SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar wordt het wel het weer voor vandaag, voor een heerlijke Radler.
* gebrokenglas gaat het vandaag vooral over het weer hebben.
How can I make this topic about me?![]()
Je handen opwarmen aan de warme mok koffie. Af en toe even de koffie slurpen.
En lekkere bolletjes in de oven....![]()
Hoi Moonlightquote:
En heb ik me daar ineens 9 punkten
Justin was zeker mijn thee aan het drinken?
GGquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Moonlight
En heb ik me daar ineens 10 punkten
Justin was zeker mijn thee aan het drinken?ooepss heb ik je gebolkt
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh ja, dat heb je, klopt.
Maar jij mag dat.![]()
![]()
Waar is redshoe eigenlijk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb hem al dagen niet gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is er wel, die is aan het tellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben vandaag vrij maar net besloten toch een paar uurtjes te gaan werken.
Morgen ook dienst. Dus werk deze week eigenlijk 6 dagen ipv 4.
![]()
![]()
Uurtjes sparen voor de zomer, of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben vandaag vrij maar net besloten toch een paar uurtjes te gaan werken.
Morgen ook dienst. Dus werk deze week eigenlijk 6 dagen ipv 4.
![]()
![]()
Uurtjes sparen voor de zomer, of zo.![]()
![]()
Ja, twee weken ziek geweest en loop gewoon achter. Moet echt dingen afmaken en regelen. Anders komt het echt niet goed.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet fijn ziek te zijn, maar fijn dat je weer beter bentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, twee weken ziek geweest en loop gewoon achter. Moet echt dingen afmaken en regelen. Anders komt het echt niet goed.![]()
Ja, dus ik ga maar eens uit bed, douchen en de auto inquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niet fijn ziek te zijn, maar fijn dat je weer beter bent
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Succes vandaag.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga maar eens uit bed, douchen en de auto in![]()
![]()
Werkse vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga maar eens uit bed, douchen en de auto in
Ja, wow dit is een tekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We dachten en schreven iets soortgelijks![]()
![]()
Zitten jullie al op kantoor?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, ik werk vanuit huis vandaag. Ik moet uiterlijk 9 uur ingelogd zijn.quote:How can I make this topic about me?![]()
En vanavond uit eten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik werk vanuit huis vandaag. Ik moet uiterlijk 9 uur ingelogd zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken wel een adresjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Yes er is iets geplaatst in Scanman Tietuh
Weer geen nieuwe tietuhWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, kan ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was je aan het witten?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Plafonddienst.
Ga straks wel even een paar uurtjes liggen.![]()
![]()
![]()
haha neequote:
maar heb mooi vroeg alles kunnen doen al. Net even een kop koffie bij mijn pa gedaan en even apotheek, fietsenmaker en supermarkt geweest.
#ready![]()
Productief ochtendje dus al!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha nee
maar heb mooi vroeg alles kunnen doen al. Net even een kop koffie bij mijn pa gedaan en even apotheek, fietsenmaker en supermarkt geweest.
#ready![]()
![]()
Hier of daarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, 7 uur stond ik strak naast mijn bed.
Hoe is het hier?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In het topic lekker rustig zo te zien, en met mij gaat het ook prima. Net Mini-ToT weer naar school gebracht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, 7 uur stond ik strak naast mijn bed.
Hoe is het hier?![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
In het topic lekker rustig zo te zien, en met mij gaat het ook prima. Net Mini-ToT weer naar school gebracht.
Ik ben benieuwd of de kleine van UN al op de wereld is gezet.![]()
Achter je! Pas op!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sorry maar het is echt zoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeft niet liefje, ik ben bij jequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou wat doe je nu? Daar moet je niet staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is fijn, ik was helemaal aan het bibberen.
* Moeraskat trekt KW wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het allemaal niet meer onder controle denk ik. Waar zijn we mee bezig!?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou wat doe je nu? Daar moet je niet staan.
* Moeraskat trekt KW weg![]()
Ja ik weet niet wat je doet. Maar dit was wel een risico hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet meer onder controle denk ik. Waar zijn we mee bezig!?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben u eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je doet. Maar dit was wel een risico hoor![]()
![]()
Snap ik. Nu voortaan wel wat beter opletten hèquote:
Graag gedaan
Je bent een schatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Nu voortaan wel wat beter opletten hè
Graag gedaan![]()
![]()
Is mijn eigen balkonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooie foto!
Heb je die zelf gemaakt?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wow, heb je daar zo'n goede peperdure camera voor of is dit met je telefoon?quote:
Vind het echt een hele mooie foto.![]()
Telefoon en ik denk gewoon heel goed geluktquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, heb je daar zo'n goede peperdure camera voor of is dit met je telefoon?
Vind het echt een hele mooie foto.Trotste mama van Ambar
Klasse!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Telefoon en ik denk gewoon heel goed gelukt![]()
![]()
Ja al ff wakker hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Justin!
Lekker geslapen?En jij?
![]()
Wel in bed gelegen maar kon de slaap niet vatten.quote:
Dus ik ben half acht al op de koffie bij mijn vader geweest en heb allerlei dingen gedaan die ik buitenshuis moest doen.
Straks maar even een uurtje liggen.![]()
![]()
Oh wel lekker al wat kunnen doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel in bed gelegen maar kon de slaap niet vatten.
Dus ik ben half acht al op de koffie bij mijn vader geweest en heb allerlei dingen gedaan die ik buitenshuis moest doen.
Straks maar even een uurtje liggen.![]()
![]()
Mogguhbolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mogguh KW en JK
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En dan komen volgende week donderdag de andere plantjes. Och mijn balkon wordt hemelsTrotste mama van Ambar
Ik ben met sommige mensen altijd zo goed in efficient vergaderenTrotste mama van Ambar
Vertelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een belangrijke mededeling![]()
Je hebt het glazuur uit de pot zitten kakken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een belangrijke mededeling![]()
Prima mededelingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het glazuur uit de pot zitten kakken?![]()
Hoop t ook. Wel leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanmiddag met vriend wat wandelen en lunchen. Hopen dat dat helpt![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanmiddag met vriend wat wandelen en lunchen. Hopen dat dat helpt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan ben je er in ieder geval even uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanmiddag met vriend wat wandelen en lunchen. Hopen dat dat helpt
Wedstrijdje doen wie het meeste rode auto's ziet.![]()
MuisbolkWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is ruk. Ik hoef dat de komende 9 jaar in theorie nietquote:Trotste mama van Ambar
Is ze zwangerbolk?quote:Well, life can be a riot
Van het weekend ook nog even een nieuwe sloot aan potgrond halenTrotste mama van Ambar
ohwatzouhetfijnzijnalsereenkleineusernameisbolkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Misschiennogwelmisschiennetnietmeerbolk
Well, life can be a riot
Ik ben er gelukkig straks ook weer 10 jaar van afquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ruk. Ik hoef dat de komende 9 jaar in theorie niet
Dat kopen Lesbische vrouwen het liefst bij de Intratuin.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend ook nog even een nieuwe sloot aan potgrond halen
Well, life can be a riot
Ik wel. Zelfs als gebakken geweestquote:Trotste mama van Ambar
Er moet wat meer zonkracht zijn voor mij om een kleurtje te krijgenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ZeheetgewoonJYSKEbolkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ohwatzouhetfijnzijnalsereenkleineusernameisbolk![]()
Stond ik net lunch te maken belt de baas van de baasTrotste mama van Ambar
oeiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stond ik net lunch te maken belt de baas van de baasHow can I make this topic about me?![]()
De eerste narcis laat zich ook langzaam zien op het balkonTrotste mama van Ambar
JYSKEquote:
Well, life can be a riot
+tquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste narcis laat zich ook langzaam zien op het balkon
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier voor thuis krokussen, maar die zijn bijna al weer uitgebloeid
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
Hier voor thuis krokussen, maar die zijn bijna al weer uitgebloeid
Een week een paarse golf en het is weer bijna voorbij![]()
![]()
Die paarse zie je op veel plekken idd.. wel mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
Een week een paarse golf en het is weer bijna voorbij
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
Man3
https://www.kakhiel.nl/po(...)ven-anders-7-screens![]()
![]()
![]()
![]()
Meeliequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Vast wel ergens
Maar of JYSKE al geboren is heeft de papa nog niet bekendgemaakt.
Hoi puzzzz![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Man man man. Social Media is echt een verrijking voor boomersquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
Man3
https://www.kakhiel.nl/po(...)ven-anders-7-screens
Well, life can be a riot
Of iemand die echt geen goed Nederlands kan.. maar ik krijg er wel de kriebels van als ik t lees..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Man man man. Social Media is echt een verrijking voor boomers
Exkuses
Dacht trouwens eerst dat dat kind Es heette
Well, life can be a riot
.
[ Bericht 97% gewijzigd door gebrokenglas op 07-03-2025 13:00:07 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja nee "boomer" heeft tegenwoordig weer niks met een generatie of leeftijd te maken, maar het is blijkbaar een mindset nu!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zijn geen boomers.
Boomers zijn nu grotendeels met pensioen.![]()
![]()
Boomers is tot en met 1965 he? Dus die zijn nog net niet allemaal met penioenTrotste mama van Ambar
Iets zegt me dat de meeste mensen van voor 1965 geen grofgebekte jonge kindertjes hebben die moeilijk gaan doen tegen een buurman of zo.![]()
ow? Dan vind ik er nog steeds wat van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee "boomer" heeft tegenwoordig weer niks met een generatie of leeftijd te maken, maar het is blijkbaar een mindset nu!How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: