SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een waardeloze agent.
Is dat serieus? Wat is de bron? (Het is zo bizar dat je vermoedt dat het De Speld moet zijn, al kun je niets meer uitsluiten)quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:21 schreef michaelmoore het volgende: [..] ja dus snel aan de defensie gaan werken als EU of ten onder gaan aan ons stikstof dillema, groene natuur complex en islam verering door commissies [..]
https://nieuws.marokko.nl(...)slimas-zonder-hijab/quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat serieus? Wat is de bron? (Het is zo bizar dat je vermoedt dat het De Speld moet zijn, al kun je niets meer uitsluiten)
Heb je in 2 dagen geregeld. Zo moeilijk is dat niet.quote:
Bescherming van de natuurlijke rivier DNJEPR grens, als hoofdlinie, men wil kost wat kost voorkomen dat de russen Odessa innemen want dat is de poort naar Moldavie en Roemeniequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie de topictitel staan. Ik vraag me steeds af, waarom Europa hun troepen wil stationeren in Poltava, Dnipro en Kryvy Rih.
Ziet Europa deze steden als bestandsgrens?
Ben benieuwd of de EU nog steeds zo eager is om daar ter plekke Oekraine bij te staan.quote:Lavrov: "Aanwezigheid van troepen uit EU landen in Oekraine zullen we opvatten als een directe oorlogsverklaring aan Rusland."
Die plekken liggen lekker centraal.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie de topictitel staan. Ik vraag me steeds af, waarom Europa hun troepen wil stationeren in Poltava, Dnipro en Kryvy Rih.
Ziet Europa deze steden als bestandsgrens?
Het leveren van Leopard tanks en Storm Shadow raketten was toch al een oorlogsverklaring?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de EU nog steeds zo eager is om daar ter plekke Oekraine bij te staan.
En trouwens. Trump betichtte Zelensky van een mogelijke WOIII, maar met de EU als vredesmissie en het blaffen van Lavrov kom je bijna op hetzelfde resultaat uit.
Die Lavrov doet mij trouwens altijd aan Gargamel denken
Ze zijn net begonnen, dus dit vind ik een domme vraag...quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef oheng het volgende:
Jezus Christus, houdt het dan nooit op met stompzinnige gekte uit het trump circus???
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, het laatste wat we willen is om als EU ook in die oorlog betrokken te raken. Wij zijn hier al helemaal in de paniek als er een cafe in Arnhem uitbrandt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het leveren van Leopard tanks en Storm Shadow raketten was toch al een oorlogsverklaring?
Waarom heeft deze guy een kruis op zijn voorhoofd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen, dus dit vind ik een domme vraag...
Het is de zoveelste red line. Als die troepen er eenmaal zijn slikken ze dat gewoon weer in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het is wel duidelijk dat rusland geen langdurige vrede wil.
Het was aswoensdag. Stukje virtue signalling.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom heeft deze guy een kruis op zijn voorhoofd?
De Russen zijn al all-in gegaan. Als het nu stopt dan dondert het hele kaartenhuis in elkaar net zoals de Soviet-Unie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het is wel duidelijk dat rusland geen langdurige vrede wil.
Dat is een lastige voor Orban en Fico. Moeten die nu gaan huilen dat we zwakker zijn dan een woke Pool beweert? Wat hebben die twee dan gedaan de afgelopen jaren? Zij kwamen toch op voor de Europeanen en zo?quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljpeczlwmc2t
🇪🇺🇵🇱 "Europe as a whole is capable of winning any conflict against Russia. We are stronger," — Polish Prime Minister Tusk before the start of the summit in Brussels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |