abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216967557
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik lees dat nergens.
De relevantie daarvan ontgaat mij.

Maar mocht je benieuwd zijn:

https://www.bloomberg.com(...)bedded-checkout=true
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:14:01 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216967571
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik lees net dat Rusland bereid is om te praten over een wapenstilstand.

Af en toe helpt het toch wel als Trump blaft.

Zou een mooie eerste stap zijn.
een eenzijdige wapenstilstand van oekraine , een overgave is dat
they need stop , they dont have the cards
They got terrible beatings from russia

Ruzzia kan nooit meer stoppen met oorlog voeren , Rusland is nu bezig met oefening aan de grens bij Estland
Het enige EU land dat actief bezig is met wapenproductie is Polen,
Duitsland heeft zich door de Grunen totaal laten ontwapenen , zelfs de kerncentrales gesloten
Europa moet echt snel opschieten , we zijn de USA als NATO baas kwijt
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 07-03-2025 23:22:08 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:16:06 #28
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216967592
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het lijkt makkelijker om met Rusland te praten over een vredesovereenkomst. Wat vreemd is, aangezien zij de beste kaarten in handen hebben."

🤔

Wat lult die man nou allemaal toch
Wat hij hier tussen neus en lippen zegt is dat hij vindt dat Oekraïne teveel eisen stelt en dat Rusland zich wel degelijk redelijk opstelt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:16:52 #29
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_216967599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De relevantie daarvan ontgaat mij.

Maar mocht je benieuwd zijn:

https://www.bloomberg.com(...)bedded-checkout=true
Waar nieuws vandaan komt is belangrijk. Zeker met al die propaganda.

Ik hoorde trouwens Helga Salemon (Ruslandkenner HCSS) bij Cafe Kockelman zeggen dat die eisen van Putin voor een staakt-het-vuren onrealistisch zijn en dat Putin dat expres doet om de schijn op te houden dat hij vrede wil (even in mijn woorden)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:18:44 #30
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216967619
Tenminste proberen te praten met de Russen over een wapenstilstand kan altijd beter zijn dan niet.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216967623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een eenzijdige wapenstilstand van oekraine

Hoe kom je daar nou weer bij? Als dat zo was zou Rusland ook geen voorwaarden hoeven stellen…

Maar goed, ophouden met elkaar vermoorden… slechte zaak.

Ieder zijn mening.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:19:38 #32
56749 BlaZ
pi_216967627
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Waar nieuws vandaan komt is belangrijk. Zeker met al die propaganda.

Ik hoorde trouwens Helga Salemon (Ruslandkenner HCSS) bij Cafe Kockelman zeggen dat die eisen van Putin voor een staakt-het-vuren onrealistisch zijn en dat Putin dat expres doet om de schijn op te houden dat hij vrede wil (even in mijn woorden)
Wat zouden de eisen precies zijn?
Het is interessant in ieder geval dat Trump de eisen wel als realistisch bestempeld terwijl Helga Salemon dat niet doet.
pi_216967632
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:18 schreef Scjvb het volgende:
Tenminste proberen te praten met de Russen over een wapenstilstand kan altijd beter zijn dan niet.
Tsja, zo simpel lijkt mij dat ook.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:23:33 #34
323876 michaelmoore
pi_216967659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Als dat zo was zou Rusland ook geen voorwaarden hoeven stellen…
geen europese troepen in Oekraine klopt,,
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216967674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:16 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat hij hier tussen neus en lippen zegt is dat hij vindt dat Oekraïne teveel eisen stelt en dat Rusland zich wel degelijk redelijk opstelt.
Natuurlijk, zolang Oekraïne zich overgeeft, alle veroverde gebieden kwijt is en geen veiligheidsgarantie krijgt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:27:53 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216967699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik lees net dat Rusland bereid is om te praten over een wapenstilstand.

Af en toe helpt het toch wel als Trump blaft.

Zou een mooie eerste stap zijn.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:29:18 #37
56749 BlaZ
pi_216967706
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Natuurlijk, zolang Oekraïne zich overgeeft, alle veroverde gebieden kwijt is en geen veiligheidsgarantie krijgt.
Daar zit precies het splijtpunt tussen de diplomatieke opinie van de meeste Europese landen en de VS+ momenteel. Vanuit dat beginpunt bezien is het niet gek dat de steun voor Oekraïne stopgezet wordt, Trump zal denken dat als de Oekraïne sneller terrein verliezen ze eerder bereid zijn tot verdere concessies.
Verder concessies zijn positief voor Trump aangezien hij dan meer van Rusland kan vragen, het is eigenlijk gewoon koehandel.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:31:34 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216967727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 22:17 schreef Joppiez het volgende:
Maar anyways, ik ben blij dat Europa zoals het er naar uit ziet een wapenwedloop lanceert.
Laten we een paar biljoen euro in onze verdediging stoppen.
Rusland zal wel mee moeten.
En Europa gaat dat natuurlijk langer volhouden dan die arme bende.
Een relatief veilige manier om het varkentje te wassen.
De navo geeft nu al 8x zoveel uit als Rusland en daar komen nog honderden miljarden bij. Rusland kan niet ‘mee’, heeft dat ook nooit gekund.
The End Times are wild
pi_216967734
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daar zit precies het splijtpunt tussen de diplomatieke opinie van de meeste Europese landen en de VS+ momenteel. Vanuit dat beginpunt bezien is het niet gek dat de steun voor Oekraïne stopgezet wordt, Trump zal denken dat als de Oekraïne sneller terrein verliezen ze eerder bereid zijn tot verdere concessies.
Verder concessies zijn positief voor Trump aangezien hij dan meer van Rusland kan vragen, het is eigenlijk gewoon koehandel.
Hij gaat natuurlijk niets van Rusland vragen!
Ja, 'even stoppen', over enkele maanden mag je verder en kun je ondertussen even voorbereiden.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:34:06 #40
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216967740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
De navo geeft nu al 8x zoveel uit als Rusland en daar komen nog honderden miljarden bij. Rusland kan niet ‘mee’, heeft dat ook nooit gekund.
Komt ie hé... met kernwapens maken die honderden miljarden geen reet uit. Voor een fractie van dat bedrag kan je je veilig wanen in een wereld vol gekken. En als het mis gaat. Ja, dan maakt het geen reet uit want er zijn zoveel van die dingen. Dan kan je maar 1 ding en das hopen dat je een pissebed bent of verrekte diep in de oceaan zwemt.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:34:16 #41
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216967743
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een eenzijdige wapenstilstand van oekraine , een overgave is dat
they need stop , they dont have the cards
They got terrible beatings from russia

Ruzzia kan nooit meer stoppen met oorlog voeren , Rusland is nu bezig met oefening aan de grens bij Estland
Het enige EU land dat actief bezig is met wapenproductie is Polen,
Duitsland heeft zich door de Grunen totaal laten ontwapenen , zelfs de kerncentrales gesloten
Europa moet echt snel opschieten , we zijn de USA als NATO baas kwijt
Bekijk deze YouTube-video
In Duitsland worden momenteel meerdere automotive fabrieken omgekat in defensiefabrieken. De hele omschakeling is in volle gang daar. En dat zijn grote fabrieken. Eerst automotive onderdelen, binnenkort hulzen en tankonderdelen

We zitten niet stil ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:34:56 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216967748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Komt ie hé... met kernwapens maken doe honderden miljarden geen reet uit. Voor een fractie van dar bedrag kan je je veilig wanen in een wereld vol gekken. En als het mis gaat. Ja, dan maakt het geen reet uit want er zijn zoveel van die dingen. Dan kan je maar 1 ding en das hopen dat je een pissebed bent of verrekte diep in de oceaan zwemt.
Dat klopt. En onderstreept eigenlijk wat ik zeg
The End Times are wild
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:35:05 #43
305421 Infinitism
Wie Ben Jij?
pi_216967749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Komt ie hé... met kernwapens maken doe honderden miljarden geen reet uit. Voor een fractie van dar bedrag kan je je veilig wanen in een wereld vol gekken. En als het mis gaat. Ja, dan maakt het geen reet uit want er zijn zoveel van die dingen. Dan kan je maar 1 ding en das hopen dat je een pissebed bent of verrekte diep in de oceaan zwemt.
Inderdaad dat dacht ik ook. Je kunt alles proberen 'eerlijk' te doen maar als er een stel oneerlijke landjes zijn met hele zware wapens heb je idd niks aan je soldaatjes, als ze kwaad willen zullen ze kwaad doen.
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:39:43 #44
56749 BlaZ
pi_216967783
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:33 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Hij gaat natuurlijk niets van Rusland vragen!
Ja, 'even stoppen', over enkele maanden mag je verder en kun je ondertussen even voorbereiden.
Beide partijen zullen dingen moeten opgeven, hij is enkel van mening dat Rusland er realistischer instaat, zo vat ik het op althans.
Het kan natuurlijk altijd dat het conflict weer oplaait maar ik acht dat eigenlijk niet zo bijzonder waarschijnlijk. Ook al krijgt Putin 20% van Oekraïne dan is dit nog altijd geen overwinning voor Putin.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:40:14 #45
323876 michaelmoore
pi_216967787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
In Duitsland worden momenteel meerdere automotive fabrieken omgekat in defensiefabrieken. De hele omschakeling is in volle gang daar. En dat zijn grote fabrieken. Eerst automotive onderdelen, binnenkort hulzen en tankonderdelen

We zitten niet stil ;)
Ok, want er is echt haast bij, Trump is gewoon steeds exact putin aan het napraten
De russiche oorlogsmachien kun je niet meer stoppen ,
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:41:02 #46
323876 michaelmoore
pi_216967797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Beide partijen zullen dingen moeten opgeven, hij is enkel van mening dat Rusland er realistischer instaat, zo vat ik het op althans.
Het kan natuurlijk altijd dat het conflict weer oplaait maar ik acht dat eigenlijk niet zo bijzonder waarschijnlijk.
Ook al krijgt Putin 20% van Oekraïne dan is dit nog altijd geen overwinning voor Putin.
Putin stopt niet , geen dag
voor niemand,
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:44:34 #47
323876 michaelmoore
pi_216967826
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Komt ie hé... met kernwapens maken die honderden miljarden geen reet uit. Voor een fractie van dat bedrag kan je je veilig wanen in een wereld vol gekken. En als het mis gaat. Ja, dan maakt het geen reet uit want er zijn zoveel van die dingen. Dan kan je maar 1 ding en das hopen dat je een pissebed bent of verrekte diep in de oceaan zwemt.
een wereldwijde kernoorlog veroorzaakt een aantal jaar duisternis op aarde
een kernoorlog met tactische wapens kun je overleven , het is de vraag hoe landen als Franrkijk of UK zouden regeren op tactische kernwapens ,
pi_216967847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:39 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk altijd dat het conflict weer oplaait maar ik acht dat eigenlijk niet zo bijzonder waarschijnlijk. Ook al krijgt Putin 20% van Oekraïne dan is dit nog altijd geen overwinning voor Putin.
Ik zou niet weten wat hij moet opgeven.
Bovendien, omdat hij al 25 keer eerder een staakt het vuren heeft gebroken is het vrij zeker dat dat weer gaat gebeuren met de deur wagenwijd open.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:51:56 #49
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216967882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin stopt niet , geen dag
voor niemand,
Misschien uiteindelijk toch wel, als er maar een goede deal komt. ;) En dat kan best al gauw zijn, wanneer tenminste alles meezit.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216967894
Als het trouwens om een staakt het vuren gaat moet het niet zo moeilijk zijn om met beide partijen een datum en tijd af te spreken waarna vervolgens onderhandelingen over duurzame vrede besproken worden.
Daar is bijvoorbeeld een grondstoffenovereenkomst helemaal niet voor nodig, slechts de bereidwilligheid van beide kanten om het vechten te staken waarna het onderhandelen kan beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')