SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik herinner me ineens dat ze bij de dagbesteding ook koken. Daar kun je voor 2 euro een avondmaaltijd krijgen.
Ik denk dat ik op de goede weg zit.![]()
Oh dat is fijn en lekker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik herinner me ineens dat ze bij de dagbesteding ook koken. Daar kun je voor 2 euro een avondmaaltijd krijgen.
Ik denk dat ik op de goede weg zit.![]()
En dat in een club
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
De Jeugd Van Tegenwoordig - Huilend
Naar De Club![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Nog eventjes volhouden UN! Het is bijna zover. Ik zal morgen voor jullie duimen!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
Te jong voor de pub dus we gaan huilend naar de club![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
Dat zei je gisteravond anders niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog 4 uurtjes dan gaan we naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog eventjes volhouden UN! Het is bijna zover. Ik zal morgen voor jullie duimen!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Net even heerlijk op bed gelegen nog met m'n hoofd op haar buik
Aww dat is lievquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
Net even heerlijk op bed gelegen nog met m'n hoofd op haar buik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zei je gisteravond anders niet!Klopt dat kun je nog steeds als een jonge god
Smile, it's free therapy.![]()
Gaat helemaal goed komen! Wordt het de eerste?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
Net even heerlijk op bed gelegen nog met m'n hoofd op haar buik![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, even tegen mijn meisje gebabbeldSpannend allemaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Wordt het de eerste?
Begrijpelijk!!!! Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja de zenuwen zijn flink aan het oplopen hierMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
23 maart maar vanavond begint de inleidingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk!!!! Wanneer is ze uitgerekend?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oeh nog een paar weekjes dus ... niet dus en dan vanavond ingeleid worden is ook spannend!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
23 maart maar vanavond begint de inleiding![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou nee, morgen is de kleine er al waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oeh nog een paar weekjes dus ... en dan ingeleid worden is ook spannend!!!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: