SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme mods die door slotjes heen posten![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En kan je er aan likken?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:10 schreef mario390 het volgende:
is goed dat de chef deze proef doet om dat ze sonst zo
veel lawaii maken, veel schreuwen![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:10 schreef mario390 het volgende:
is goed dat de chef deze proef doet om dat ze sonst zo
veel lawaii maken, veel schreuwenTrust nobody![]()
Ahquote:I'm surrounded by morons!
dat werd ik je zeggen om dat ik hier alles post , nur geen kutjes en ritzjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand kijkt dat hier. Waarom post je het niet in rls ?![]()
Of omdat er een Slowpoke in zitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stomme trein![]()
Komt vast doordat ie in Braboland is geweest
Hmm mn buurman is al verdwenen, kon mn gesnotter zeker niet meer aanzien
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan kan het in theorie wel maar het is dan een heel slecht plan.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd ik je zeggen om dat ik hier alles post , nur geen kutjes en ritzjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou niet doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan kan het in theorie wel maar het is dan een heel slecht plan.Trust nobody![]()
Ritsjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd ik je zeggen om dat ik hier alles post , nur geen kutjes en ritzjesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan zomaar!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of omdat er een Slowpoke in zit
Hmm mn buurman is al verdwenen, kon mn gesnotter zeker niet meer aanzien
Gewoon meer snotteren voor extra plek
I'm surrounded by morons!
Geen idee wat je zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werd ik je zeggen om dat ik hier alles post , nur geen kutjes en ritzjes
Trust nobody![]()
ja ik denk ik er altijd over als beetje zelfmoordmachines. als je het wel eens hoort.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Is overigens deze motor die ik hebEn dan volledig zwart
[ afbeelding ]
Hahaha maar jij rijd netjes denk
Do what you love, love what you do!![]()
Mee eens.quote:I'm surrounded by morons!
Ja meestal welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik denk ik er altijd over als beetje zelfmoordmachines. als je het wel eens hoort.
Hahaha maar jij rijd netjes denkMaar inderdaad als je aan het gas trekt dan wordt je ineens een anders mens
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ja haha, tis maar hoe je ermee omgaat denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja meestal welMaar inderdaad als je aan het gas trekt dan wordt je ineens een anders mens
![]()
ik geef ze trouwens altijd ff ruimte als ze de file tussendoor willen, als ik ze al zie.
helpt als ze ff knipperlichten aan doen trouwens
het nieuws was, dat half Arnhem afgefikt is enzo. en nog wat Ukraine drama en regering. dat vat het wel samen denk het staats nieuws.quote:Do what you love, love what you do!![]()
wie Muttiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef mario390 het volgende:
maar elke meid heeft en kut, nur bij wat oude meiden moet je erst de dschungel van haren wegkämen![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef mario390 het volgende:
maar elke meid heeft en kut, nur bij wat oude meiden moet je erst de dschungel van haren wegkämenDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee wat je zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef mario390 het volgende:
maar elke meid heeft en kut, nur bij wat oude meiden moet je erst de dschungel van haren wegkämenTrust nobody![]()
vertaling:quote:
Elke meid heeft een kut, bij wat oudere meiden moet je eerst wat schaamhaar wegkammenDo what you love, love what you do!![]()
Zowel jonge vrouwen als oudere vrouwen hebben haren daarquote:
Uw ADH vitamine Worst
wie Frau Muttiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zowel jonge vrouwen als oudere vrouwen hebben haren daar![]()
![]()
ik geloof dat niet veel jonge vrouwen daar bos hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zowel jonge vrouwen als oudere vrouwen hebben haren daar![]()
Duits is dan ook een kut-taalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat wel
Veel andere woorden die jij schrijft niet
Moest het wel leren trouwens dus red me ermee, maar zeker als je het moet schrijven bak ik er weinig van, met al die naamvallen enzo, snapte er toen al geen reet van op LTS en nu nog niet.
Maargoed kan het begrijpen meestal of me verstaanbaar maken.Do what you love, love what you do!![]()
dat komplizierte ook de 7 op bed
moesten somige keer de plaats wisseln
zonder de voeten op vloer te houden![]()
Zijn er veel Duitsers die kuiltjes graven daar in Katwijk?Uw ADH vitamine Worst
Lelijke taalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Duits is dan ook een kut-taal
Moest het wel leren trouwens dus red me ermee, maar zeker als je het moet schrijven bak ik er weinig van, met al die naamvallen enzo, snapte er toen al geen reet van op LTS en nu nog niet.
Maargoed kan het begrijpen meestal of me verstaanbaar maken.Trust nobody![]()
je moet maar 1 ding weten. "wie haben et niet gewurst"
en "immegrade aus"Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
zonder de voeten op vloer te houdenTrust nobody![]()
Ich hab auch wurstquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:23 schreef kree het volgende:
je moet maar 1 ding weten. "wie haben et niet gewurst"
en "immegrade aus"Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
zonder de voeten op vloer te houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in bandjes zoals Rammstein werkt het dan wel, het is krachtige taal enzo dan in die zin.quote:
lief klinkt het meestal niet?
Of Mario moet lieve woordjes weten die ok klinken in Duits?Do what you love, love what you do!![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
habe sie ein Hema Wurst herr rookworst?
vwerdamt nogmal.Uw ADH vitamine Worst
Vind t n lelijke taalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
in bandjes zoals Rammstein werkt het dan wel, het is krachtige taal enzo dan in die zin.
lief klinkt het meestal niet?
Of Mario moet lieve woordjes weten die ok klinken in Duits?
Met alle woordenTrust nobody![]()
nee duits is het hier is der bahnhof of da is der bahnhofquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef maily het volgende:
[..]
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof!
do is....is steirisch of kärntnerisch![]()
Do en Wo is van Kooten en de Biequote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee duits is het hier is der bahnhof of da is der bahnhof
do is....is steirisch of kärntnerisch
Bekijk deze YouTube-video![]()
die laatste twee snap ik niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee duits is het hier is der bahnhof of da is der bahnhof
do is....is steirisch of kärntnerischDo what you love, love what you do!![]()
BrisbaneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja daar kwam ik ook op uit iddquote:
Gehehehe
do is = iig u bent denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik rij meestal auto en ik zie de motors ook nooit. Dus op de motor ga ik er gewoon vanuit dat ze mij niet zienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha, tis maar hoe je ermee omgaat denk ik.
ik geef ze trouwens altijd ff ruimte als ze de file tussendoor willen, als ik ze al zie.
helpt als ze ff knipperlichten aan doen trouwensDus ik ga ervan uit dat iedereen mij van de weg af wil rijden als ik op de motort zit
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
waar is het station?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja daar kwam ik ook op uit idd
Gehehehe
do is = iig u bent denk.
daar is het station!![]()
Taurine zit ook in redbullThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nou dat haal ik er toch niet uit, ook niet met mijn gebrekkige kennis Duits.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
waar is het station?
daar is het station!
neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat haal ik er toch niet uit, ook niet met mijn gebrekkige kennis Duits.
je moet het kijken en luisteren en dan snap je het
Forum Opties Forumhop: Hop naar: