Oh shit, nice!quote:Op maandag 10 maart 2025 21:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik zie wanneer iemand niet zichzelf is. Het is een gave.
Die zijn gewoon slimmer, en hebben geen slogans nodig om popie jopie te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:33 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Neuh die kan dat helemaal niet. Die is veel te doorzichtig. Axel en Jane zijn daar veel beter in. Vind ik.
Top!bewonersquote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn gewoon slimmer, en hebben geen slogans nodig om popie jopie te zijn.
Ja, dat laatste heb ik gezien, maar ik heb dan gemist dat jordy en jolien te horen hadden gekregen dat ze extra geld hadden gekregen.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:32 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Jane en Axel hebben gelogen tegen de twee armste van het huis. Ze deden net alsof ze uit hun goed hart geld aan hen gegeven hebben, om de sfeer te verbeteren.
Maar nu blijkt dat dit moest van BB om decision maker te zijn. Anders waren de twee armste Jordy en Jolien decision makers geweest. Ze moesten daarvoor 10% inleveren.
Die zijn zeker veel slimmer en tactischer en geniepiger dan Jordy. En slogans of uitspraken pikken ze wel van Jordy zoals TOPSPEL, Kartel etc.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zijn gewoon slimmer, en hebben geen slogans nodig om popie jopie te zijn.
Blijft raar dat ze geld moesten afstaan aan de armste bewoners.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik gezien, maar ik heb dan gemist dat jordy en jolien te horen hadden gekregen dat ze extra geld hadden gekregen.
Het is leuk om zo'n iemand erbij te hebben. Maakt het er niet saaier op.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Die zijn zeker veel slimmer en tactischer en geniepiger dan Jordy. En slogans of uitspraken pikken ze wel van Jordy zoals TOPSPEL, Kartel etc.
Maar ik persoonlijk vind Jordy juist heel grappig van wege zijn moodswings zijn kinderlijke gedrag zijn rare bekken, zo'n lompe gedrag, en zijn tactische plannetjes of gedachten gangen waar vaak niks van klopt of dat hij er helemaal naast zit. Die jongen is een open boek.
Hoefden ze niet te doen. Maar dan waren ze geen decisionmakers geworden.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft raar dat ze geld moesten afstaan aan de armste bewoners.
Een spel die ze constant kunnen aanpassen, en dat maakt het niet eerlijker.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:40 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Hoefden ze niet te doen. Maar dan waren ze geen decisionmakers geworden.
Bigbrothers spel en huis en zijn regels.
Ik denk dat er geen keus is voor de regie, anders kunnen sommige niet eens betalen voor eten. Een beetje sturing is nodig.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een spel die ze constant kunnen aanpassen, en dat maakt het niet eerlijker.
Ik vind Jordy een enorme clown en zelf heeft vaak niet eens door hoe clownesk hij overkomt. Misschien als hij zichzelf terug ziet later. Hij brengt leven in de brouwerij. Zie dat liever dan een mediterende pootje de hele dag al dan niet zittend of liggend.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is leuk om zo'n iemand erbij te hebben. Maakt het er niet saaier op.
Mee eens. Je hebt wel bepaalde types nodig om een programma te maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:44 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik vind Jordy een enorme clown en zelf heeft vaak niet eens door hoe clownesk hij overkomt. Misschien als hij zichzelf terug ziet later. Hij brengt leven in de brouwerij. Zie dat liever dan een mediterende pootje de hele dag al dan niet zittend of liggend.
Bij mij scoort het nu eenmaal punten als ik spontaan om iemand moet lachen. En daarin staat Jordy wel voor.
Ja eens en het is BB geen wiekentkwisquote:Op maandag 10 maart 2025 21:44 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Ik vind Jordy een enorme clown en zelf heeft vaak niet eens door hoe clownesk hij overkomt. Misschien als hij zichzelf terug ziet later. Hij brengt leven in de brouwerij. Zie dat liever dan een mediterende pootje de hele dag al dan niet zittend of liggend.
Bij mij scoort het nu eenmaal punten als ik spontaan om iemand moet lachen. En daarin staat Jordy wel voor.
Het is dan eigenlijk ook geen spel maar een experiment. Vind ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een spel die ze constant kunnen aanpassen, en dat maakt het niet eerlijker.
Eerlijk is eerlijk, was wel een slimme move om te zeggen dat de kijker het had beslist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:15 schreef freaky40 het volgende:
Jane en Axel denken dat ze een powercouple zijn en beelden zich in heel populair te zijn buiten zelfs met het verzinnen van dat de kijker beslist heeft dat ze DM moesten zijn, ze geloven hun eigen grapje nog..Deksel op de neus vrijdag it is.![]()
![]()
Ze beelden t zich helemaal niet in. Ze doen alsof. Dat zeggen ze letterlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:15 schreef freaky40 het volgende:
Jane en Axel denken dat ze een powercouple zijn en beelden zich in heel populair te zijn buiten zelfs met het verzinnen van dat de kijker beslist heeft dat ze DM moesten zijn, ze geloven hun eigen grapje nog..Deksel op de neus vrijdag it is.![]()
![]()
Ik vind m eerder lachwekkend dan grappig door idd al dit wat je zegt. Da's wel wat andersquote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Die zijn zeker veel slimmer en tactischer en geniepiger dan Jordy. En slogans of uitspraken pikken ze wel van Jordy zoals TOPSPEL, Kartel etc.
Maar ik persoonlijk vind Jordy juist heel grappig van wege zijn moodswings zijn kinderlijke gedrag zijn rare bekken, zo'n lompe gedrag, en zijn tactische plannetjes of gedachten gangen waar vaak niks van klopt of dat hij er helemaal naast zit. Die jongen is een open boek.
Natuurlijk 'doen ze alsof' maar de werkelijkheid is anders. Het is gewoon in en in zuur hoe hun doen tegen team Kartel. Dat heeft niets met 'doen alsof' te maken, dat is pure afgunst.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze beelden t zich helemaal niet in. Ze doen alsof. Dat zeggen ze letterlijk!
Om t kartel t idee te geven DAT ze populair zijn en ze dus misschien niet op de bank durven tegenover ze.
Nergens blijkt dat ze dit zelf ook zo geloven.
O ja, want het Kartel is niet gestart?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk 'doen ze alsof' maar de werkelijkheid is anders. Het is gewoon in en in zuur hoe hun doen tegen team Kartel. Dat heeft niets met 'doen alsof' te maken, dat is pure afgunst.
Eigenlijk is t team Kartel die probeerde de anderen er een voor een uit te werken door een kartel te vormen. Dan is het logisch dat daar een tegenreactie op komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk 'doen ze alsof' maar de werkelijkheid is anders. Het is gewoon in en in zuur hoe hun doen tegen team Kartel. Dat heeft niets met 'doen alsof' te maken, dat is pure afgunst.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
begint hij al, want op videoland kan hij al aan
En Mattheus, jordy mag de uitvoering doen, maar ze doen het samen.quote:
En van de week deden jane en axel hapjes in de airfryer met dat bij die munten zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Mattheus, jordy mag de uitvoering doen, maar ze doen het samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |