Ik begrijp alleen niet waarom ze zich zo zorgen maakte over dat kringspier gesprek. Ze was bang wat haar ouders ervan vonden maar ik denk dat ze zich meer zorgen moet maken over wat zij zelf al op de stream heeft gezegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:12 schreef C.A.I het volgende:
Jolientje is wel eerlijk draait er niet omheen lijkt wel een NLse ze is super direct ook 😃
Bierfeesten ! Hopelijk trekt Jordy zijn Elvispak dan aan !quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
Matthi heeft er wel eens gewandeld toen andre bezig was.
Jordy weet het goed.. in de winter in het Mecc.. in de zomer Vrijthof.
Hij had een stoel vooraan voor 110 euro, was vooraan.
Jolien: eind juli is er bierfeesten in oudaarde? dan wil ik dat jullie komen minstens 1 dag![]()
Jongerenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor keanu alle mensen in Maastricht kennen jou. Pfff 130000 inwoners of zo.
Ruim 9800 nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu is benieuwd naar ieders insta en zo
Jordy: staat bij mij niet veel op.. alleen een valentijnsfoto TOPFOTO
Hij had maar 115 volgers toen hij kwam met 5 foto's.Is benieuwd hoeveel er nu opstaan
Keanu heeft dansfoto's en zwoele foto's erop zegt hij
ja echt een wereld van verschil!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Gezellig die 4 bij elkaar. Niet 1x een andere naam gehoord. Wel de naam van jeff. Jordy zegt die pier is echt vervallen in la.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:22 schreef C.A.I het volgende:
Zal het volgende week, week van de waarheid worden dus nieuws uit de buitenwereld bb krant etc quotes denk dat ze veel niet zullen geloven er is veel gebeurd sinds jan 2005
Ja dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:22 schreef C.A.I het volgende:
Zal het volgende week, week van de waarheid worden dus nieuws uit de buitenwereld bb krant etc quotes denk dat ze veel niet zullen geloven er is veel gebeurd sinds jan 2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:26 schreef Ireth het volgende:
Jeetje, zie deze post van jordy van afgelopen november, laat ie alsjeblieft dat pluis op zijn kin en onder zijn neus weghalen. Zonder is veel leuker!Jong koppie met dat korte haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |