Zat mensen die iedere dag naar de sauna gaan. Is gezondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:49 schreef zodeju het volgende:
Hou niet van Sauna dus kan me er ook niks bij voorstellen om uren daarin te zitten elke dag.....is dat wel gezond??
Deur dicht en optakelen...quote:
Daar gaat Jane toch allang vanuit?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten om die gezichten (Axel en Jane) vanavond te zien als bekend is, dat Jordy NIET weggaat![]()
Ja klopt is het ook maar ik heb er echt een hekel aan, een keer geweest en is echt niets voor mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zat mensen die iedere dag naar de sauna gaan. Is gezond
Keanu en matti zijn hem aan het leren hoe er "gedanst" wordt in Magic Mikequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy begint nog maar eens tegen een paal aan te rijen
Dat verwachten ze ook niet en hebben dat vandaag ook al meerdere keren gezegd. Ze hebben nog hoop dat Keanu blijft en dat Jolien vertrekt..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten om die gezichten (Axel en Jane) vanavond te zien als bekend is, dat Jordy NIET weggaat![]()
Ze zijn aan paaldansen niet zomaar ineens rijen tegen een paal. Jolien wil iets met keanu doen qua dansen. Jordy zegt niet doen jolien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Gatverquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ja, maar denk dat ze het ook al begrepen hebben en nu hopen dat Jolien het is....De gevaarlijke voor aankomende week.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijftquote:
Klopt omdat ze denkt dat hij veel jonge fans heeft (zei ze net in de sauna).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijft
Net in de sauna hoorde ik wat anders, maar mssn heb je gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het over Axel én Jane , Jane gaat er vanuit dat Jordy blijft
Ik dacht al dat hij zijn slaapkamer moves aan het tonen was en dacht al dat hij wat bijles kon gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keanu en matti zijn hem aan het leren hoe er "gedanst" wordt in Magic Mike
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets gadver was paaldans les met een geintje met hun 4
Ik MAG dat gatver vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets gadver was paaldans les met een geintje met hun 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |