanochtend gekeken heb
Makes sense https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zack_Snyder%27s_Justice_League
Doen maatjequote:
Ben zondag ook leeggelopen tegen mijn beste maat. Nog nooit zo'n goede week gehad als deze.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, de rest is gewoon wel lief![]()
![]()
Dit is terugslaan met een atoombom op mijn kleine grapje
![]()
![]()
Die zwart/witte is goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even Zack Snyders Justice league kijken.
Ben ik 4 uur mee zoet
Lijkt wel erg op degene die ik vanochtend gekeken heb
Makes sense https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zack_Snyder%27s_Justice_League
![]()
![]()
Je mag ook trots zijn op wat je hebt bereikt, maar wil niet zeggen dat het ieder ander hier maar zomaar allemaal is komen aanwaaien. Jij bent een open boek, maar niet iedereen gooit hier z'n hele verleden neer. En ook dat moet je respecteren en niet aannemen dat een ander het maar makkelijk heeft (gehad).quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:36 schreef kree het volgende:
hmmms kreeg beetje traantje enzo. ik vind het vrij kut om over te vertellen dit soort dingen.
naja andere onderwerpen dan maar graag.![]()
Niet op letten, ik praat gewoon onzinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dit is terugslaan met een atoombom op mijn kleine grapje
![]()
ja nouja jullie kennen me ook alleen zo via fok, maar dit soort dingen heb ik dan moeite mee he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doen maatje
Ben zondag ook leeggelopen tegen mijn beste maat. Nog nooit zo'n goede week gehad als deze.
en maakt niet uit weet ik wel. en neem niemand wat kwalijk verder. maarja ff emo over.Do what you love, love what you do!![]()
Sinds je geboortequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet op letten, ik praat gewoon onzin![]()
![]()
![]()
kan ik me wel voorstellen, lijkt me ook heel erg ellendig om mee te makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja jullie kennen me ook alleen zo via fok, maar dit soort dingen heb ik dan moeite mee he?
en maakt niet uit weet ik wel. en neem niemand wat kwalijk verder. maarja ff emo over.![]()
Zo slim ben ik ook weer niet, heeft wel een paar maandjes geduurdquote:
Ik heb vorige week ook goed gejankt bij een filmpje van iemand die een mentaal beperkte man arresteerde omdat 'ie er "lang overdeed" in een winkel. De angst in z'n stem, en onzekerheid in z'n stem/doen en laten. En je hoorde overduidelijk dat 'ie in de war was en niet wist wat er gebeurde. Poeh, dan ga je ook welquote:Well, life can be a riot
ja was het ook. maar thanks iig man. tis al lang terug maar probeer dan te vertellen enzo maar is moeilijk wel enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen, lijkt me ook heel erg ellendig om mee te makenDo what you love, love what you do!![]()
Onzinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet op letten, ik praat gewoon onzin![]()
![]()
![]()
Weet je wat het ook is Kree. Dat jij je verhaal hier deelt is moedig, respect daarvoor. Maar je zit op een openbaar forum, dus mensen hebben allemaal verschillende meningen. En dat betekent niet dat iemand meteen iets tegen je heeft, maar wel dat diegene het niet met je eens is.
Ben het totaal niet met je eens m.b.t het dakloze verhaal, maar dat doet geen afbreuk aan wie jij bent als persoon.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja was het ook. maar thanks iig man. tis al lang terug maar probeer dan te vertellen enzo maar is moeilijk wel enzo.kop op, je bent al zo ver
ik zou willen dat ik net zo ver was als jij met je baan en dat je mensen regelt voor je tuin. well done![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, de rest is gewoon wel lief![]()
![]()
![]()
Mensen vinden dat ex-geneuzel van mij ook vervelend. Maar er zijn óók mensen die misschien wel denken "oh heb je hem weer" maar toch denken "oh hij mag wel even tegen mij aanzeiken en geef 'm wel waar nodig advies etc" en dat is met jou ook zo, en met andere mensen hier ook wel. Dat heb je op een openbaar forum
Well, life can be a riot
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas heeft de notulen gedaanHow can I make this topic about me?![]()
nee dat weet ik ook wel en heb bewust het allemaal wel gedeeld ook juist daarom.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:42 schreef Grotetijd het volgende:
Weet je wat het ook is Kree. Dat jij je verhaal hier deelt is moedig, respect daarvoor. Maar je zit op een openbaar forum, dus mensen hebben allemaal verschillende meningen. En dat betekent niet dat iemand meteen iets tegen je heeft, maar wel dat diegene het niet met je eens is.
Ben het totaal niet met je eens m.b.t het dakloze verhaal, maar dat doet geen afbreuk aan wie jij bent als persoon.
en natuurlijk komen altijd reacties op, maar toch viel het mee want weet wel ookal is het forum enzo ze leven met je mee en hielp me wel.
Maar ok dat is allemaal vervolg dat van wat ik nu vertel. was gewoon fucked up man pa overleden en allemaal drama overal. ruzie.
naja dat hele topic begon pas erna incl rijbewijs verhaal. maar ok. wil daar wel iets over zeggen. om het begrijpelijk te maken, maar Euhm. niet zo leuke tijd zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Snap dat dat zeker geen leuke tijd is, en zoiets tekent je ook wel voor het leven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat weet ik ook wel en heb bewust het allemaal wel gedeeld ook juist daarom.
en natuurlijk komen altijd reacties op, maar toch viel het mee want weet wel ookal is het forum enzo ze leven met je mee en hielp me wel.
Maar ok dat is allemaal vervolg dat van wat ik nu vertel. was gewoon fucked up man pa overleden en allemaal drama overal. ruzie.
naja dat hele topic begon pas erna incl rijbewijs verhaal. maar ok. wil daar wel iets over zeggen. om het begrijpelijk te maken, maar Euhm. niet zo leuke tijd zeg maar.
Maar mocht je nou weer zoiets als dit delen, doe dat dan in jouw eigen centrale topic, niet omdat het hier niet gewaardeerd word. Maar denk dat mensen er in jouw topic misschien wat meer mee kunnen.Well, life can be a riot
ok ja sorry. moest het ff beetje kwijt mss ook nog wel enzo. geen probleem verder hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat dat zeker geen leuke tijd is, en zoiets tekent je ook wel voor het leven.
Maar mocht je nou weer zoiets als dit delen, doe dat dan in jouw eigen centrale topic, niet omdat het hier niet gewaardeerd word. Maar denk dat mensen er in jouw topic misschien wat meer mee kunnen.
Damn. was ff momentje. naja. traantjes afvegen en door.Do what you love, love what you do!![]()
Nou er zijn niet voor niets subforums, elk toegespitst op specifieke onderwerpen.
Fotografie, muziek, ouders, seks, spelletjes, reizen, etc. etc.
Hier op een 'onzin' forum is het niet zo gek dat niet iedereen iets doet of wil doen met hele persoonlijke verhalen.How can I make this topic about me?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
weet ik wel. maar nu was het ff hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou er zijn niet voor niets subforums, elk toegespitst op specifieke onderwerpen.
Hier op een 'onzin' forum is het niet zo gek dat niet iedereen iets doet of wil doen met hele persoonlijke verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ook. Maar zelfs in onzin zitten er mensen die voor elkaar klaar staan mag je toch hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier op een 'onzin' forum is het niet zo gek dat niet iedereen iets doet of wil doen met hele persoonlijke verhalen.
Well, life can be a riot
Ik ben hier om te bolken en punten te melken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ook. Maar zelfs in onzin zitten er mensen die voor elkaar klaar staan mag je toch hopenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
is er natuurlijk zeker wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ook. Maar zelfs in onzin zitten er mensen die voor elkaar klaar staan mag je toch hopenDo what you love, love what you do!![]()
Jazeker wel. Maar niet iedereen dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ook. Maar zelfs in onzin zitten er mensen die voor elkaar klaar staan mag je toch hopen
Een kwestie van niet boos worden als niet iedereen het wil lezen.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon trots zijn op waar je nu staat en niet teveel terugkijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
ok ja sorry. moest het ff beetje kwijt mss ook nog wel enzo. geen probleem verder hoor.
Damn. was ff momentje. naja. traantjes afvegen en door.![]()
![]()
calzone geen gewonequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Raad eens een goede pizza aan, mijn bolkgenoten?![]()
Een lekkere pizza speciaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Raad eens een goede pizza aan, mijn bolkgenoten?
How can I make this topic about me?![]()
Ik had woensdag een dominos pizza met kip en bacon met bbq saus ipv tomatensaus op een italiaanse bodem. Was goed te makken, zelfs al had het weinig met Italiaanse pizza te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Raad eens een goede pizza aan, mijn bolkgenoten?I'm surrounded by morons!
Shoarmapizzaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon weer in hetzelfde restaurant als gisteren zitten
thanks lieverd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon trots zijn op waar je nu staat en niet teveel terugkijken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind de Pollo van Dr Oetker erg lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Raad eens een goede pizza aan, mijn bolkgenoten?Well, life can be a riot
OK, Ben Wyatt…quote:I'm surrounded by morons!
Smakelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het is een pizza Mama Mia geworden (oftewel shoarmapizza)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef maily het volgende:
Hoop dat @:_UserName_ lekker thuis is met mevrouw UN en @:Jyske
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
jullie ook?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuis![]()
Oh dat is wel sneu, maar er wordt goed voor haar gezorgd daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuis![]()
![]()
![]()
Wat jammer ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuis
Maar daar is ze voorlopig in de beste handen!
Met mama?![]()
Dat komt wel goed. Voor je het weet eet ze de pizza van je bord afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heerlijk weer buiten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een persoon in de serie parcs and recreation die van calzone houdt.quote:I'm surrounded by morons!
Oke. Hopelijk is ie lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het is een pizza Mama Mia geworden (oftewel shoarmapizza)How can I make this topic about me?![]()
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuis
I'm surrounded by morons!
Wij ook ja. Al kan ik wel gewoon naar huis, naar een veel fijner bed, maar mijn meisjes zijn mijn allesquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jammer. Maar belangrijk is dat ze een goede start heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske is natuurlijk klein en heeft nog niet genoeg energie om de voeding binnen te krijgen om meer te kunnen dan alleen voeding binnen krijgen. Dus helaas nog een nachtje ziekenhuisHow can I make this topic about me?![]()
Ah nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een persoon in de serie parcs and recreation die van calzone houdt.![]()
![]()
Topperquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij ook ja. Al kan ik wel gewoon naar huis, naar een veel fijner bed, maar mijn meisjes zijn mijn alles![]()
![]()
Kleintjes vallen altijd wat af de eerste dagen dus het is zeker belangrijk. Liever nu even blijven dan straks terug moetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer. Maar belangrijk is dat ze een goede start heeft.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij ook ja. Al kan ik wel gewoon naar huis, naar een veel fijner bed, maar mijn meisjes zijn mijn alles![]()
![]()
Je blijft ook in het ziekenhuis slapen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij ook ja. Al kan ik wel gewoon naar huis, naar een veel fijner bed, maar mijn meisjes zijn mijn allesHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je blijft ook in het ziekenhuis slapen?
Op een matrasje van 5cm waar de sprongveren nog net niet van door komen
Zekers.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
mannelijke bro-hug voor deze baas he
Hebben ze echt niks beters daar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:05 schreef _UserName_ het volgende:
Op een matrasje van 5cm waar de sprongveren nog net niet van door komen
Ben wel even thuis geweest, geboortekaartjes op de post gedaan, katten aandacht gegeven, wasje gedaan
Jawel, maar daar ligt mijn vrouw inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben ze echt niks beters daar?
En snel even een lekkere pizza naar binnen gepropt....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ben wel even thuis geweest, geboortekaartjes op de post gedaan, katten aandacht gegeven, wasje gedaan
Lekkerder dan dat ziekenhuiseten....How can I make this topic about me?![]()
Nope, magnetron maaltijd gekocht en in ziekenhuis opgewarmdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En snel even een lekkere pizza naar binnen gepropt....
Effe in de pingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nope, magnetron maaltijd gekocht en in ziekenhuis opgewarmd
Gewoon eruit jagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ligt mijn vrouw in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg weer berichtjes he van meiden. LOl ja 2 dus nu
maar eigenlijk denk ik weer beetje fuck you toen ze me eerder zo ff af serveerden. maarja he. geheheDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon eruit jagen.
Ik ga het proberen. Mocht ik een hoek krijgen ben ik op de juiste plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje van meiden? Via datingsites dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef kree het volgende:
maar eigenlijk denk ik weer beetje fuck you toen ze me eerder zo ff af serveerden. maarja he. gehehe
Klinkt raar he. Maar stel ik ben ooit op m'n streefgewicht en vriendinnen van vroeger die mij toen niet zagen staan willen "nu" opeens wel wat van me, sla ik alsnog niet af hoor
Well, life can be a riot
Gewoon keihard neuken maat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef kree het volgende:
maar eigenlijk denk ik weer beetje fuck you toen ze me eerder zo ff af serveerden. maarja he. gehehe~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
nee joh dat elle lange verhaal wat ik geuit al vertelde en dan weer goed en dan eer niet etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Berichtje van meiden? Via datingsites dan?Do what you love, love what you do!![]()
Het is nu jouw beurt om daar in te liggen hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ligt mijn vrouw in![]()
Ik ook, "schatje ik mis je" en "papa ik heb honger"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:08 schreef kree het volgende:
maar eigenlijk denk ik weer beetje fuck you toen ze me eerder zo ff af serveerden. maarja he. gehehe
echt heb met whjatsapp meer ruzie gehad als hier op topic met jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, dat zegt wel wat, want hier ging het soms ook best pittig aan toe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:10 schreef kree het volgende:
echt heb met whjatsapp meer ruzie gehad als hier op topic met jullie.How can I make this topic about me?![]()
Mooi he? Papa!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook, "schatje ik mis je" en "papa ik heb honger"Mooie eretitel.
![]()
![]()
ja nouja niet helemaal zo, maar het schijnt er in tussen door enzo. enne ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook, "schatje ik mis je" en "papa ik heb honger"Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel wat, want hier ging het soms ook best pittig aan toe.~FEYENOORD~
bedoel maar dus. hahahaha. ik was het eigenlijk wel zat ook zeker van eentje. maarja he soms kan ze ook schattig zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat zegt wel wat, want hier ging het soms ook best pittig aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
WhatsApp kan dan ook wel lastig zijn hoor, net als hier. Want het is tekst. En het is aan jou hoe je 't interpreteert.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:10 schreef kree het volgende:
echt heb met whjatsapp meer ruzie gehad als hier op topic met jullie.
Had net ook even een frons moment met iemand![]()
Diegene zegt "ik ga zo headliners kijken, zit een bekende in"
Ik ken diegene (uiteraard) niet. Dus ik zeg "oh interessant!"
Krijg je terug "oh interessant? Komt niet echt geïnteresseerd over, je had ook iets anders kunnen vragen" en vervolgens komt ze met 4 - 5 opties die ik beter had kunnen vragen om geïnteresseerd over te komen.
EH!?Well, life can be a riot
![]()
Nog 1 reactie geven: "bedankt voor je feedback'.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WhatsApp kan dan ook wel lastig zijn hoor, net als hier. Want het is tekst. En het is aan jou hoe je 't interpreteert.
Krijg je terug "oh interessant? Komt niet echt geïnteresseerd over, je had ook iets anders kunnen vragen" en vervolgens komt ze met 4 - 5 opties die ik beter had kunnen vragen om geïnteresseerd over te komen.
EH!?
en blokkeren! weg ermee.How can I make this topic about me?![]()
Deze sturenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog 1 reactie geven: "bedankt voor je feedback'.
en blokkeren! weg ermee.
klopt ik had voorgesteld gaan weekendje weg naar Veluwe oom huis enzo koste allemaal geen reet. of niks dus. maar ok afgehaakt deed ze toenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WhatsApp kan dan ook wel lastig zijn hoor, net als hier. Want het is tekst. En het is aan jou hoe je 't interpreteert.
EH!?
tja maar net zo angstig als ik wss, wel lekker kontje al zeg ik zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm ik wel hoor, als ik toen niet goed genoeg was, dan ook niet als ik op mn streefgewicht ben. Heb liever een minder oppervlakkig typequote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Berichtje van meiden? Via datingsites dan?
Klinkt raar he. Maar stel ik ben ooit op m'n streefgewicht en vriendinnen van vroeger die mij toen niet zagen staan willen "nu" opeens wel wat van me, sla ik alsnog niet af hoorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik mis de FOK! smileys op Whatsappquote:
~FEYENOORD~
Wat ben jij streng de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en blokkeren! weg ermee.
😳🫣quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ben jij streng de laatste tijdHow can I make this topic about me?![]()
Was in staat dat te doen jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en blokkeren! weg ermee.
Well, life can be a riot
Zo maar even de fles geven en dan toastjes filet american eten, wat vrouwlief nog niet weet.. want het mag weer!
Het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, valt me gewoon op
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef _UserName_ het volgende:
Zo maar even de fles geven en dan toastjes filet american eten, wat vrouwlief nog niet weet.. want het mag weer!![]()
![]()
Ja dat had ze ook. Ze stuurde letterlijk:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschijnlijk had ze verwacht dat je had gevraagd: "Wie dan?"
[18:58, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Ja zeker, maar klonk echt niet geïnteresseerd 😂
[18:58, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Meer zo van lekker boeiend
[19:01, 08-03-2025] Grotetijd: HOe klinkt tekst niet geïnteresseerd 🤣
[19:01, 08-03-2025] Grotetijd: Weet ook niet hoe ik anders op zoiets moet reageren.
[19:02, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Oh leuk, oh nice, ah wie doet er mee? Zoveel opties 😂
[19:06, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Overigens was dit niet verkeerd ofzo maar dacht even checken hoe jij hem bedoeltWell, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeftie niet in het ziekenhuis. Alleen een betonbed![]()
![]()
Nou, had het gedaan? Of alsnog?quote:
Want dit is niet leuk, zo'n hele lijst van dingen benoemen die je had moeten zeggen instead. Wat een onzin zeg.
Zo durf je bijna niks meer te zeggen, bang of je wel op de juiste manier reageert. Ja doei!How can I make this topic about me?![]()
Stond vanmiddag op m'n balkon van de zon te genieten, en toen ik ff naar beneden keek genoot ik ook wel van de blonde dames die voorbij liepenquote:
Well, life can be a riot
Ik zou het slecht trekken, zoiets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat had ze ook. Ze stuurde letterlijk:
[18:58, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Ja zeker, maar klonk echt niet geïnteresseerd 😂
[19:01, 08-03-2025] Grotetijd: Weet ook niet hoe ik anders op zoiets moet reageren.
[19:02, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Oh leuk, oh nice, ah wie doet er mee? Zoveel opties 😂
[19:06, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Overigens was dit niet verkeerd ofzo maar dacht even checken hoe jij hem bedoeltHow can I make this topic about me?![]()
ja haha maakt het toch wat leuker soms.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stond vanmiddag op m'n balkon van de zon te genieten, en toen ik ff naar beneden keek genoot ik ook wel van de blonde dames die voorbij liepen
Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook wel erg typisch om van zoiets een ding te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, had het gedaan? Of alsnog?
Want dit is niet leuk, zo'n hele lijst van dingen benoemen die je had moeten zeggen instead. Wat een onzin zeg.
Zo durf je bijna niks meer te zeggen, bang of je wel op de juiste manier reageert. Ja doei!
Maar goed. Ze vind het ook vaak "grotetijd enthousiasme" als ik vrij rustig op iets reageer i.p.v helemaal uit m'n bol te gaan.
Tijd terug ging 't over een bandje. Dus ik zeg "ja, was best een lekker bandje" zegt ze "lekker bandje als in echt een lekker bandje? Of is die grote tijd enthousiasme?"
Dat ik echt denk... Ik kan ook gewoon niets meer zeggen he
Well, life can be a riot
Username heeft het er graag voor over. Maar ik blijf het bizar vinden dat in een ziekenhuis, of all places, er geen betere matrassen zijn. Er zijn toch honderden bedden in dat ziekenhuis? Ja, UN is een gast, maar dan nog.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeftie niet in het ziekenhuis. Alleen een betonbedHow can I make this topic about me?![]()
Mijn boiling point is nog niet bereikt. Maar ik hou 't gewoon wat oppervlakkiger.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het slecht trekken, zoiets.
Then again, hoe veel oppervlakkiger dan dit kan 't wordenEn zelfs dat is discussie.
Well, life can be a riot
Nou zo uitgebreid als jij hier altijd reageert, maak jij ook weleens een ding van iets..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook wel erg typisch om van zoiets een ding te maken.
Maar goed. Ze vind het ook vaak "grotetijd enthousiasme" als ik vrij rustig op iets reageer i.p.v helemaal uit m'n bol te gaan.
Tijd terug ging 't over een bandje. Dus ik zeg "ja, was best een lekker bandje" zegt ze "lekker bandje als in echt een lekker bandje? Of is die grote tijd enthousiasme?"
Dat ik echt denk... Ik kan ook gewoon niets meer zeggen he![]()
Heb je die nog steeds niet geblokkeerd?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat had ze ook. Ze stuurde letterlijk:
[19:06, 08-03-2025] Irritatiepuntje: Overigens was dit niet verkeerd ofzo maar dacht even checken hoe jij hem bedoelt![]()
Correctquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou zo uitgebreid als jij hier altijd reageert, maak jij ook weleens een ding van iets..Well, life can be a riot
Wat denk je?quote:Well, life can be a riot
nouja het zijn natuurlijk vrouwen en mannen, weet niet ff. maar mss moet iemand condooms meenemen?quote:.
Ik vind blokkeren zoiets onnodigsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds niet geblokkeerd?![]()
Maar het verwijderen van 't nummer komt wel héél dichtbij op deze manier ja. Al ben ik daar echt een te grote goedzak voorWell, life can be a riot
Definieer IEMANDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het zijn natuurlijk vrouwen en mannen, weet niet ff. maar mss moet iemand condooms meenemen?.
![]()
![]()
Nou wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het zijn natuurlijk vrouwen en mannen, weet niet ff. maar mss moet iemand condooms meenemen?.
![]()
* gebrokenglas valt van zijn stoel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe omg maak maar grapje he. voor het ook nog al te serieus gaat worden genomen.
Als je er al met die insteek (hihaho) heen gaat kan je beter thuisblijven..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort dingen altijd, als er een klik is met iemand dan is dat mooi meegenomen, maar je gaat er vooral heen voor de gezelligheidWell, life can be a riot
Neem ze gewoon zelf mee, als je denkt te kunnen neuken die nacht.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:27 schreef kree het volgende:
gehehe omg maak maar grapje he. voor het ook nog al te serieus gaat worden genomen.
![]()
![]()
nee joch veel te verlegen voor altijd. enne ik heb zoets moet er wat zijn voor. verderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je er al met die insteek (hihaho) heen gaat kan je beter thuisblijven..
Ik denk bij dat soort dingen altijd, als er een klik is met iemand dan is dat mooi meegenomen, maar je gaat er vooral heen voor de gezelligheid
Op Uutje CS? Dat zou je aan @Paul moeten vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat er op de toiletten wel een condoomautomaat hangt.![]()
![]()
Tina! Was kosten die Condomen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Of durf je geen condooms te kopen in de supermarkt?![]()
Nee, in die nachtclub waar we heen gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Op Uutje CS? Dat zou je aan @:Paul moeten vragenHow can I make this topic about me?![]()
O ja Tillyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, in die nachtclub waar we heen gaan.![]()
![]()
ik zocht dat filmpje dus met eddy veenstra. maar kon hem niet. vindenquote:
Gewoon heengaan met het idee dat 't leuke nieuwe contacten zijn. En als er met iemand een grotere klik is en er bloeit wat uit voort (kijk naar Sinterklaaskapoentje bijvoorbeeld) is dat mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee joch veel te verlegen voor altijd. enne ik heb zoets moet er wat zijn voor. verderWell, life can be a riot
Neem gewoon mee, niet over hebben nog.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
We hebben het over Kree he, die komt toch nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Shii het volgende:
Met die insteek ga je toch niet naar een meet?![]()
tuurlijk niet joh Shi. hahaha. als het maar beetje gezellig is dan ben ik al blij.Do what you love, love what you do!![]()
Komt niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben het over Kree he, die komt toch niet![]()
![]()
Ja hij komt wel. Als de meet op 10-15 minuten afstand is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hebben het over Kree he, die komt toch niet
Dus we moeten een meet organiseren bij óf het strand in Katwijk óf de Hoornes Passage óf eventueel The Box
Well, life can be a riot
Hij steekt m nergens inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Shii het volgende:
Met die insteek ga je toch niet naar een meet?![]()
![]()
Maar kree, als je echt zo bang bent: je kunt altijd op elk moment weer weg gaan hè? Je zit niet opgesloten in een vliegtuig op 30.000 ft.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar kree, als je echt zo bang bent: je kunt altijd op elk moment weer weg gaan hè? Je zit niet opgesloten in een vliegtuig op 30.000 ft.
Hotel California![]()
weet ik. naja echt bang is het niet ofzo. maar ok gewoon geen fan van in groepen vallen. maar valt hier ook wel weer mee denk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar kree, als je echt zo bang bent: je kunt altijd op elk moment weer weg gaan hè? Je zit niet opgesloten in een vliegtuig op 30.000 ft.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar kree, als je echt zo bang bent: je kunt altijd op elk moment weer weg gaan hè? Je zit niet opgesloten in een vliegtuig op 30.000 ft.
Je hoeft niet te blijven tot 't eind v/d avond.Well, life can be a riot
Ja, maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. naja echt bang is het niet ofzo. maar ok gewoon geen fan van in groepen vallen. maar valt hier ook wel weer mee denk.
Dat doen wij allemaal.
Ik heb 1x iemand gemeet van DTS, los. Maar nooit in een groep. Een aantal kennen elkaar wel, maar dan nog als je met een groep van 10-15 man staat waar 2-3 mensen elkaar kennen is dat voor die 2-3 mensen die elkaar kennen óók ongemakkelijk.Well, life can be a riot
Natuurlijk valt het mee. En de groep is vrij groot hè. Genoeg gesprekspartners.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. naja echt bang is het niet ofzo. maar ok gewoon geen fan van in groepen vallen. maar valt hier ook wel weer mee denk.How can I make this topic about me?![]()
Hoeveelste was het eigenlijk? Want m'n moeder heeft tickets gehaald voor de Temptations de 31 Mei en nou ben ik bang dat dat op de datum van de meet valt
Well, life can be a riot
Zaterdag 31 mei, vanaf een uur of 15, als ik het wel heb.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
Hoeveelste was het eigenlijk? Want m'n moeder heeft tickets gehaald voor de Temptations de 31 Mei en nou ben ik bang dat dat op de datum van de meet valtHow can I make this topic about me?![]()
Oh dan komt 't niet in gevaar. Concert is pas om half 9.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zaterdag 31 mei, vanaf een uur of 15, als ik het wel heb.Well, life can be a riot
Ow. Ja, waar is dat concert?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dan komt 't niet in gevaar. Concert is pas om half 9.How can I make this topic about me?![]()
De Vorstinquote:Well, life can be a riot
quote:Hilversumquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: