SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik weet nog dat ik bij de eerste toen ik zo 6 maanden zwanger was ook een bloedpropje verloor en giga pijn in mijn buik en rug had. Men dacht eerst aan weeen. Bleek een nierbekontsteking te zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben overigens de mate van pijn echt vergeten.
Ztoen de bevalling echt begon, dacht ik dus he verdomme heb ik weer een nierbekonsteking
Ik had van die vieze rugweeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik bij de eerste toen ik zo 6 maanden zwanger was ook een bloedpropje verloor en giga pijn in mijn buik en rug had. Men dacht eerst aan weeen. Bleek een nierbekontsteking te zijn.
Ztoen de bevalling echt begon, dacht ik dus he verdomme heb ik weer een nierbekonsteking
Ik had van die vieze rugweeen
Ja! Die had ik ook. En ze was een sterrenkijker. Dus vacuümpompWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
straks maar een voorraadje eten in huis halen voor de komende dagen.. dan is dat er in ieder geval
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker bezorgmoment van de Ah reserveren als je zicht hebt dat jullie thuis zijn. Dan hoef je niet weg en kan je laat minute nog wat aanpassen naar behoefteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jumbo XL zit hier 200 meter verderop, lijstje mee en zo gepieptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat had ik gelukkig niet. Ook niet ingescheurd of ingekniptquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Die had ik ook. En ze was een sterrenkijker. Dus vacuümpomp
Buiten dat het zo snel ging met de tweeling verder normale bevallingen gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is misschien ook wel lekker even boodschappen doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:47 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker bezorgmoment van de Ah reserveren als je zicht hebt dat jullie thuis zijn. Dan hoef je niet weg en kan je laat minute nog wat aanpassen naar behoefteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, even afleiding, had gister al moeite met hoe langzaam de tijd ging. Wil ook nog wat snoeien maar gaat ook nog vriezen volgende week, dus dat slaan we nog maar ff overquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is misschien ook wel lekker even boodschappen doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah dat scheelt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gelukkig niet. Ook niet ingescheurd of ingeknipt
Buiten dat het zo snel ging met de tweeling verder normale bevallingen gehad
Had ik idd ook niet. GelukkigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je weet t maar nooit van te voren wat fijn is. Hoor ook mensen die echt aan de schoonmoeder gaan vragen om boodschappen te doen omdat ze allebei bekaf zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is misschien ook wel lekker even boodschappen doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker dichtbij!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
Jumbo XL zit hier 200 meter verderop, lijstje mee en zo gepieptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat komt omdat je weet wat er gaat gebeuren, dan lijkt het of de tijd kruiptquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, even afleiding, had gister al moeite met hoe langzaam de tijd ging. Wil ook nog wat snoeien maar gaat ook nog vriezen volgende week, dus dat slaan we nog maar ff over
Als de kleine er eenmaal is zal de tijd vliegen
Geniet nog maar even van je laatste dag rust
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Piepersquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet t maar nooit van te voren wat fijn is. Hoor ook mensen die echt aan de schoonmoeder gaan vragen om boodschappen te doen omdat ze allebei bekaf zijn
Hahahaa komt ze aan hoor, moeder gansquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb Elin ook lekker zelf aangegeven bij de gemeente. Je had die koppen moeten zien.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet opschieten. Moet zo naar school
Naar college eigenlijk. Foei.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat aangeven ga ik maandag doen, fijn dat er een weekend tussen zit, vooral de zondag, eerst genieten, dan regelen
Fijne leerdag vandaagquote:
Ik moet zo naar de fysio om 9 uur dan komt de hulp
Nog het een en ander inlezen en dan vanavond vergaderingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahaa komt ze aan hoor, moeder gans
en wat een heerlijk weer is het toch ook om op de wereld te komen, een echte lentedag in maart
Nou iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
en wat een heerlijk weer is het toch ook om op de wereld te komen, een echte lentedag in maart![]()
![]()
Gebruikerquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
en wat een heerlijk weer is het toch ook om op de wereld te komen, een echte lentedag in maart![]()
![]()
Hey Assiequote:
Echt hoor!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
![]()
Zo dan, daarbij valt de brand hier afgelopen weekend bij in het nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:16 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent niet brandweerman toevallig?![]()
Zeker tien historische panden in brand in centrum ArnhemTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Halllooooo jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oef het is koud bij de bushalteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tjaquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker tien historische panden in brand in centrum Arnhem
Die panden zijn oud
Worden slecht onderhouden
Dat fikt welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vriest ook gewoon weer
greysiequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Die panden zijn oud
Worden slecht onderhouden
Dat fikt wel![]()
![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker tien historische panden in brand in centrum ArnhemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop dat het in die bus lekker warm isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, hoop dat ik snel wat kan gaan doen dat de tijd wat sneller gaat
Slapen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja, hoop dat ik snel wat kan gaan doen dat de tijd wat sneller gaat![]()
![]()
Strijken, stofzuigen, fappen, monopolyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In die volgordequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Strijken, stofzuigen, fappen, monopoly![]()
wil sowieso huishouden doen vandaag, boodschappen voor de komende dagen en de spullen pakken die ik denk nodig te hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ga dat dan doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
wil sowieso huishouden doen vandaag, boodschappen voor de komende dagen en de spullen pakken die ik denk nodig te hebben
Strijken, fappen, stofzuigen, fappen, monopoly, fappe wordt t danquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Strijken, stofzuigen, fappen, monopoly
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 827 / +237 / +16 / 2478 / 2689
2. KillemWieft / 254 / +50 / +48 / 166 / 243
3. Bally-b / 162 / +0 / +94 / 31 / 59
4. hemarookworst / 158 / +29 / +1 / 520 / 605
5. _UserName_ / 121 / +22 / +12 / 239 / 307
6. KoningWouter / 120 / +33 / +0 / 598 / 689
7. devzero / 117 / +49 / +0 / 41 / 53
8. Moeraskat / 109 / +11 / +4 / 1423 / 1511
9. sp3c / 106 / +32 / +0 / 148 / 178
10. gebrokenglas / 86 / +54 / +0 / 599 / 658
11. mario390 / 84 / +70 / +0 / 9 / 30
12. HappyCharly / 82 / +30 / +6 / 510 / 579
13. Grotetijd / 81 / +4 / +25 / 380 / 437
14. kree / 80 / +3 / +0 / 299 / 322
15. Lovely / 70 / +18 / +0 / 576 / 647
16. Dr.Mikey / 57 / +12 / +18 / 171 / 206
17. Moonlight / 49 / +7 / +0 / 308 / 346
18. Sally / 41 / +1 / +37 / 30 / 41
19. Pinnenmutske / 40 / +2 / +3 / 106 / 138
20. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Precies. En wat ga jij doen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij kan niks in huis doen zonder dat ze wakker wordt? Okéquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vrouwlief slaapt nog, wil ik niet wakker makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat nog meer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkerquote:
En daarna?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet veel nee, we hebben open trap in de huiskamer en is best gehorigquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij kan niks in huis doen zonder dat ze wakker wordt? OkéTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je geen tussendeur?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet veel nee, we hebben open trap in de huiskamer en is best gehorigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op je werk?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee eigenlijk, sowieso huisje even goed van kant maken dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, voorraadje inslaan dat ik de eerste 3-4 dagen niet naar de winkel hoef (op kleine dingen na).. verder echt geen idee. Niks echt voor mezelf ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wat wil je per se (hihi perse) nog doen voordat * JYSKE er is?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kan toch blijven en dan stiekem in de bezemkastquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Arm huisjequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, sowieso huisje even goed van kant maken dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, voorraadje inslaan dat ik de eerste 3-4 dagen niet naar de winkel hoef (op kleine dingen na).. verder echt geen idee. Niks echt voor mezelf ofzoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohja goed idee welquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan toch blijven en dan stiekem in de bezemkast![]()
Dat is kutquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij ging eerst fappenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja idd, wil ik in de toekomst nog veranderen door de hal door te trekken dat de trap dan niet in de woonkamer, maar in de hal staat, maar dat kost wel wat en is een huurhuis, dus dat moet ik nog eens goed uitzoeken, ooitquote:
Voor latere zorgquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, wil ik in de toekomst nog veranderen door de hal door te trekken dat de trap dan niet in de woonkamer, maar in de hal staat, maar dat kost wel wat en is een huurhuis, dus dat moet ik nog eens goed uitzoeken, ooit![]()
![]()
ToTtiequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]En dan is het tijd voro bier!
Môgguh luitjes!
![]()
![]()
Neenee. Jyskequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[..]En dan is het tijd voro bier!
Môgguh luitjes!
How can I make this topic about me?![]()
Wij hebben ook die constructie. Trap in de woonkamer. Maar we hebben op de overloop een muur gemaakt met een deur. Dus die houdt veel tocht kou en geluid tegen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, wil ik in de toekomst nog veranderen door de hal door te trekken dat de trap dan niet in de woonkamer, maar in de hal staat, maar dat kost wel wat en is een huurhuis, dus dat moet ik nog eens goed uitzoeken, ooit
We hebben van de zolder een slaapkamer gemaakt. Muur naast de trap en daar ook een overloop van gemaakt met waskamer. Dan is onze slaapkamer een L en we hebben over de hele lengte een dakkapel. Dus een kwart in de overloop en de rest in de slaapkamer. Als je op de 1ste bent is daar onze badkamer en drie slaapkamers. Waarvan de grootste inloopkast is. Twee muren vol met PaxWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
20’ april pas hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker even wat automatenkoffie, en dan kan de dag op kantoor beginnen.How can I make this topic about me?![]()
Hey GGquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker even wat automatenkoffie, en dan kan de dag op kantoor beginnen.
Zoldertrap is ook open dus heeft geen zin bij ons. Wij hebben een kleine overloop met 3 kamers en badkamer en huge zolder. Daar wil ik ook ooit nog een (was)kamer makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben ook die constructie. Trap in de woonkamer. Maar we hebben op de overloop een muur gemaakt met een deur. Dus die houdt veel tocht kou en geluid tegen.
We hebben van de zolder eennslaap kamer gemaakt. Muur naast de trap en daar ook een overloop van gemaakt met waskamer. Dan is onze slaapkamer een L en we hebben over de hele lengte een dakkapel. Dus een kwart in de overloop en de rest in de slaapkamer. Als je op de 1ste bent is daar onze badkamer en drie slaapkamers. Waarvan de grootste inloopkast is. Twee muren vol met PaxTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey ToT
Hey greys
* gebrokenglas verslikt zich in de automatenkoffie
Is Greys hier? Nu al?
Hier is de trap naar zolder ook open, maar Mini-ToT heeft daar een heerlijke rustige slaapkamer.Tijdens het feessie hier eind vorig jaar heeft hij ook prima geslapen.
![]()
![]()
Ik ben altijd al wakker rond deze tijdquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verslikt zich in de automatenkoffie
Is Greys hier? Nu al?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En da's knap want heel stil waren we ook weer niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
Hier is de trap naar zolder ook open, maar Mini-ToT heeft daar een heerlijke rustige slaapkamer.Tijdens het feessie hier eind vorig jaar heeft hij ook prima geslapen.
Bij mij is die zoldertrap ook dicht nu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoldertrap is ook open dus heeft geen zin bij ons. Wij hebben een kleine overloop met 3 kamers en badkamer en huge zolder. Daar wil ik ook ooit nog een (was)kamer maken![]()
Snap ik ja. Is lekker hoor! Scheelt veel stof en je kunt lekker alles sorteren. Is ook veel netter in mijn optiek.
Onze zolder was ook mega. Waren twee kamers die hebben we als 1 gemaakt met dan een overloop zodat je niet direct in de kamer staat als je de trap op komt. Hebben daar zo’n boeren schuifdeur. En die muur kan je aan beide kanten benutten. Aan de ene kant kasten voor beddengoed. Andere kant is waar de tv hangt voor ons bed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker bakkie thnxquote:
Geen tocht? Dat hadden wij eerst wel namelijk. En het scheelt zoooo veel met stof. Bizarquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
Scheelt ook veel in stookkostenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij is die zoldertrap ook dicht nu.![]()
Snap ik ja. Is lekker hoor! Scheelt veel stof en je kunt lekker alles sorteren. Is ook veel netter in mijn optiek.
Onze zolder was ook mega. Waren twee kamers die hebben we als 1 gemaakt met dan een overloop zodat je niet direct in de kamer staat als je de trap op komt. Hebben daar zo’n boeren schuifdeur. En die muur kan je aan beide kanten benutten. Aan de ene kant kasten voor beddengoed. Andere kant is waar de tv hangt voor ons bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* gebrokenglas zit nu met een doekje de gemorste koffie op te vegenHow can I make this topic about me?![]()
Is het ook, nu gebruiken we een kamer als was/logeerkamer maar mijn moeder zal vaker hier komen en wil ze ook blijven slapen, maar goed, ook dat is iets voor langere termijn. Ideeën zijn er genoeg in ieder gevalquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij is die zoldertrap ook dicht nu.![]()
Onze zolder was ook mega. Waren twee kamers die hebben we als 1 gemaakt met dan een overloop zodat je niet direct in de kamer staat als je de trap op komt. Hebben daar zo’n boeren schuifdeur. En die muur kan je aan beide kanten benutten. Aan de ene kant kasten voor beddengoed. Andere kant is waar de tv hangt voor ons bed.
Stik je er niet in dan knoei je er wel mee pppffffquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit nu met een doekje de gemorste koffie op te vegen
Vooral dat, wij hebben vloerverwarming beneden maar alles gaat naar zolder lijkt het wel, gewoon zonde want beneden blijft het koud danquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je hebt in elk geval de ruimte. Een van onze drie slaapkamers op de 1ste is ook voor de katten. Dat kan nu tot er een baby komt. En anders kunnen we die inloopkast-kamer nog opofferen of gebruiken als slaapkamer. Want die is zo groot dat ondanks de kasten, in het midden en bij het raam, nog best een bed past. En bij de andere muur past nog net een bureautje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is het ook, nu gebruiken we een kamer als was/logeerkamer maar mijn moeder zal vaker hier komen en wil ze ook blijven slapen, maar goed, ook dat is iets voor langere termijn. Ideeën zijn er genoeg in ieder gevalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is zo vervelend ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral dat, wij hebben vloerverwarming beneden maar alles gaat naar zolder lijkt het wel, gewoon zonde want beneden blijft het koud danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel vreemd, vloerverwarming en dan alles open hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral dat, wij hebben vloerverwarming beneden maar alles gaat naar zolder lijkt het wel, gewoon zonde want beneden blijft het koud dan
De warmte stijgt altijd naar bovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een babyquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval de ruimte. Een van onze drie slaapkamers op de 1ste is ook voor de katten. Dat kan nu tot er een baby komt. En anders kunnen we die inloopkast-kamer nog opofferen of gebruiken als slaapkamer. Want die is zo groot dat ondanks de kasten, in het midden en bij het raam, nog best een bed past. En bij de andere muur past nog net een bureautje.![]()
![]()
Haha met name eentje moest af en toe even iets gesust worden!quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En da's knap want heel stil waren we ook weer niet.![]()
![]()
* greysbones moet het even verwerken een baby moeraskat
Nee, de zolderramen sluiten erg goed af en verder is alles ook prima geïsoleerd, dus heb je geen tocht naar de trap toe.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen tocht? Dat hadden wij eerst wel namelijk. En het scheelt zoooo veel met stof. Bizar
Er is wel een simpel schuifdeurtje, maar die staat altijd open.![]()
Had ik in m’n nieuwbouw woning ook. Trap in de woonkamer en die naar zolder was open. Nergens een tussendeur. In de woonkamer naar de achtertuin was 1 grote raampartij met deur. Daar kwam zoveel kou door, dat ik echt gewoon dikke gordijnen nodig had om het warm te houden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, vloerverwarming en dan alles open hebben
De warmte stijgt altijd naar boven
Leuk hoor, nieuwbouw… had op elke verdieping vloerverwarming.. maar pff.. zoveel tocht en stof.. en je moet harder stoken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vanaf beneden bedoel ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de zolderramen sluiten erg goed af en verder is alles ook prima geïsoleerd, dus heb je geen tocht naar de trap toe.
Er is wel een simpel schuifdeurtje, maar die staat altijd open.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja we hopen dat het eindelijk gaat gebeuren met ivfquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef greysbones het volgende:
* greysbones moet het even verwerken een baby moeraskatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een nieuws hequote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef greysbones het volgende:
* greysbones moet het even verwerken een baby moeraskat![]()
Lol, dat hadden wij ook, de kattenkamer is nu de babykamerquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval de ruimte. Een van onze drie slaapkamers op de 1ste is ook voor de katten. Dat kan nu tot er een baby komt. En anders kunnen we die inloopkast-kamer nog opofferen of gebruiken als slaapkamer. Want die is zo groot dat ondanks de kasten, in het midden en bij het raam, nog best een bed past. En bij de andere muur past nog net een bureautje.De katten hebben nu de zolder gekregen, maar dat is ook weer niet echt wat, maar als er een waskamer zit kan ik die opdelen in 2 kamers waarvoor 1 voor de katten bijvoorbeeld, dan heb ik in totaal 5 kamers: slaapkamer ouders, slaapkamer Jyske, logeerkamer, (eerste verdieping) kattenkamer en waskamer op zolder
Oja bij ons zit daar geen deur.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stik je er niet in dan knoei je er wel mee pppffff
Is niet heel logisch over nagedacht idd..quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, vloerverwarming en dan alles open hebben
De warmte stijgt altijd naar bovenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah je gaat niet zelf op zolder slapen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lol, dat hadden wij ook, de kattenkamer is nu de babykamerDe katten hebben nu de zolder gekregen, maar dat is ook weer niet echt wat, maar als er een waskamer zit kan ik die opdelen in 2 kamers waarvoor 1 voor de katten bijvoorbeeld, dan heb ik in totaal 5 kamers: slaapkamer ouders, slaapkamer Jyske, logeerkamer, (eerste verdieping) kattenkamer en waskamer op zolder
Waar laat je die kattenbakken nu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aaahhhquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja we hopen dat het eindelijk gaat gebeuren met ivf![]()
![]()
Ja die wens is er. Al jaren maar helaasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woon je in hetzelfde huis ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik in m’n nieuwbouw woning ook. Trap in de woonkamer en die naar zolder was open. Nergens een tussendeur. In de woonkamer naar de achtertuin was 1 grote raampartij met deur. Daar kwam zoveel kou door, dat ik echt gewoon dikke gordijnen nodig had om het warm te houden.
Leuk hoor, nieuwbouw… had op elke verdieping vloerverwarming.. maar pff.. zoveel tocht en stof.. en je moet harder stoken.Hier ook achter huge ramen, stukje muur en da deur
quote:![]()
In april zijn we aan de beurt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow das wel pittigquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja die wens is er. Al jaren maar helaas
Nou in het kader van energie besparend is dit wel raar toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik in m’n nieuwbouw woning ook. Trap in de woonkamer en die naar zolder was open. Nergens een tussendeur. In de woonkamer naar de achtertuin was 1 grote raampartij met deur. Daar kwam zoveel kou door, dat ik echt gewoon dikke gordijnen nodig had om het warm te houden.
Leuk hoor, nieuwbouw… had op elke verdieping vloerverwarming.. maar pff.. zoveel tocht en stof.. en je moet harder stoken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel een kiepraampje in de muur daar!quote:Die zet ik wel soms ff open voor wat doortocht als ik frisse lucht wil hebben. Is fijner dan de deur op een kier houden.
![]()
Haha stel je voor. Misschien zijn we buren. Is me hier al eerder overkomenquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woon je in hetzelfde huis ofzo?Hier ook achter huge ramen, stukje muur en da deur
Nee, volgens mij ook niet. Maar ik ben geen deskundig, zal wel een reden voor zijn. Heb je boven ook vloerverwarming?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is niet heel logisch over nagedacht idd..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel raar. Want het is in 2018 gebouwd en opgeleverd in 2019.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou in het kader van energie besparend is dit wel raar toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb er twee onder de trap beneden staan en 2 op zolder. Die trap wil ik nog gaan afzonderen zodat er een trapkast komt met doorloop naar de kattenbakken om ze te verschonen katten kunnen onder de trap door naar de bakken danquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah je gaat niet zelf op zolder slapen?
Waar laat je die kattenbakken nu?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoop het ook. Maan moeraskater heeft niet de beste gezondheidquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat het jullie gegund is
Ja dat zei je al eensquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoop het ook. Maan moeraskater heeft niet de beste gezondheid
Een plaatsgenoot heb ik al wel hierquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha stel je voor. Misschien zijn we buren. Is me hier al eerder overkomen
Nee, daar heb ik gewoon radiators op de kamers en zolderquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Maar ik ben geen deskundig, zal wel een reden voor zijn. Heb je boven ook vloerverwarming?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O, toen waren ze toch al bezig met de huizen energiezuinig te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel raar. Want het is in 2018 gebouwd en opgeleverd in 2019.
Vreemd
Of ze denken overal vloerverwarming, alles open overal warm?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook qua gehorigheid, zoals met dat gedrocht in Rotterdam wel te merken is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Nieuwbouw is zeker niet altijd beter.
Toen dat pand een Europese award zou krijgen, stonden er heel veel appartementen te koop omdat iedereen gek werd van het geluid van zelfs diverse appartementen verderop.![]()
Dan zijn we geen buren, hier in 2016 opgeleverdquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel raar. Want het is in 2018 gebouwd en opgeleverd in 2019.
Infraroodpanelen zijn ook prima, zolang ze wel afgestemd zijn op de grootte van de kamer. (Je moet geen te kleine, maar zeker ook geen onbenullig grote nemen.)quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik gewoon radiators op de kamers en zolder![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Arme kater. Blijvende gezondheidproblemen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoop het ook. Maan moeraskater heeft niet de beste gezondheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zou ik ook willen. Want ik haat die bakken. Het is nu toch een ruimte die niet wordt benut en alleen maar stof verzameld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb er twee onder de trap beneden staan en 2 op zolder. Die trap wil ik nog gaan afzonderen zodat er een trapkast komt met doorloop naar de kattenbakken om ze te verschonen katten kunnen onder de trap door naar de bakken dan
Denk je niet dat het dan de kamer kleiner maakt?
Daar ben ik huiverig voor. En waar maak je de deur? Die van ons staat namelijk zo in de woonkamer \_
Dus je stapt voorwaarts en dan draai je naar links. En als je voor de trap staat zit rechts van je de deur naar de gang /voordeur.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb de radiatoren nooit aan eigenlijk dus vind het wel goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Infraroodpanelen zijn ook prima, zolang ze wel afgestemd zijn op de grootte van de kamer. (Je moet geen te kleine, maar zeker ook geen onbenullig grote nemen.)
Wat een ellende. Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk.... Dat het woongenot daarna slecht is, boeit dan niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook qua gehorigheid, zoals met dat gedrocht in Rotterdam wel te merken is.
Toen dat pand een Europese award zou krijgen, stonden er heel veel appartementen te koop omdat iedereen gek werd van het geluid van zelfs diverse appartementen verderop.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme kater. Blijvende gezondheidproblemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil de hal doortrekken met een schuine muur tegen de trap aan, met daar een deur in om de trap op te kunnen. Vanuit de hal een doorloop naar de woonkamer en deur naar de trapkast.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook willen. Want ik haat die bakken. Het is nu toch een ruimte die niet wordt benut en alleen maar stof verzameld.
Denk je niet dat het dan de kamer kleiner maakt?
Daar ben ik huiverig voor. En waar maak je de deur? Die van ons staat namelijk zo in de woonkamer \_
Dus je stapt voorwaarts en dan draai je naar links. En als je voor de trap staat zit rechts van je de deur naar de gang /voordeur.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja geen idee eigenlijk. Heb het ook nooit begrepen. En toen ik ging kijken had ik er niet aan gedacht. Maar goed. Hebben sinds 2023 een ander huis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, toen waren ze toch al bezig met de huizen energiezuinig te maken.
Vreemd
Of ze denken overal vloerverwarming, alles open overal warm?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie het nog niet voor me. En ik doe echt m’n best.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil de hal doortrekken met een schuine muur tegen de trap aan, met daar een deur in om de trap op te kunnen. Vanuit de hal een doorloop naar de woonkamer en deur naar de trapkast.
Iik hoop dat ik straks ook koffie krijgquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jullie zelf ook niet nagedacht toen je het huis kochtquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Heb het ook nooit begrepen. En toen ik ging kijken had ik er niet aan gedacht. Maar goed. Hebben sinds 2023 een ander huis.
Oooooh ja. Goed idee hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rood zijn muren die ik wil maken
Ja die indeling kan bij ons niet![]()
Zit je niet met grote spullen die dan niet meer naar boven of beneden kunnen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee niet aan gedacht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zelf ook niet nagedacht toen je het huis kocht
Hebben jullie ook een koopwoning?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil de hal doortrekken met een schuine muur tegen de trap aan, met daar een deur in om de trap op te kunnen. Vanuit de hal een doorloop naar de woonkamer en deur naar de trapkast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuh, zelf een deur maken die de breedte van de trap heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oooooh ja. Goed idee hoor!
Ja die indeling kan bij ons niet![]()
Zit je niet met grote spullen die dan niet meer naar boven of beneden kunnen?
Nee, sociale huur.. maar we wachten wel tot ze de koop in gaan.. Willen ier wel een jaar of 20-30 blijven nogquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:10 schreef _UserName_ het volgende:
En vrouwlief is wakker, dus soort van banktijd![]()
![]()
Je neemt dan best een stuk van de woonkamer weg zo in die punt lijkt mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rood zijn muren die ik wil maken, de hal wil ik opener maken door de deur weg te houden en een open doorloop naar de woonkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je denk ik lang wachten ze verkopen niet snel sociale huurwoningen meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, sociale huur.. maar we wachten wel tot ze de koop in gaan.. Willen ier wel een jaar of 20-30 blijven nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je neemt dan best een stuk van de woonkamer weg zo in die punt lijkt mij
Je kunt toch aangeven dat je wil kopen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan lekker blijven huren.. scheelt zelf onderhoud en zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik lang wachten ze verkopen niet snel sociale huurwoningen meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarom ook de muur schuin zodat er in de woonkamer doorloop blijft naar de achterdeurquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je neemt dan best een stuk van de woonkamer weg zo in die punt lijkt mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee joh, niet bij een sociale huurwoning.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt toch aangeven dat je wil kopen?
DIe bieden ze niet zo heel vaak te koop aan en al helemaal niet in een tijd dat er bijna geen huurwoning te krijgen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mja dat is waar ja. Al heb ik het hier wel eens gehoord. Maar dat zal wel een oude woning zijn geweest. Geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, niet bij een sociale huurwoning.
DIe bieden ze niet zo heel vaak te koop aan en al helemaal niet in een tijd dat er bijna geen huurwoning te krijgen isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In elk geval mag je niet zomaar verbouwen aan een huurwoningWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Okéquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik verbouw helemaal niets meer
Nope!!!!!! Ik vroeg het eerst normaal en later met capslock na 100 keer vragenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je begon gewoon meteen in hoofdletters zonder het normaal te vragen hee en toen was ik er al klaar mee hee en ik blijft er klaar mee hee
en die kansloze kut act van jou die mag alles en als iemand wat soortgelijks doet dan moet ie stoppen hee.
Best triest dat je nooit een keer naar je eigen aandeel kunt kijken maar het ga je goed Huilie
Dus ophouden met huilen, je had ook gewoon een meet kunnen organiseren zonder zo irritant te doen tegen veel users en crew en daarbij:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ehquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nope!!!!!! Ik vroeg het eerst normaal en later met capslock na 100 keer vragen
Dus ophouden met huilen, je had ook gewoon een meet kunnen organiseren zonder zo irritant te doen tegen veel users en crew en daarbij:
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo goedemorgenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh vervelend zegquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee niet echt helaasmentaal gewoon ff kloten.
Hoe is het met jou?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja met mij wel goed hoor![]()
ja komt wel weer goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh vervelend zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ja met mij wel goed hoor![]()
Mooizo jussie !![]()
![]()
Batterij van rookmelder na iets minder dan 1 jaar al leeg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raar. Ik heb nog altijd de eerste batterij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef hemarookworst het volgende:
Batterij van rookmelder na iets minder dan 1 jaar al leegWerewolf![]()
Snelquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef hemarookworst het volgende:
Batterij van rookmelder na iets minder dan 1 jaar al leeg![]()
M'n vorige huis was uit 2004, die was wel super goed gïsoleerd qua warmte en geluid, maar de rest in de rij was vreemd genoeg juist weer waardeloos wat dat betreft!quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een ellende. Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk.... Dat het woongenot daarna slecht is, boeit dan niet.
Her en der hebben ze er met de bouw sowieso de kantjes er wel van af gelopen; overal hardhout, op een paar plekken na waar ze gewoon het zachtste hout hebben gebruikt dat ze konden vinden.
Ik merkte het met het schuren van de kozijnen; alles ging gewoon normaal, tot je dus bij eentje kwam waarbij ineens echt een flinke lading houtstof naar beneden kwam dwarrelen, WTF?!?
En zo waren er nog een aantal slecht en slordig aangepakt bij de bouw, maar dat ging gelukkig allemaal niet ten koste van het woongenot.![]()
![]()
Was ook eentje van amazon.nl besteld heel goedkoop, van Philips. Misschien net eentje gekregen van lage kwaliteit of al heel oudUw ADH vitamine Worst
Je hebt ook rookmelders met 10 jaar batterijquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was ook eentje van amazon.nl besteld heel goedkoop, van Philips. Misschien net eentje gekregen van lage kwaliteit of al heel oud![]()
Zou op zich gewoon goed moeten werken. Had ook nog goedkopere Chinese meuk kunnen zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was ook eentje van amazon.nl besteld heel goedkoop, van Philips. Misschien net eentje gekregen van lage kwaliteit of al heel oud![]()
Geen idee, ik zie dat er wel Varta in de bonus is 2e gratisUw ADH vitamine Worst
Ik weet al waarom, zijn zink-kool batterij ipv alkaline batterij, en alkaline gaan zo'n 4-5 keer langer meeUw ADH vitamine Worst
Heb een andere die nog van vorige bewoner was die heeft gewoon een Panasonic alkaline die je bij de action kan kopen en die begon recent pas te piepenUw ADH vitamine Worst
Ja dat beviel wel goed, dat verhaal!quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:55 schreef hemarookworst het volgende:
Weten we dat ook weer
Goed verhaal
Mand!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: