SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een andere TT: Gefeliciteerd Uni met Jyske.. <3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag om 13:15u ben ik papa geworden van @:Jyske![]()
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.
Werewolf![]()
Yes, lekker even buiten gezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely Love!![]()
![]()
![]()
Genoten van het mooie weer?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dinsdag weer 9 gradenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes warm lenteweer![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.![]()
Van harte gefeliciteerd UserName.
![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Nog steeds dikke prima, beter dan net boven 0 met motregen hele dag en om half vijf al donkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds dikke prima, beter dan net boven 0 met motregen hele dag en om half vijf al donkerEn het blijft droog
![]()
![]()
Wat een overdreven dikke staaf voor die 1 mm, alsof er 10mm regentquote:Uw ADH vitamine Worst
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een overdreven dikke staaf voor die 1 mm, alsof er 10mm regent
Omdat er verder niks is... Maar wel raar iddquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een overdreven dikke staaf voor die 1 mm, alsof er 10mm regent![]()
Een paar druppeltjes waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen natuurlijk enorm veel....
Niet echt voor zo'n nat landquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen natuurlijk enorm veel....
Uw ADH vitamine Worst
hier alvast de uitslagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:15 schreef Paul het volgende:
Vrijdag 7 maart 2025:
20.00 NAC Breda - Sparta Rotterdam: x (1-1)
Zaterdag 8 maart 2025:
16.30 Fortuna Sittard - Heracles Almelo: 2 (1-2)
20.00 PSV - SC Heerenveen: 1 (2-1)
Zondag 9 maart 2025:
12.15 Willem II - FC Utrecht: 2 (0-1)
14.30 PEC Zwolle - Ajax: 2 (1-2)
14.30 NEC - Go Ahead Eagles: 2 (1-3)
16.45 FC Twente - Almere City: 1 (3-1)
Bonusvragen:
* Ja
* geenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik wil geen smileys!!! Ik wil gesprekken voeren en jullie als gratis psychologen gebruiken!!!!![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil geen smileys!!! Ik wil gesprekken voeren en jullie als gratis psychologen gebruiken!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dat betonbed?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of hij blijft daar ook nog een nachtje?![]()
![]()
Dasr ben ik dankbaar voorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
is goed sgat, zeg het maar sgatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil geen smileys!!! Ik wil gesprekken voeren en jullie als gratis psychologen gebruiken!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik doe dat niet gratis.. maar voor een vriendenprijsje wil ik wel de psycholoog uit hangenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Go ahead. Leg ik wel even de pizza in de oven, is dat goed?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil geen smileys!!! Ik wil gesprekken voeren en jullie als gratis psychologen gebruiken!!!!
Kan ik dan ook op zo'n bank liggen en dan mijn hele levensverhaal vertellenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe dat niet gratis.. maar voor een vriendenprijsje wil ik wel de psycholoog uit hangenUw ADH vitamine Worst
zeg nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik dan ook op zo'n bank liggen en dan mijn hele levensverhaal vertellen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat kan zekerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik dan ook op zo'n bank liggen en dan mijn hele levensverhaal vertellen
Hhmm, nja misschien dat hij idd naar huis toe gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die lag op een bevalbed. Maar nu in een gewoon ziekenhuisbed joh.![]()
De boel versieren enz.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nog een nachtje rustig slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, nja misschien dat hij idd naar huis toe gaat![]()
De boel versieren enz..
Lekker pozza eten met zijn voeten op tafel.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat veel rode kaarten voor Amy, heeft ze zoveel red flags?
Uw ADH vitamine Worst
Misschien kan iemand even naar die plek bij de sluis een hengel uitgooien?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De mensen in het restaurant vragen ze zich af waarom ik hardop aan het lachen wasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Doen ze maar later hoor man o man..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die vissen zitten allemaal aan de warme prak na een dag hard werken
Of zelf een vis erin gooienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
Misschien kan iemand even naar die plek bij de sluis een hengel uitgooien?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wat veel rode kaarten voor Amy, heeft ze zoveel red flags?
Waren het er maar 5![]()
Kapsalon!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit voor het eerst in 800 jaar weer eens in een shoarmatent![]()
![]()
Ik liep gisteren langs kapsalon "Van Haaren", ik moest lachen
Lekker broodje doner klappen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit voor het eerst in 800 jaar weer eens in een shoarmatent
Of vissenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er kijken 1379 mensen naar een cameraatje waar misschien een vis op te zien is
Ik zit daar nooit, ik haal het afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit voor het eerst in 800 jaar weer eens in een shoarmatentUw ADH vitamine Worst
Het is heel druk op de stream daarom is het niet mogelijk om aan te bellen. Maar kijken kan altijd.
Manmanman![]()
Shoarmaboer toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker in mijn remi in een restaurant fuck de hatersI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
In je wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker in mijn remi in een restaurant fuck de hatersUw ADH vitamine Worst
Er staat 'Italiaans restaurant' op de deur, maar mij houden ze niet voor de gek, het is gewoon een shoarmatentquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2025 18:52:09 ]![]()
Shoarma pizza!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er staat 'Italiaans restaurant' op de deur, maar mij houden ze niet voor de gek, het is gewoon een shoarmatent
Ik lekker welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het is heel druk op de stream daarom is het niet mogelijk om aan te bellen. Maar kijken kan altijd.
Manmanman
Helemaal gezond, 8 vingers, 3 armen, 6 benen en 13 tenenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes toch,![]()
Wel een kleintje , vind ik altijd zo lief die hele kleine moppies
Is ze verder helemaal gezond?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weten lullie dit nog?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke FOK-awards heb je gewonnen in 2022.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat wordt sparen voor schoenenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Helemaal gezond, 8 vingers, 3 armen, 6 benen en 13 tenen![]()
Die kan goed bolken straksquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Helemaal gezond, 8 vingers, 3 armen, 6 benen en 13 tenen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou komt ie..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kom maar op met je Dad-jokes
Het is een mooie dag maar wel een bevalling
Misschien zitten de 13 tenen aan 1 voet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat wordt sparen voor schoenenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou komt ie..
Het is een mooie dag maar wel een bevallingik reken hem goed
![]()
Heeft ze het zwaar gehad UN of viel het haar mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou komt ie..
Het is een mooie dag maar wel een bevallingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schoenen voor half geldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zitten de 13 tenen aan 1 voet?
Ze wilde ruggenprik maar de persweeën waren er eerder dan deze werkte. 25 minuten later was Jyske er.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze het zwaar gehad UN of viel het haar mee?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wel veel broeken nodig met 6 benen.quote:
Of gewoon altijd rokjesdag
Dat laatstequote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel veel broeken nodig met 6 benen.
Of gewoon altijd rokjesdag
Ze gaat voor het WR op de 100 meter sprintTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde ruggenprik maar de persweeën waren er eerder dan deze werkte. 25 minuten later was Jyske er.![]()
Fijn dat alles vlot en goed is verlopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, heel blij mee.nu weer bij mijn meisjes, was ff bij de katten thuisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes![]()
Fijn dat alles vlot en goed is verlopen.
Aan de VrijMiBoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die vissen zitten allemaal aan de warme prak na een dag hard werken![]()
![]()
Is goed ga jij maar lekker naar je meisjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, heel blij mee.nu weer bij mijn meisjes, was ff bij de katten thuis
Enig idee wanneer ze naar huis mogen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een xxl zak koolvisfilet in de vriezer, eens kijken wat voor lekkers ik mee ga makenUw ADH vitamine Worst
IK moet er niet aan denken vis in huis te maken, die lucht alleen alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is alles goed met moeder en dochter?Trust nobody![]()
Die vind ik ook altijd wel lekker vooral de Bretagnequote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook fish cuisine van iglo voor in de ovenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Van harte gefeliciteerd beidequote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, heel blij mee.nu weer bij mijn meisjes, was ff bij de katten thuis![]()
![]()
![]()
In de middag zoals het er nu naar uit zietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed ga jij maar lekker naar je meisjes
Enig idee wanneer ze naar huis mogen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ooh dat is al mooi snel! Hoe zwaar is ze?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de middag zoals het er nu naar uit zietI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Blij dat alles naar wens is verlopen, en nu maar lekker verder genieten met zijn drie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de middag zoals het er nu naar uit ziet
Fijne avond![]()
![]()
![]()
Vis, denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een xxl zak koolvisfilet in de vriezer, eens kijken wat voor lekkers ik mee ga maken![]()
O echt, de kleine meid ook al?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de middag zoals het er nu naar uit zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kersverse papaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
van Harte![]()
![]()
![]()
laat het allemaal op je af komen
en geniet vooral![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit gehad
Meestal heb ik ravigottesausUw ADH vitamine Worst
Hier hebben we (sloop)bedrijf Van Dalenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik liep gisteren langs kapsalon "Van Haaren", ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gelukkig geen asbest in de roet/asdeeltjes die verder weg zijn gevlogen...! Anders had Park Sonsbeek echt een probleemquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mooie wandelingen gehad in Park Sonsbeek![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja joh, al sinds december 2024quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik ook gelijk ff een bolkplaatje voor maken!
en dan bolk ipv bank![]()
![]()
Op de FP stond zo'n mooi JYSKE logoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik ook gelijk ff een bolkplaatje voor maken!![]()
quote:Ik zat te denken aan een Leenbakker (Leenboolker) naast een failliet Jysk filiaal!
Of gewoon een wiegje met een Playstation er bij, dat de kleine dat leuker vindt dan DTS'en.![]()
![]()
Ja, is dat niet logisch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk plannen sommige mensen de namen van hun kinderen al ver voor de geboorteHow can I make this topic about me?![]()
Klopt, het is haar FOK naam, haar DTS naam.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is niet eens haar echte naam, toch?
Gewoon een hoop namen op papiertjes schrijven, in een schoenendoos doen en dan vlak na de geboorte een van de verplegers een naam laten trekken. Is dat niet gebruikelijk in Nederland?quote:![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een hoop namen op papiertjes schrijven, in een schoenendoos doen en dan vlak na de geboorte een van de verplegers een naam laten trekken. Is dat niet gebruikelijk in Nederland?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een hoop namen op papiertjes schrijven, in een schoenendoos doen en dan vlak na de geboorte een van de verplegers een naam laten trekken. Is dat niet gebruikelijk in Nederland?![]()
![]()
![]()
Niet? Straks ga je zeggen dat @_UserName_ in het echt ook niet zo heetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is niet eens haar echte naam, toch?![]()
![]()
niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet? Straks ga je zeggen dat @:_username_ in het echt ook niet zo heet
Hoe denk je anders hoe ik aan mijn naam komt?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een hoop namen op papiertjes schrijven, in een schoenendoos doen en dan vlak na de geboorte een van de verplegers een naam laten trekken. Is dat niet gebruikelijk in Nederland?Uw ADH vitamine Worst
Ja, hoe kom jij eraan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe denk je anders hoe ik aan mijn naam komt?How can I make this topic about me?![]()
Er was per ongeluk een winkelbonnetje in de doos gevallen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe denk je anders hoe ik aan mijn naam komt?![]()
Had gewoon hongerquote:
Nee was in eerste instantie gebaseerd op een hele dikke conciërge van mijn schoolUw ADH vitamine Worst
Hebben jullie tips om foto's te delen met iemand, heb hele lading foto_s van mijn reis vorig jaar mei maar nog steeds niet gedeeld met mijn reisgenoot
Uw ADH vitamine Worst
Van harte gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.Veel geluk gewenst met jullie gezinnetje.
![]()
![]()
Dat zou via Google Drive kunnen, en dan via het delen van een map. Maar dan staan je foto's bij Google, ik weet niet of je dat wilt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie tips om foto's te delen met iemand, heb hele lading foto_s van mijn reis vorig jaar mei maar nog steeds niet gedeeld met mijn reisgenootHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat is een optie, foto's zijn ook niet zo speciaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou via Google Drive kunnen, en dan via het delen van een map. Maar dan staan je foto's bij Google, ik weet niet of je dat wilt.Uw ADH vitamine Worst
Of een album in Google Photos. Heb je net een iets makkelijkere interface om fotos te bekijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou via Google Drive kunnen, en dan via het delen van een map. Maar dan staan je foto's bij Google, ik weet niet of je dat wilt.![]()
Op een sticky zetten? Of via WeTransfer?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat is een optie, foto's zijn ook niet zo speciaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
benieuwd of we voor de inzending van dit jaar ook een nieuwe smiley krijgen.quote:
Heb het liedje nog niet gehoord.is wel geniaal natuurlijk.
![]()
Ja dat vroegen Justin en ik ons ook al af.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
benieuwd of we voor de inzending van dit jaar ook een nieuwe smiley krijgen.
Heb het liedje nog niet gehoord.is wel geniaal natuurlijk.
Ik vind het een vrolijk nummer trouwens.
Deze smileyis van Birds van Anouk, wist ik eerst ook niet.
![]()
Oh grappig, dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vroegen Justin en ik ons ook al af.
![]()
![]()
o dat hoor ik nu voor het eerstquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vroegen Justin en ik ons ook al af.
en de smiley gaat harder dan het liedje![]()
![]()
Door al die vogels hierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
o dat hoor ik nu voor het eerst
en de smiley gaat harder dan het liedje![]()
![]()
Net mijn BHV weer gehad inclusief enge filmpjes, ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
niet met je foon aan de oplader in bad he!!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nee geen stickyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een sticky zetten? Of via WeTransfer?Uw ADH vitamine Worst
Wetransfer is zonder (betaald) account ook slechts 2 GB per keer...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Op zich genoeg, en anders twee keerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wetransfer is zonder (betaald) account ook slechts 2 GB per keer...
Thx voor de tips allemaal iig
Uw ADH vitamine Worst
Ze is 2230 gram en 45 cmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh dat is al mooi snel! Hoe zwaar is ze?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet wel ja![]()
![]()
Net even een berg bruine data in de rioolcloud gestopt weer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haar echte naam was ook de eerstequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een hoop namen op papiertjes schrijven, in een schoenendoos doen en dan vlak na de geboorte een van de verplegers een naam laten trekken. Is dat niet gebruikelijk in Nederland?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is helemaal fantastisch!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef mario390 het volgende:
komische proefing 2 gruppen 2 bedden
7 op 1 bed, wie erste van bed gaat heeft verloren![]()
Ja en nee.. zo eerst slapen, 2:15 en 5:15 voedertijdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]
En? Hoe gaat het nu? Al een beetje gewend aan zo'n klein hummeltje dat ineens in je leven is?
Prima tijdenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en nee.. zo eerst slapen, 2:15 en 5:15 voedertijd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die moet ook gevoed worden natuurlijk
Ah oke. Mijn foto's zijn zelden onder de 5 MB, vaak tegen de 10 MB aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op zich genoeg, en anders twee keer
Thx voor de tips allemaal iigOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Meneer en mevrouw @_UserName_ lagen gisteravond ook op 2 beddenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:06 schreef mario390 het volgende:
komische proefing 2 gruppen 2 bedden
7 op 1 bed, wie erste van bed gaat heeft verloren
En nu zijn ze met hun drieën![]()
![]()
komische proefing ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw @:_UserName_ lagen gisteravond ook op 2 bedden
![]()
zo straks ben je niet zwangerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw @:_UserName_ lagen gisteravond ook op 2 bedden
omgquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2 zouden een keer een weekendje met elkaar op moeten trekken!![]()
![]()
@_UserName_ heb jij ook een stream?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:20 schreef mario390 het volgende:
hier de stream op youtube
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties Forumhop: Hop naar: