Ze zegt het al een paar dagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt omdat ze denkt dat hij veel jonge fans heeft (zei ze net in de sauna).
Sorry Dotteke dan had ik het beter niet kunnen postenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag denken hoe men over een bewoner denkt.
Alleen is het niet toegestaan users aan te spreken hoe ze posten dat mag alleen de moderatie
Gewoon lolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets gadver was paaldans les met een geintje met hun 4
Nou ik denk het nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:59 schreef Jockari het volgende:
Keanu heeft nu een erectie denk ik !
[ afbeelding ]
Generatiekloof mssnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik denk net wat meer gewend
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:59 schreef Jockari het volgende:
Keanu heeft nu een erectie denk ik !
[ afbeelding ]
Ja, dat is dat kwartiertje livequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, moet toch maar eens gaan kijken...
Krijg je te zien tijdens de live wie er weg moet??
Mattheus: "Ja, en dit is voor mij het moment om te gaan"quote:
Ze begonnen wel met iets te zeggen binnen. Jordy heeft gewoon maling wat mensen van hem denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan zo weer zwart maken achter zijn rug
Die zijn niet op tiktok?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
Keanu kent de chippendales niet
Jane teen spirit niet
Wat is er toch mis met deze generatie
Ja, grappend dat Mattheus welkom is om in hun suite te komen slapen. Schaaand!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met iets te zeggen binnen. Jordy heeft gewoon maling wat mensen van hem denken
Klopt. Is het idd!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: is echt leuk, gemiddelde leeftijd is 83 maar is mega gezellig.
Alleen bij de gedachte al glijd ze zo van dat kussen afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
met de poenani in het gezicht .. dat wil jolien doen (edit een dans move.. liggend , haar omdraaien, optillen, poenani in het gezicht dan)
keanu ook
mag jeff leren zegt jolien
Jolien heeft het idee dat jeff haar makkelijk heen en weer kan draaien en smijten
De rest lacht
Is ook echt heel erg leuk en vooral als je aan die rijen tafels zit bij een bar of restaurantquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: is echt leuk, gemiddelde leeftijd is 83 maar is mega gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |