Vind het sowieso al een hele fijne middag so far qua gesprekken (buiten), geen idee wat er elders besproken wordt, die heb ik niet op stream.quote:
Pootje is slim, die ligt in slaapstand te luisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:05 schreef -river- het volgende:
[..]
24/7 freeze, hij merkt het niet eens als er een freeze is want heeft het sws wel gehaald.
Ik keek net, toen was beide streams op de tuinquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het sowieso al een hele fijne middag so far qua gesprekken (buiten), geen idee wat er elders besproken wordt, die heb ik niet op stream.
Gewoon einde twinstream, op 1 is de tuin nogquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:32 schreef Ireth het volgende:
Nee FEBO daarmee bedoelde ik niet dat je naar de anderen moest wisselen
Ahh eindelijke andere beeldenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon einde twinstream, op 1 is de tuin nog
Dat zou ik wel grappig vinden, zeker omdat hij dan 2x weggestemd is en nog onzekerder wordt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:35 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Nou keanu vanavond naar huis gestemd en dan lekker weekie in geheime kamer en volgende week weer terug het huis in!
lijkt me een leuk bommetje zo na ‘fan-week’
Ogosssie.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
Batterijwissel
Axel moet wakker worden
Uit verveling zeiden ze vorig jaar vaker.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:39 schreef Ireth het volgende:
Ik snap echt dat je je daar de touwtjes kan vervelen, maar hoe krijg je het voor elkaar om bijna de halve dag met make-up bezig te zijn??
(Uitgezonderd Alice vorig jaar...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |