Ze hebben beide de dubbele stem uit de vendingmachine gehaald, met dat spel en die hebben ze beide nogquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet alleen dat ze graag Jolien eruit willen hebben en vandaar de oproep aan hun fans om op Keanu te stemmen.
Weet niet wat maar Jolien kan gevaarlijk voor hun zijn volgende week om dat ze inderdaad iets had. Dacht censuur maar dat weet ik niet zeker.
Wordt het delen door 2 of door 6quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou wel een top avond zijn voor Jolien!
allemaal top 😂quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou wel een top avond zijn voor Jolien!
Nou dat heb ik nu bij Jordy..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het lijf van Axel een beetje pudding
Ik beide evenveel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Alleen dat "Ja maar zij zonderen zich af en zij doen zuur!!" gelul kan ik dus niet hebben. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Ik zie het keanukartel* toch echt meer "nutteloze" lol hebben dat de Jaxels. Die hoor ik toch meer verzuurd ouwehoeren...
* mijn autocorrectie maakt al automatisch keanukartel van keanu![]()
Vind die suite ook wel een nadeel nu met zo weinig mensen. Voor het kartel is het lastiger een plekje te zoeken om met elkaar te praten, maar zo kon Jane ook elke keer naar ze toe om te luisteren, terwijl ze zelf al weken in de suite zich kunnen terugtrekken, waar een ander niet zomaar binnen kan wandelenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Alleen dat "Ja maar zij zonderen zich af en zij doen zuur!!" gelul kan ik dus niet hebben. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Ik zie het keanukartel* toch echt meer "nutteloze" lol hebben dat de Jaxels. Die hoor ik toch meer verzuurd ouwehoeren...
* mijn autocorrectie maakt al automatisch keanukartel van keanu![]()
De FEBO vindt het helemaal primaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dat het niet zou mogen dat geklets in die sauna zonder het te kunnen verstaan
Ik vind ook dat die suite klaar moet zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind die suite ook wel een nadeel nu met zo weinig mensen. Voor het kartel is het lastiger een plekje te zoeken om met elkaar te preatn, maar zo kon Jane ook elke keer naar ze toe om te luisteren, terwijl ze zelf al weken in de suite zich kunnen terugtrekken, waar een ander niet zomaar binnen kan wandelen
Ik kijk niet de hele dag dus zie ook niet alles, waarschijnlijk kijken we dan allebei op andere momentenquote:
klopt de Febo heeft het niet goed voorelkaar je kan de bewoners zo niet volgen moeten ze gauw wat aan doen maar te zwijgen over die brom tönquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dat het niet zou mogen dat geklets in die sauna zonder het te kunnen verstaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:36 schreef greysbones het volgende:
Heeft teamJaxel allemaal op Keanu gestemd ?
Iedereen mag denken hoe men over een bewoner denkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
@:dotteke als dit niet mag verwijder het maar, dat begrijp ik
Volgens mij hebben die ook wel 20 x veranderd wat ze zouden doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken niet op Matt te gaan. Dus alle 4 gingen ze op de overige 3.
Dat was ook al beloofd gedurende de verdeling van die kwart vrijstellingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze hadden afgesproken niet op Matt te gaan. Dus alle 4 gingen ze op de overige 3.
Ik moet er ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:49 schreef zodeju het volgende:
Hou niet van Sauna dus kan me er ook niks bij voorstellen om uren daarin te zitten elke dag.....is dat wel gezond??
Als je genoeg drinktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:49 schreef zodeju het volgende:
Hou niet van Sauna dus kan me er ook niks bij voorstellen om uren daarin te zitten elke dag.....is dat wel gezond??
Ben eigenlijk wel benieuwd wie op wie gestemd hebben.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die ook wel 20 x veranderd wat ze zouden doen
Ik heb de uitzending niet gezien
Precies zoals ze hadden afgesproken aan de ronde tafel om niet op Mattheus te gaan en dan blijven de andere drie over van het kartel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was een deal tussen Axel en Matt.
Nou ja deal? Meer doekje voor het bloeden.
Altijd te zien op tvquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie op wie gestemd hebben.....
Axel woont daar zowat....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt
Maar zo vaak en zo lang
Geen idee
Zat mensen die iedere dag naar de sauna gaan. Is gezondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:49 schreef zodeju het volgende:
Deur dicht en optakelen...quote:
Daar gaat Jane toch allang vanuit?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten om die gezichten (Axel en Jane) vanavond te zien als bekend is, dat Jordy NIET weggaat![]()
Ja klopt is het ook maar ik heb er echt een hekel aan, een keer geweest en is echt niets voor mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat mensen die iedere dag naar de sauna gaan. Is gezond
Keanu en matti zijn hem aan het leren hoe er "gedanst" wordt in Magic Mikequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy begint nog maar eens tegen een paal aan te rijen
Dat verwachten ze ook niet en hebben dat vandaag ook al meerdere keren gezegd. Ze hebben nog hoop dat Keanu blijft en dat Jolien vertrekt..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten om die gezichten (Axel en Jane) vanavond te zien als bekend is, dat Jordy NIET weggaat![]()
Ze zijn aan paaldansen niet zomaar ineens rijen tegen een paal. Jolien wil iets met keanu doen qua dansen. Jordy zegt niet doen jolien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Gatverquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ja, maar denk dat ze het ook al begrepen hebben en nu hopen dat Jolien het is....De gevaarlijke voor aankomende week.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijftquote:
Klopt omdat ze denkt dat hij veel jonge fans heeft (zei ze net in de sauna).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijft
Net in de sauna hoorde ik wat anders, maar mssn heb je gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijft
Ik dacht al dat hij zijn slaapkamer moves aan het tonen was en dacht al dat hij wat bijles kon gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keanu en matti zijn hem aan het leren hoe er "gedanst" wordt in Magic Mike
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets gadver was paaldans les met een geintje met hun 4
Ik MAG dat gatver vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets gadver was paaldans les met een geintje met hun 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |