Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Waar zit je daar dan nog voor als je niets kan winnen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Schaap kan er niet uitgestemd worden maar speelt ook niet mee voor de finale.
Krijgt een eigen boodschappenpakket.
Zorgen dat je de laatste week in het winnende bondje terecht komt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar zit je daar dan nog voor als je niets kan winnen?
ipv uitdagingduels kan je als zwarte schaap in een bondje terecht komen, dan komt er dus een nieuwe zwarte schaap. De laatste zwarte schaap maakt geen kans op de finale, etc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar zit je daar dan nog voor als je niets kan winnen?
Dan moet je zo lang als mogelijk wachten om een kans te hebben in een winnend bondje te geraken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ipv uitdagingduels kan je als zwarte schaap in een bondje terecht komen, dan komt er dus een nieuwe zwarte schaap. De laatste zwarte schaap maakt geen kans op de finale, etc.
Dan zou het logisch zijn dat je 3 weken verliest en het zwarte schaap blijft, het risico nemen dat je de laatste week wint maar denk wel dat als je verliest dat je dan naar huis gaat. Ik weet niet of ik het allemaal snap tot nu toe.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ipv uitdagingduels kan je als zwarte schaap in een bondje terecht komen, dan komt er dus een nieuwe zwarte schaap. De laatste zwarte schaap maakt geen kans op de finale, etc.
Kan ook als voordeel werken , je kan niet weg gestuurd wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar je kan niet winnen en niet naar huis gestemd worden. Dus zwarte schaap is voor spek en bonen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zorgen dat je de laatste week in het winnende bondje terecht komt.
Oh, dan snap ik er nog minder vanquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Kan ook als voordeel werken , je kan niet weg gestuurd worden
En afwachten wat gebeurt wanneer er daar 1 vroegtijdig vertrekt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou het logisch zijn dat je 3 weken verliest en het zwarte schaap blijft, het risico nemen dat je de laatste week wint maar denk wel dat als je verliest dat je dan naar huis gaat. Ik weet niet of ik het allemaal snap tot nu toe.
Zwarte schaap kan niet naar huis worden gestemdquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou het logisch zijn dat je 3 weken verliest en het zwarte schaap blijft, het risico nemen dat je de laatste week wint maar denk wel dat als je verliest dat je dan naar huis gaat. Ik weet niet of ik het allemaal snap tot nu toe.
Niet groot nee, die heeft er niks voor moeten doen. Verwarrend ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwarte schaap kan niet naar huis worden gestemd
Maar hoe groot is de kans dat iemand die een week in een bondje zit de finale mag spelen
Ze hebben de afgelopen finale al wat aangepast voor de tweede finalist.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwarte schaap kan niet naar huis worden gestemd
Maar hoe groot is de kans dat iemand die een week in een bondje zit de finale mag spelen
Ik denk ook dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden, dan is er geen zwart schaap meer. Wel 4 bondjes van 4 want soms was dat ook niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:40 schreef Hagenesie het volgende:
En als je als zwarte schaap naar huis wil?
Dat moet haast wel. Ik vind minder spelers in een bondje ook niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden, dan is er geen zwart schaap meer. Wel 4 bondjes van 4 want soms was dat ook niet helemaal eerlijk.
En maar weer zeuren over Floris, waarom zou Robert in de loods blijven? Niemand vertrouwd hem dus hij zal nooit uit een bondje de finale in gestemd worden en vanuit het huis moet je maar geluk hebben, dus dan kan hij toch beter naar huis gaan? Floris zit daar net als iedereen om een ton te winnen, tuurlijk blijf je dan zolang ze je contract verlengen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:38 schreef freaky40 het volgende:
Allereerst vind ik het een schande dat zo'n Fleuris daar maar blijft zitten. Ben je dan zo egoïstisch dat je maar alles moet hebben en alles moet winnen, nu had hij ook weer een handje in het samenstellen van zijn bondje. Ik vind het echt alle schaamte voorbij! Wat een idiote gast.
Zwarte Schaap twist vind ik een leuke. Maar dat kan denk ik alleen deze cyclus want blijkbaar zijn ze dingen aan het uitproberen want dit keer mochten de nieuwelingen geen bondjes samenstellen, dat ging weer op de bekende manier. Wel leuk dat Robert het is, blijkbaar wist hij al iets van de FEBO dat dit er aan zat te komen, het lag er een beetje te dik bovenop dat hij dat wilde worden. Ik zag hem maar dralen tijdens die bondjes ceremonie gesprekjes. Kon geen aansluiting vinden z.g.n. Was wel komischNee, leuke rol dus voor Robert. Gaat wel gedoe opleveren, hoop ik. Wat zou ik dit graag op livestreams willen zien. Ze proberen met deze twists hiermee het programma toch op te leuken anders wordt het maar sleets.
Die Esther moest er blijkbaar in vanwege haar verhaal. Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk als TV makers een ziekte gaan gebruiken voor een TV programma. Dan ligt er gelijk zo'n druk op een deelnemer, lekker cringe dit.
Want slim zijn en empathisch zijn en je uiterste fanatieke best doen is niet eerlijk in een spelshow waar je vele maanden van je leven verspilt omdat je zo hoopt op de 100000 hoofdprijs? Maar tegelijk ook wel weer de tegenovergestelden bij voorbaat wegzetten als losers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:17 schreef Yver73 het volgende:
Floris heeft het weer slim gespeeld: 2 nieuwen in zijn team die hij makkelijk kan overrulen, zodat hij alles weer kan spelen. Hij ziet zichzelf alweer de finale spelen samen met Precious.
We weten ook al welk bondje laatste gaat worden… (allemaal toppers in het team van de gieren) 😄
Het gaat om TV maken, dat doet Robert met verve kan ik je zeggen. Die Fleuris is gewoon een rupsje nooit genoeg die zo snel mogelijk moet wieberen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:07 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
En maar weer zeuren over Floris, waarom zou Robert in de loods blijven? Niemand vertrouwd hem dus hij zal nooit uit een bondje de finale in gestemd worden en vanuit het huis moet je maar geluk hebben, dus dan kan hij toch beter naar huis gaan? Floris zit daar net als iedereen om een ton te winnen, tuurlijk blijf je dan zolang ze je contract verlengen.
Robert wist helemaal niet wat het zwarte schaap inhield en probeert gewoon interessant te doen, hij wist gewoon al dat hij over zou blijven en doet nu net of het allemaal eigen keus is, hij zit niet perse in een slechte positie, maar hij is ook niet de #1 keuze voor de finale. Het is ook geen hogere wiskunde daar, iedere kijker ziet namelijk al wie buiten de boot valt.
Ik ben het eens dat Robert TV maakt. Geweldig genoten dat niemand hem meer in zijn bondje wil en hoe hij slecht acteerde dat dat juist zijn doel was. Zijn doel was het overgebleven zwarte schaap zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om TV maken, dat doet Robert met verve kan ik je zeggen. Die Fleuris is gewoon een rupsje nooit genoeg die zo snel mogelijk moet wieberen.
Niet per se bij Kel, Boy en Che. Maar omdat Robert dacht te kunnen bepalen om Kelly te lozen, hebben die drie besloten Manon erbij te halen en Robert te lozen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik het zo lees hier is het wel leuk om terug te kijken. Had hem gisteren niet gezien.
Robert niet gekozen door een bondje?
Wist niet dat hij bij iederen zo slecht lag
Thnxquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet per se bij Kel, Boy en Che. Maar omdat Robert dacht te kunnen bepalen om Kelly te lozen, hebben die drie besloten Manon erbij te halen en Robert te lozen.
De rest wilde niet met Robert.
Floris was best wel verrukt over de twist met het Zwarte schaap. Vraag me af of hij al verder heeft gedacht.
Natuurlijk daagt het Zwarte schaap iemand uit van het bondje dat bovenaan staat. Stel Robert daagt Pres uit. Die wil de week erna weer terug bij Floris, dus daagt een van de nieuwen uit. Maar ook die blijft voor dat bondje gaan, de andere nieuwe. En die pakt, als laatste, dan Floris.
En bij laatste duel proberen te winnen van diegene die het hoogst staat in de ranking de laatste week, hij kan het vrij makkelijk hebben… ,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Ja het is een leuke twist, komt er wat reuring in. Robert kan er ook voor kiezen om de gehele cyclus Zwarte Schaap te blijven door die uitdagingsduels te verliezen voortdurend. Kan hij niet weggestemd worden aan het eind van de cyclus.
Als het een aangenaam voedselpakket is wat hij wekelijks krijgt, waarom niet? Het eeuwige Zwarte schaap.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Ja het is een leuke twist, komt er wat reuring in. Robert kan er ook voor kiezen om de gehele cyclus Zwarte Schaap te blijven door die uitdagingsduels te verliezen voortdurend. Kan hij niet weggestemd worden aan het eind van de cyclus.
*** mod edit we gaan geen users aanvallen *****quote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om TV maken, dat doet Robert met verve kan ik je zeggen. Die Fleuris is gewoon een rupsje nooit genoeg die zo snel mogelijk moet wieberen.
Ja, mogelijkheden te over in dit geval. Wordt wel leuk, hoop ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Als het een aangenaam voedselpakket is wat hij wekelijks krijgt, waarom niet? Het eeuwige Zwarte schaap.
Maar als je voor die ton wil gaan, zul je toch iets moeten doen, vrees ik. Hoewel ik denk dat het laatste Zwarte schaap dat voor het winnende bondje gaat, niet gekozen gaat worden voor de finale. Echter, er hoeft maar één bondgenoot jouw naam in de koker te stoppen en je kunt zomaar geluk hebben.
En je kunt als Zwart schaap ook proberen mensen te paaien door ze eten toe te stoppen als ze weinig punten hebben.
Als ik Robert was, zou ik sowieso als eerste Precious uitdagen en proberen in dat bondje te komen. Je kunt er dan niet meer uit. Precious zal terug willen komen en waarschijnlijk dan Amber uitdagen. Als de Slangen daarna degelijk bovenaan staan, zal Amber echt wel proberen om Raffie uit te dagen om terug te komen. Lukt dat niet, dan de week erna Floris. En die kan dan de finale vergeten.
Droomscenario, ik weet het.![]()
*** Mod Edit reageren in topic is niet nodig, eventueel een tr zetten is genoeg***quote:
Ook zijn keuze.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik het zo lees hier is het wel leuk om terug te kijken. Had hem gisteren niet gezien.
Robert niet gekozen door een bondje?
Wist niet dat hij bij iederen zo slecht lag
Zou maar zo kunnen. Vind het wel een leuke veranderingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook zijn keuze.
Misschien wist hij al wat meer als oudste bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |