Backflip in een bochtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik schakel net in. Waarom zit hij vol schrammen?
Vooral zijn uitleg daarna was slapstick. Iets met smalle wegen waardoor afstand nemen niet altijd mogelijk wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:800/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.indeleiderstrui.nl%2Fimages%2F2023-04%2Fscreenshot-1-643c167571231.jpg]afbeelding[/url] ]
Zou die er zin in hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal van Mathieu moeten komen op de Poggio.
Denk dat hij eerder begint dan vorig jaar om daar nog beter te zijn ja En geloof niet dat hij weer de kaart-Philipsen gaat trekken in de finalequote:
Die zal wel weer vol voor Philipsen rijdenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal van Mathieu moeten komen op de Poggio.
Niet de planning.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal wel weer vol voor Philipsen rijden
Die loste al vrij vroeg in de uitzending ja (al was de groep toen al niet heel groot meer)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef TommyL0204 het volgende:
Enigma Hirschi weer nergens te vinden?
Met dit weer?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Even wat boodschappen doen. Dan Biatlon.
Maar op de lange latten met een geweer?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met warm weer moet je boodschappen doen
De TV ging hier uit de seconde dat hij Pidcock los reed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zag je die high/low fives @:pistolero?
Dit was de meest accurate post. Met 80 km/u onderuit beuken en winnen met minuten voorsprong, want WHY NOTquote:
Ik krijg het gevoel dat velen de wens hadden dat het paaltjes ergens anders stond.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit was de meest accurate post. Met 80 km/u onderuit beuken en winnen met minuten voorsprong, want WHY NOT
Kwiatkowski valt op dezelfde plek en stapt meteen uit koers. Zelfs als hij valt heeft hij nog geluk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat velen de wens hadden dat het paaltjes ergens anders stond.
https://www.notele.be/it105-md5-direct-tv.htmlquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Grand Prix Criquielion is nergens op zender?
Bijzonder dat Pidcock niet overnam bij jou.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Zelf gaan fietsen toen Pogi ervandoor ging met Pidcock in het wiel, goede keuze zo te zien.
Zelfs die ouwe op het podium. Eigenlijk had ie Viviani ook moet nemen.quote:
Dat was na de streep meen ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nizzolo een juich-DSQ neem ik aan![]()
@:wimderon
Wel een prima backflip gemist van Pogiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gezeten en deze waarschijnlijke farce compleet langs me heen laten gaan. Dat is een uitstekende keuze gebleken.
Ik heb nog een stukje grind gepaktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gezeten en deze waarschijnlijke farce compleet langs me heen laten gaan. Dat is een uitstekende keuze gebleken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.quote:
De kans dat ie Parijs Roubaix gaat doen wel weer een tikje kleinerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.
Met twee vingers in de neus gewonnen zelfs. Heroïsch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.
Zo sta ik er niet in. Laat hem daar maar starten en iedereen wegrijden, dat is de enige mogelijkheid dat men ooit de gedachte heeft er iets aan te doen. De gekte is nog lang niet compleet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kans dat ie Parijs Roubaix gaat doen wel weer een tikje kleiner
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jelle Johannink, Lars Boven en David Dekker fietsen ook allemaal achteruit. Paar jaar geleden had ik nog wat hoop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jan Maas toch nog een ploeg gevonden zie ik.
Die twee maken dit seizoen toch een prima indruk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Tulett blijkbaar pech op een cruciaal moment en Poole hard gevallen, maar het is allemaal wel heel beroerd ja
Nooit meer koersen over die gevaarlijke wegenquote:
Mollema beste Nederlanderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jan Maas toch nog een ploeg gevonden zie ik.
Niet mis:quote:
Sleutelbeenbreuk voor Poole ipv schaafwonden.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet mis:
Tadej Pogacar (UAE): schaafwonden, maar geen breuken na val.
David Gaudu (Groupama-FDJ): oppervlakkige wonden na val.
Michal Kwiatkowski (Ineos Grenadiers): schaafwonden na val (op dezelfde plaats als Pogacar).
Francesco Busatto (Intermarché-Wanty): wonden in gezicht na val.
Mathias Vacek (Lidl-Trek): hechtingen aan knie na val.
Davide Formolo en Ruben Guerreiro (Movistar): kneuzingen na val.
Max Poole (Picnic-PostNL): schaafwonden na val.
Christian Scaroni en Diego Ulissi (XDS-Astana): kneuzingen na val.
Stan Dewulf (Decathlon-AG2R): gebroken sleutelbeen na val.
Emiel Verstrynge (Alpecin-Deceuninck): gebroken sleutelbeen na val.
Bij de (sub)-toppers valt het mee. Die zullen weinig missen.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet mis:
Tadej Pogacar (UAE): schaafwonden, maar geen breuken na val.
David Gaudu (Groupama-FDJ): oppervlakkige wonden na val.
Michal Kwiatkowski (Ineos Grenadiers): schaafwonden na val (op dezelfde plaats als Pogacar).
Francesco Busatto (Intermarché-Wanty): wonden in gezicht na val.
Mathias Vacek (Lidl-Trek): hechtingen aan knie na val.
Davide Formolo en Ruben Guerreiro (Movistar): kneuzingen na val.
Max Poole (Picnic-PostNL): schaafwonden na val.
Christian Scaroni en Diego Ulissi (XDS-Astana): kneuzingen na val.
Stan Dewulf (Decathlon-AG2R): gebroken sleutelbeen na val.
Emiel Verstrynge (Alpecin-Deceuninck): gebroken sleutelbeen na val.
Die fiets is afgeschrevenquote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat doet ie nou?
Lelijke chute.
Criterium genotquote:Op zondag 9 maart 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een ontzettende lollerkilometer aan het eind joh.
Frieza is er niks bijquote:Op zondag 9 maart 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Goku met zijn aanstaande zege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |