Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
Geklikt en gekeken
Raar land dat Amerika.
Ben wel een beetje bang dat wij ook die kant op gaan als we straks veel meer aan defensie gaan uitgeven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.
Die man wilde gewoon betalen, maar omdat 't "te lang duurde" (joh, die man was mentaal beperkt, dan duurt 't langer) word 'ie gearresteerd.
land, free worldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.
Die man wilde gewoon betalen, maar omdat 't "te lang duurde" (joh, die man was mentaal beperkt, dan duurt 't langer) word 'ie gearresteerd.
En zo word je dakloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
Maar dan zit ik te denken. Die man krijgt een winkelverbod. Die kan dus geen boodschappen meer doen. Die gaat uit prullenbakken zitten eten dan.
Of hij klopt aan bij iemand. Maar dat is dan trespassing en daar mag je iemand voor doodschieten.
sommige wel, maar meerendeel heeft geen idee idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
Het valt mij sowieso op hoe weinig Amerikanen weten over landen buiten Amerika. Zeker als je 't vergelijkt met ons koude kikkerlandje![]()
In Amerika denken ze dat Amsterdam een land is en dat Duitsland een dorp in Nederland is wat naast Holland ligt, bij wijze van.
druk er op zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
Weet iemand waarom @:Yvonne trending is op X?
[ afbeelding ]
Ja joh dat is niet oke. Of je werkt 80 uur in de week en hebt een te gek leven. Óf je werkt 80 uur in de week en leeft in je auto óf je bent dakloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is daar wel super zwart wit he.
Hopelijk blijft het ons bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |