quote:Op maandag 10 maart 2025 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Precies dat had ik afgelopen vrijdagavond
Hoppekeee oud meneertje in de droge sloot.
Er reden twee dames achter en die hebben 'm op de been geholpen, niks lichamelijks kapot maar mentaal niet in orde. Hij had de fiets in z'n 1 staan dus trapte in de lucht, en hij slingerde helemaal, maar hij wilde niet even bijkomen of nagekeken worden want hij moest nog helemaal naar Kaatje City (dwz ruim 20 km de andere kant op....)
Dames hebben het niet-spoednr van de politie gebeld en zijn hem gevolgd. Ik ben doorgejogd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 11 bezichtigingen. Buurvrouw heeft zaterdag nog lurkers opgevangen. Een 30+ stel: zij uit A’dam en hij uit Delft. Gunfactor 10.
Voor de makelaar staan In de koelkast nog blikjes cola en zo. Er staat zelfs een koffieapp. en koekjes en stoelen. 😂
Tot vrijdag is er gelegenheid om een bod uit te brengen.
Edit: misschien maar eens thee gaan drinken bij de buurvrouw en turen wie er langslopen.
Weltrusten allen. Sleep tight en dream right.![]()
Ik bied (ongezien) 450 euro, dat is toch fantastisch?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:24 schreef AnneX het volgende:
Als jouw bod wordt geaccepteerd,ziet de BD dat als schenking. Vrees ik🙃quote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik bied (ongezien) 450 euro, dat is toch fantastisch?
quote:Op maandag 10 maart 2025 23:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 de teller staat op Acht.Tien bezichtigingen. 18 stuks.
Vandaag 3. Waarvan 1 mevrouw zonder gêne tegen de verkoopmakelaar enorm mekkerde over scheuren en barsten etc. Neen, het is niet instapklaar.Lekker hoor, zoveel belangstelling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 11 bezichtigingen. Buurvrouw heeft zaterdag nog lurkers opgevangen. Een 30+ stel: zij uit A’dam en hij uit Delft. Gunfactor 10.
Voor de makelaar staan In de koelkast nog blikjes cola en zo. Er staat zelfs een koffieapp. en koekjes en stoelen. 😂
Edit: misschien maar eens thee gaan drinken bij de buurvrouw en turen wie er langslopen.
Weltrusten allen. Sleep tight en dream right.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jeetjequote:Op maandag 10 maart 2025 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik reed straks naar werk… en zie een oud fietsertje de rotonde naderen, evenwicht verliezen en PLOF ruggelings een droog slootje in tuimelen
Ik gauw mijn rondje afgemaakt, auto in de berm gepleurd en er naartoe. Dat hadden drie heren die van overal vandaan kwamen ook al bedacht (fietsen op de grond, rotonde dichtgezet door noodstop-auto) dus toen ik arriveerde was hij al onder de oksels gegrepen en uit het gat gehesen.
Helaas was het daarmee niet klaar… fysiek leek er niks aan de hand en ik had gezien dat hij niet op zijn hoofd was gevallen en ook heel knap het enige stuk vol gras had gevonden om te tuimelen.
Maar hij bleek hartstikke verward te zijn. Wilde vooral weer op de fiets en naar huis en was daar niet vanaf te brengen. Liep en bewoog goed, kon min of meer uitleggen waar hij in de wijk woonde.. maar kon zijn adres niet noemen.
Tja, bel je daar politie of ambulance voor en ga je hem fysiek tegenhouden? We vonden het lastig.
In een snel 1-2tje bood een van de fietsende heren aan (die, net als ik, al snel doorhad dat dhr verward was) met hem mee te rijden. Dat was niet nodig van het oude heertje, waarna ik spontaan ‘ontdekte’ dat beide heren dezelfde kant uitgingen. Logisch toch, dat je dan samen gaat!? En toen mocht het gelukkig wel.
Ik hoop dat hij goed is thuis gekomen, en iemand hem daar opving. En heb wel het vertrouwen dat de meefietser anders alsnog aan de bel trekt.
Mooi wel hoe snel iedereen opdook. Waaronder een jonge knul in zijn klusbus. Geeft vertrouwen in de jeugd van tegenwoordig.
Ik door naar werk.. moest ik paar km verderop in de file nog plek maken voor een politiewagen met zwaailicht. Reed niet richting fietser.
Eigenwijzig ook he, als je met je fiets valt wil je toch ook het liefst dat niemand het zietquote:Op maandag 10 maart 2025 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Precies dat had ik afgelopen vrijdagavond
Hoppekeee oud meneertje in de droge sloot.
Er reden twee dames achter en die hebben 'm op de been geholpen, niks lichamelijks kapot maar mentaal niet in orde. Hij had de fiets in z'n 1 staan dus trapte in de lucht, en hij slingerde helemaal, maar hij wilde niet even bijkomen of nagekeken worden want hij moest nog helemaal naar Kaatje City (dwz ruim 20 km de andere kant op....)
Dames hebben het niet-spoednr van de politie gebeld en zijn hem gevolgd. Ik ben doorgejogd.
Ja dat zal best 'onwennig' zijn en moeten voegen! Maar haar nat is niet erg tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:13 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike nu heb ik ook een douche muts nodig 😂
De knop van de handdouche té ver doorgedraaid naar regendouche.
En nog koud ook op mijn hoofd.![]()
Ook goeiemogguh..op zoek naar de nieuwe ochtend routine…
Voorzichtigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:25 schreef Blues het volgende:
Dit ouwe takkie gaat ook fietsen langs allemaal slootjes![]()
![]()
Kkkkkkoud!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:13 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike nu heb ik ook een douche muts nodig 😂
De knop van de handdouche té ver doorgedraaid naar regendouche.
En nog koud ook op mijn hoofd.![]()
Ook goeiemogguh..op zoek naar de nieuwe ochtend routine…
Overleefd!quote:
Gezien, gaaf.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Overleefd!
Zie vogeltopic.
g heeft net met gevaar voor eigen leven (...) ons 2e vogelhuisje opgehangen aan de voorkant
Gaaf (wist je dat of was het een verrassing?)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:47 schreef Sarabi het volgende:
PINT magazine werd net bezorgd en ik sta groot op de cover
Een paar weken geleden sprak iemand van het magazine mij aan om het te vertellenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf (wist je dat of was het een verrassing?)
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De buurvrouw kwam melden dat één van onze kippen e n nest eieren heeft gemaakt in het bos
15(!) eieren.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De buurvrouw kwam melden dat één van onze kippen e n nest eieren heeft gemaakt in het bos
15(!) eieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |