abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:11:57 #226
22565 asco
Los in deze tent
pi_216963767
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
En weer eens raaskal over hoe gemeen iedereen tegen de VS is (the EU is founded to take advantage of the United States etc.) maar hoe dat niet meer zal gebeuren onder zijn presidentschap :')

Kan 'm niet aanhoren (de leugens én zijn stem zelf), dus na 15 sec weer uitgezet. Lees het hier of elders wel.
Ik zou zeggen zet een tape op van Timmermans. :')
pi_216963769
Dit gaat duidelijk weer helemaal nergens over en ook weer een verhaal vol met leugens, dus ik ben ook afgehaakt.
Tails tell tales
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:13:03 #228
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216963779
Nu weer dreigen met sancties tegen Rusland.. lijkt me niet echt tactisch als je ze aan de onderhandelingstafel wilt houden. Misschien is het een gevalletje niet linksom dan maar rechtsom van Trump.

Ik had in ieder geval wel gedacht dat die Russen al dat gedraai van Trump met argusogen hebben bekeken de afgelopen weken. Die man is in ieder geval totaal niet voorspelbaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216963814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik voorzie ook een two minutes of hate elke dag via Truth social
Zou mij echt niets verbazen...
Tails tell tales
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:21:06 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216963857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 17:57 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Hij is nu begonnen. Schijnbaar -110k manufacturing banen onder Biden vorig jaar en al 10k+ nieuwe banen onder Trump.

Hij is de bom en iedereen wil zijn bedrijf in Amerika zetten. :+
Hoe zit het met de government jobs? Daar ook een plus?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 18:22:58 #231
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216963874
🐐

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216963892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:21 schreef PirE het volgende:

[..]
Hoe zit het met de government jobs? Daar ook een plus?
-10k

https://www.reuters.com/m(...)rises-41-2025-03-07/
pi_216963893
TRUMP zojuist in persconferentie:

"Russia is doing what anyone would have done, theyre striking Ukraine harder than ever before, they have al the cards right now"

Hij was de strikes vannacht aan het goedpraten. Nee die sancties gaan er niet komen.

Fell for it again
pi_216963914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 17:58 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ook zo zonde als het om tijd/geld/energie/mankracht gaat. Had in veel betere dingen gestoken kunnen worden. En dat dus alleen vanwege een paar klootzakken...
We moesten toch van de status quo af?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:28:22 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216963926
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:25 schreef skysherrif het volgende:

"Russia is doing what anyone would have done, theyre striking Ukraine harder than ever before, they have al the cards right now"
Goh, hoe zou dat nou komen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_216963935
quote:
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ljsjo3lkrc26

🚨 Russians no longer even hide the fact that they are kidnapping Ukrainian children

During a public meeting with Putin, a Russian woman openly admitted to abducting a child from Ukraine.

#RussiaIsATerroristState #RussianWarCrimes #RussiaUkraineWar #UkraineWar #Putin
pi_216963974
quote:

Hij was de strikes vannacht aan het goedpraten. Nee die sancties gaan er niet komen.

Fell for it again
Dat was volgens mij het antwoord op de vraag of hij denkt dat Rusland nu een voordeel heeft, nu de hulp en inlichtingen aan Oekraïne stop zijn gezet. 8)7
pi_216963979
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
En weer eens raaskal over hoe gemeen iedereen tegen de VS is (the EU is founded to take advantage of the United States etc.) maar hoe dat niet meer zal gebeuren onder zijn presidentschap :')

Kan 'm niet aanhoren (de leugens én zijn stem zelf), dus na 15 sec weer uitgezet. Lees het hier of elders wel.
Leugen na leugen na leugen. Ik lees ook altijd de samenvatting na afloop. Die man is intens irritant.
En dan kun je nog zeggen 'tja, van een andere kant bezien zou het waar kunnen zijn'. Nee. Het zijn echt keiharde leugens. Keer op keer weer. En wordt vervolgens door zijn sycophanten weer verdedigd of zorgvuldig van een non-antwoord voorzien.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:33:53 #239
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216963986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dat was volgens mij het antwoord op de vraag of hij denkt dat Rusland nu een voordeel heeft, nu de hulp en inlichtingen aan Oekraïne stop zijn gezet. 8)7
Echt he, smerige ventje is het ook.
Want het wetboek ken ik ook
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:34:12 #240
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216963990
quote:

Fell for it again
Ik denk dat Duitsland maar wat wapens aan Rusland moet gaan leveren…

Honderd Taurus raketten in één nacht lijkt me wel een mooie. Olie en gas productie sites, raffinaderijen, wapenfabrieken en wat electriciteit centrales of transformator stations in en rond Moskou.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216964012
quote:

Fell for it again
Huh? Er moest toch vrede komen? Maar als Rusland civiele doelen aanvalt dan is het allemaal prima :')
pi_216964040
quote:

Fell for it again
Hij was het helemaal niet aan het goed praten. Hij zei dat elk land in die positie dat zou doen. Hij heeft het eerder vandaag en ook tijdens de persco gewoon veroordeeld.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:39:33 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216964044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Huh? Er moest toch vrede komen? Maar als Rusland civiele doelen aanvalt dan is het allemaal prima :')
Er is maar één agressor in deze oorlog, Oekraïne, de Rus is slachtoffer in de ogen van Trump.
pi_216964048
Die smeerlap heeft dan ook 0.0 verstand van politiek, en bestuurt het land als een bedrijf. Massaal werknemers ontslaan, zelfs uit een situatie als Oekraïne een slaatje proberen te slaan. Mafkees.

En die MAGA ratten maar trots zijn op hun grote leider.
  Forum Admin vrijdag 7 maart 2025 @ 18:47:06 #245
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216964114
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef havanagila het volgende:
Die smeerlap heeft dan ook 0.0 verstand van politiek, en bestuurt het land als een bedrijf. Massaal werknemers ontslaan, zelfs uit een situatie als Oekraïne een slaatje proberen te slaan. Mafkees.

Vroeg of laat komt er een superduper covid (tm) 2.0 en dan laten die hicks zich niet vaccineren. Opgelost.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216964208
In Polen doen ze niet aan halve maatregelen:
https://www.bbc.com/news/articles/cy83r93l208o
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:56:57 #247
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216964239
Trump wil een Nobelprijs voor de vrede, maar zijn beslissingen leiden tot meer Oekraïense doden. Post van ICC begint met logisch te worden
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:57:43 #248
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216964247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef havanagila het volgende:

Die Maga-gekken hebben niet eens door dat wanneer er extra belasting op import komt dat zij daar zelf voor betalen. Neem bijvoorbeeld een Ford pick-up. Onderdelen komen uit Europa, elektronica komt uit Azië en de assemblage gebeurd in Mexico. Het enige wat ze in Amerika doen is waarschijnlijk het logo erop plakken (wat waarschijnlijk ook nog door Mexicaanse immigranten gebeurd :D ).

Dat kan allemaal best in Amerika zelf, maar zulke fabrieken optuigen kost jaren (als het volgens de automotive IATF regels moet) én het is gewoon duurder omdat het niet meteen efficiënt is en de lonen gewoon hoger zijn.

Maar hé, als je zelfs het ministerie van onderwijs naar huis stuurt (want overbodig), dan kun je daar nog weinig van verwachten toch? :') Murica fuck yeah :') :7

En veel defensiebestedingen vanuit Europa zijn ze nu ook kwijt ^p^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216964317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 18:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Trump wil een Nobelprijs voor de vrede, maar zijn beslissingen leiden tot meer Oekraïense doden. Post van ICC begint met logisch te worden
Cease fire leidt tot meer doden?
pi_216964325
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:06 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Cease fire leidt tot meer doden?
Is die er dan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: