SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja maar ik snap ook dat het in MUZ wat anders is dan ONZ (mits een sc) want wat dat betreft zou ik mijn ongenoegen gewoon in het topic zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je het snel kan oplossen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ach ik wilde het snel oplossen en het topic niet 'bevuilen' met een discussie. Hier in DTS is wel wat anders. En kan me voorstellen als je gaat roepen in hoofdletters dat je niet genoemd wil worden en als je vaker in hoofdletters post er niet meteen gedacht wordt dat het serieus bedoeld is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik snap ook dat het in MUZ wat anders is dan ONZ (mits een sc) want wat dat betreft zou ik mijn ongenoegen gewoon in het topic zetten.![]()
Het boek van Jos van Zoelen is wel een aanraderquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Roggel was nog wel veel erger die is als 13 jarige door haar ouders naar Hazes gestuurd als babysitter van Melvin met de opdracht om hem te verleiden omdat die ouders zulke grote fans waren die het fantastisch vonden als hij de schoonzoon zou worden. Als nu zo iets zou gebeuren zouden beide ouders en Hazes in de gevangenis belanden.
Hazes sr was toen al halverwege 30 en zijn vrouw was toen die tijd ernstig ziek dus ook gewoon een smeerlap die Dré sr.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wel goed aan verdiend.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik herken echt totaal niet dat Isa Hoes zijn dood uitbuit. Wat n nare bewering.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het eerst in tijden rustig een topic kunnen openenUw ADH vitamine Worst
De TT is geniaal iigquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het eerst in tijden rustig een topic kunnen openendaar kan kree wel wat mee.
Jammer dat je er zo naar kijktquote:
Denk dat zij die boeken etc ook maakte voor haar eigen verwerking
Verschil is dat bij haar mensen ook geïnteresseerd zijn
Niks mis dat ze daar wat mee verdientTrust nobody![]()
Top TT!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zie dat ook wel zo, ze spreekt in haar boek ook vol liefde over hem, wel met een enorme last om te dragenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo naar kijkt
Niks mis dat ze daar wat mee verdientIedereen is een kutlultrut
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenquote:
Met muziek door Kreequote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenWell, life can be a riot
Ja dat staat vastquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het genre van de musical "drama" gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Met de Jaws theme eronder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef Shii het volgende:
Drama in de duinen, het mysterie van het verdwenen drinkwater....
Zou kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:53 schreef Shii het volgende:
Drama in de duinen, het mysterie van het verdwenen drinkwater....Trust nobody![]()
In de film werd hij wel slecht gezet door haar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo naar kijkt
Niks mis dat ze daar wat mee verdient
En haar rol was de aller liefste altijd liefhebbende moeder. Boek vond ik toen die tijd wel mooi maar film en alles na het boek wel veel later heeft dat zoontje ook nog wat geschreven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat ga ik een keer opzoeken (van die zoon) Ik weet dat ik een keer achter Antonie stond bij de Appie en toen had hij dat jochie in een draagzak op zijn borst. Ik was een beetje van de relquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de film werd hij wel slecht gezet door haar.
En haar rol was de aller liefste altijd liefhebbende moeder. Boek vond ik toen die tijd wel mooi maar film en alles na het boek wel veel later heeft dat zoontje ook nog wat geschreven.![]()
Oeeehhhhh
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo praat ze absoluut niet over hem in interviewsquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de film werd hij wel slecht gezet door haar.
En haar rol was de aller liefste altijd liefhebbende moeder. Boek vond ik toen die tijd wel mooi maar film en alles na het boek wel veel later heeft dat zoontje ook nog wat geschreven.
Maar zij maakte hem van dichtbij mee. Het was vast pittig.Trust nobody![]()
Bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
KlobWell, life can be a riot
Helleu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey you!quote:Well, life can be a riot
Schaap?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ah ja, de d/t-kwestie!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goh, wat voor onderwerp zullen we eens aansnijden?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wie gaat de hoofdrol spelenquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:11 schreef Sally het volgende:
Goh, wat voor onderwerp zullen we eens aansnijden?
Paulquote:Well, life can be a riot
Oh ja, de TT...quote:
Ik had:
DTS The Musical verwacht...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee nee...
ALLEMAAL!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ff snel geschreven voordat er iemand kaapt met een shit ttquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, de TT...
Ik had:
DTS The Musical verwacht...Uw ADH vitamine Worst
Ik ook niet.
Tel liever geldWell, life can be a riot
Ik ook!quote:
Heb jij veel...?
ik niet
![]()
R.I.P DTS.![]()
Was gauw klaarquote:Well, life can be a riot
Ik heb ook niet veelquote:Was snel klaar
Well, life can be a riot
Genoeg (hoop ik)quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veelWas snel klaar
Tja, jammer he...quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veelWas snel klaar
Ja ik heb wel genoeg om eindjes aan elkaar te knopen en wat aan de kant te gooien. En dat is 't belangrijkstequote:
Well, life can be a riot
Zekerquote:
Well, life can be a riot
Shania pist op een kikkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot mijn pensioenquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ik heb wel genoeg om eindjes aan elkaar te knopen en wat aan de kant te gooien. En dat is 't belangrijkste
Oke Marioquote:Well, life can be a riot
Is goed dikkequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 06-03-2025 01:49:17 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Duiken nog wel? Lekker man waterbed
Well, life can be a riot
Ik ook doe laatste voorbereidingen voor morgen.
Ondertussen gaat Kenji op zijn plaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KlobOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kolbquote:Well, life can be a riot
Jaren lang gehad, echt lekker maar ik kreeg een beetje de angst van lekkage en ook van de algen groei die er in ontstaat. Je moest elke maand wel een soort spul in gietenquote:Ging me wat tegenstaan
Misluktquote:
TraahaaggggghhhOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voor de punten hoef je hier niet te zitten toch? De winnaar is nu al bekendquote:
Oh is dat zo onderhoudgevoelig ja? Heb het zelf nooit gehad, maar vroegere vrienden hadden het. Was zo ontzettend lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren lang gehad, echt lekker maar ik kreeg een beetje de angst van lekkage en ook van de algen groei die er in ontstaat. Je moest elke maand wel een soort spul in gietenGing me wat tegenstaan
Well, life can be a riot
Ja het is weer ellendeeeeeeeeeequote:Well, life can be a riot
Oh, ik had het over de quotequote:Op donderdag 6 maart 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor de punten hoef je hier niet te zitten toch? De winnaar is nu al bekendOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Altijd gezellig met SallyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het ook maar ik kreeg wel soms angst dat het na een paar jaar ging scheuren ofzo en ik woonde 4 hoog en er zit een paar honderd liter in. Ik durfde niet meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh is dat zo onderhoudgevoelig ja? Heb het zelf nooit gehad, maar vroegere vrienden hadden het. Was zo ontzettend lekker.
Oh ik merk niks van traagheidquote:Iedereen is een kutlultrut
Dan heb jij mazzel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gezellig, toch?
Keer wat andersWell, life can be a riot
Oh ja?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
FantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Well, life can be a riot
Feeeeestjeee bouweeûûhhh!
Zeg Mikey. Ik ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken, maar geloof dat ik je een DM gestuurd heb net met een verzoek.quote:Well, life can be a riot
Ik vergeet nog dat het met een verwarmingselement gaat, ik weet niet zo goed hoeveel stroom het gebruikt maar als dat stuk gaat is dat bed fucking koud en kan je er niet op slapen. Dat verwarmingsding ligt onder die hele waterzak. (gelukkig nooit gehad) al met al reden om een knap bed te kopen. Maar een waterbed is echt hemelsquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh is dat zo onderhoudgevoelig ja? Heb het zelf nooit gehad, maar vroegere vrienden hadden het. Was zo ontzettend lekker.
Oh wat de hell? Dus er komt nog best veel bij kijken? Daarom zie je nooit meer iemand met zo'n waterbedquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet nog dat het met een verwarmingselement gaat, ik weet niet zo goed hoeveel stroom het gebruikt maar als dat stuk gaat is dat bed fucking koud en kan je er niet op slapen. Dat verwarmingsding ligt onder die hele waterzak. (gelukkig nooit gehad) al met al reden om een knap bed te kopen. Maar een waterbed is echt hemels
Well, life can be a riot
Mag ook hier hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeg Mikey. Ik ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken, maar geloof dat ik je een DM gestuurd heb net met een verzoek.
Neen
Well, life can be a riot
Ging de vorige keer ook zo goed toen twee mensen hier privé contact hadden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er hebben wel meer mensen privé contact. Ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook zo goed toen twee mensen hier privé contact hadden.Iedereen is een kutlultrut
Die Shania in groene bikini is best leuke eye candy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Picsquote:Op donderdag 6 maart 2025 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Shania in groene bikini is best leuke eye candy.Uw ADH vitamine Worst
Echt he. Wel zeggen dat ze eye candy is maar niet posten
Well, life can be a riot
Privécontact wat privé mag en moet blijven
Net afgezetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja jongeeeeeeeeeeeeeeeeeWell, life can be a riot
![]()
In de aflevering kon je het beter zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou poepoeWell, life can be a riot
En, was het een skônne?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik word van het plaatje wat 'ie net post niet warm.Well, life can be a riot
Ik zeg het toch erbijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, da's nou pechquote:Op donderdag 6 maart 2025 02:05 schreef Grotetijd het volgende:
Ik word van het plaatje wat 'ie net post niet warm.
Mss wat tietenplaatjes opzoeken. Dat mag toch nog steeds?
TETTEN!quote:Op donderdag 6 maart 2025 02:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, da's nou pech
Mss wat tietenplaatjes opzoeken. Dat mag toch nog steeds?Well, life can be a riot
Ik las vanmiddag ineens dat het verboden was hier...?quote:
Oh je weet niet hoe dat per dag is
Well, life can be a riot
Full Monty mag niet hier, dat nietquote:
Doe maarquote:Op donderdag 6 maart 2025 02:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, da's nou pech
Mss wat tietenplaatjes opzoeken. Dat mag toch nog steeds?Uw ADH vitamine Worst
Mag gewoon.quote:Op donderdag 6 maart 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag ineens dat het verboden was hier...?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hé, dat bedoelde ik nietquote:
Tiet om te slapen.Well, life can be a riot
Sloapen wah.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 811 / +237 / +0 / 2420 / 2622
2. KillemWieft / 206 / +50 / +0 / 164 / 235
3. hemarookworst / 158 / +29 / +1 / 520 / 605
4. KoningWouter / 120 / +33 / +0 / 598 / 689
5. devzero / 117 / +49 / +0 / 41 / 53
6. _UserName_ / 109 / +22 / +0 / 193 / 252
7. sp3c / 106 / +32 / +0 / 148 / 178
8. Moeraskat / 105 / +11 / +0 / 1380 / 1461
9. gebrokenglas / 86 / +54 / +0 / 599 / 658
10. mario390 / 84 / +70 / +0 / 9 / 29
11. HappyCharly / 82 / +30 / +6 / 510 / 579
12. Grotetijd / 81 / +4 / +25 / 380 / 437
13. kree / 80 / +3 / +0 / 299 / 322
14. Lovely / 70 / +18 / +0 / 576 / 647
15. Bally-b / 68 / +0 / +0 / 26 / 45
16. Dr.Mikey / 56 / +12 / +17 / 171 / 205
17. Moonlight / 49 / +7 / +0 / 308 / 346
18. Pinnenmutske / 37 / +2 / +0 / 105 / 135
19. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375
20. ToT / 35 / +6 / +0 / 557 / 579SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat waren ...........!
SowOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vervelend voor je, zo min mogelijk aanzitten.
[..]![]()
![]()
Alle magggies wat ben jij vroegquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe komt dat. Niet goed geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spannend hoor. Hoe gaat het met mevrouw UserT?quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bijna.. vandaag kan wel eens een hele lange dag worden![]()
Ha je moet op een andere locatie werken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Prima geslapenMoet iets verder reizen vandaag
Die ligt nog te slapenquote:Op donderdag 6 maart 2025 05:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Spannend hoor. Hoe gaat het met mevrouw UserT?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Externe locatiequote:Op donderdag 6 maart 2025 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha je moet op een andere locatie werken?![]()
![]()
nee vind 't wel spannend, ik slaap vanavond ook in ziekenhuis.. we gaan het zien allemaal, zenuwen zijn er welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja snap ik wel. Zou het ook spannend vindenquote:Op donderdag 6 maart 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
nee vind 't wel spannend, ik slaap vanavond ook in ziekenhuis.. we gaan het zien allemaal, zenuwen zijn er wel![]()
ja we gaan het zien, heb me wel ingelezen ed maar elke bevalling is andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja is zo, je gaat t gewoon ervarenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
ja we gaan het zien, heb me wel ingelezen ed maar elke bevalling is anders![]()
![]()
Hey UNquote:
??quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
nee vind 't wel spannend, ik slaap vanavond ook in ziekenhuis.. we gaan het zien allemaal, zenuwen zijn er welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu mijn vrouw het hier al bekend heeft gemaakt kan k er al een begin mee maken
Dus minder Bolk vandaagquote:
quote:quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
Aangezien mijn man jullie teveel in spanning houdt, en ik (vrouwlief) het eerst liever onder ons wilde houden, zal ik namens mezelf jullie beetje uit de spanning halen: morgenavond zal de eerste stap worden gezet, mogen we nachtje blijven en verwachten ze dat ik vrijdag zal gaan bevallen 😁
Fijne avond allen! 😊Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja voor de vrouw zal het ook niet makkelijk zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
daarom, ik kan toch niet veel doen behalve steunen![]()
![]()
O jee, toch bekend gemaakt.quote:
Nou spannend, veel succes voor je vrouw, hoop dat het een vlotte bevalling wordt.
En ook succes voor jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar a ik niet van uit. Zal wat zijn: "Dat was leuk! Kan ze terug er in? Wil nog een keer!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja voor de vrouw zal het ook niet makkelijk zijn"
Er zijn vrouwen die niets meer van hun man kunnen hebben bij een bevalling, dan kan je echt niets goed doen en moet je je bek houden of de kamer uit of wat dan ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja voor de vrouw zal het ook niet makkelijk zijn
Ja, ik was gister flauw, ik zei dat ik nieuws had, terwijl ik alleen wilde zegen wat ik had gegeten dus mijn vrouw had mijn telefoon gepakt en het bekend gemaakt.. terwijl ik braaf mijn mond heb gehouden hier de hele week.. maar wel fijn dat ik dat u niet meer hoef achter te houdenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, toch bekend gemaakt.
Nou spannend, veel succes voor je vrouw, hoop dat het een vlotte bevalling wordt.
En ook succes voor jou.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou wat zijn!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar a ik niet van uit. Zal wat zijn: "Dat was leuk! Kan ze terug er in? Wil nog een keer!"
![]()
![]()
Dan zal ik het moeilijk krijgen want ben soms ect een beidehand klotekindquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die niets meer van hun man kunnen hebben bij een bevalling, dan kan je echt niets goed doen en moet je je bek houden of de kamer uit of wat dan ook
Succes!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal ik het moeilijk krijgen want ben soms ect een beidehand klotekind![]()
![]()
En ze wist ook de weg naar FOK! te vinden. Leuk dat ze het bekend gemaakt heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik was gister flauw, ik zei dat ik nieuws had, terwijl ik alleen wilde zegen wat ik had gegeten dus mijn vrouw had mijn telefoon gepakt en het bekend gemaakt.. terwijl ik braaf mijn mond heb gehouden hier de hele week.. maar wel fijn dat ik dat u niet meer hoef achter te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere vrouw is anders he. Misschien heeft jou vrouw dat niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal ik het moeilijk krijgen want ben soms ect een beidehand klotekind
lWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zat ik al op met de telefoon, ze wist alleen niet hoe te versturen maar wel leuk dat zij het bekend heeft willen maken, geeft mij ook meer luchtquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze wist ook de weg naar FOK! te vinden. Leuk dat ze het bekend gemaakt heeft
Misschien moet UserT wel niks van z'n vrouw hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere vrouw is anders he. Misschien heeft jou vrouw dat niet.
l![]()
![]()
Dat heeft ze nu al vaak genoegquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere vrouw is anders he. Misschien heeft jou vrouw dat niet.
l
Nou op naar vanavond. heel veel succes beiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
moe en met u?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thxquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou op naar vanavond. heel veel succes beiden.
Oh wacht...![]()
![]()
Morguhquote:
Ben jij ook met 'beiden'quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bedankt Dot zal ik nodig hebbbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe komt het dat je zo moe bent?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs jou vrouw moet bevallen dan inderdaad hoor je ook bij beidenquote:
Dankjewel, vanavond zal het nog niet zijn denk ik, dan krijgt ze alleen een ballonnetje geplaatst wat voor 2-3 cm ontsluiting zorgt, morgenochtend zal die er uit zijn waarschijnlijk en krijgt ze wee opwekkers als dat niet vanzelf gaat en is het ongeveer een uur per cm dus ik gok zo, als alles goed is tusen 15u en 18u dat de kleine meid er isquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou op naar vanavond. heel veel succes beiden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooie tijd toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien heeft het tijdstip er iets mee te maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet dokterquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zover is het nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jou vrouw moet bevallen dan inderdaad hoor je ook bij beiden![]()
![]()
Klinkt als mijn bevallingquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dankjewel, vanavond zal het nog niet zijn denk ik, dan krijgt ze alleen een ballonnetje geplaatst wat voor 2-3 cm ontsluiting zorgt, morgenochtend zal die er uit zijn waarschijnlijk en krijgt ze wee opwekkers als dat niet vanzelf gaat en is het ongeveer een uur per cm dus ik gok zo, als alles goed is tusen 15u en 18u dat de kleine meid er isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gebeurt nog best wel veel als ik zo op de 24baby app leesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tjaquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gebeurt nog best wel veel als ik zo op de 24baby app leesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O kan heel lang duren en het kan heel snel gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dankjewel, vanavond zal het nog niet zijn denk ik, dan krijgt ze alleen een ballonnetje geplaatst wat voor 2-3 cm ontsluiting zorgt, morgenochtend zal die er uit zijn waarschijnlijk en krijgt ze wee opwekkers als dat niet vanzelf gaat en is het ongeveer een uur per cm dus ik gok zo, als alles goed is tusen 15u en 18u dat de kleine meid er is
Maar het begint vanavond en tot wanneer het ook duurt. Veel succes en hopelijk voor je vrouw een hele fijne snelle bevalling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, kan een hele lange dag worden iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan heel lang duren en het kan heel snel gaan.
Maar het begint vanavond en tot wanneer het ook duurt. Veel succes en hopelijk voor je vrouw een hele fijne snelle bevalling.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan heel lang duren en het kan heel snel gaan.
Maar het begint vanavond en tot wanneer het ook duurt. Veel succes en hopelijk voor je vrouw een hele fijne snelle bevalling.![]()
![]()
Ik ben geen dokter hoor, meer een belanstellendequote:
Ik had gewoon zin in een kroket en ik wilde naar huisquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt als het einde van een gemiddelde stapavondquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin in een kroket en ik wilde naar huis![]()
![]()
Ik heb gisteren een filmpje gezien waarin jou record van 2 minuuten ver achter je is gelatenquote:
Meneer de uil deed er nog geen 30 sec over
Zeker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt als het einde van een gemiddelde stapavond
En Sinterklaas was in het water gevallen en de gynaecoloog zat lekker te kletsen met haar collega’s over haar vakantie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn vrouw wil heel graag een past-pregnancy-lunch, dus broodjes gerokte zalm, filet american en carpaccio.. dus dat ga ik ook nog ff regelenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een filmpje gezien waarin jou record van 2 minuuten ver achter je is gelaten
Meneer de uil deed er nog geen 30 sec over![]()
Ik neem tenminste nog de tijd![]()
![]()
o da's irritant ja.. We hadden pas CTG en daarna nog een adere afspraak, zat de verloskundige ook vrolijk te babbelen terwijl we al 40 minuten aan het wacten waren tot ze werd aangesloten.. hee irritantquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker!
En Sinterklaas was in het water gevallen en de gynaecoloog zat lekker te kletsen met haar collega’s over haar vakantie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lol oké. Nou ik had naderhand zoveel honger dat ik gewoon chipolatapudding op heb terwijl ik daar normaal van huiver.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dolle boel hoor ik al!quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker!
En Sinterklaas was in het water gevallen en de gynaecoloog zat lekker te kletsen met haar collega’s over haar vakantie.![]()
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
als je echt honger hebt eet je alles![]()
![]()
Mijn laatstequote:
Om 3 uur wakker worden van onweer.
Om 3.30 weer in bed stappen, vruchtwater breekt
Omdat het een tweeling is moest ik gelijk naar het ziekenhuis
Daar was ik om 4.05. Om 4.20 is de eerste geboren en om 4.28 de tweede
De eerste is geboren zonder dat er iemand bij mij bed stond
Die is al het ware gelanceeerd
Dokter stond met de rug naar mij toe
Oh ik vond dat niet irritant hoor. M’n zus was bij de bevalling en de afdeling waar ik lag was de afdeling waar zij al jaren werkte als IC verpleegkundigen op de kraam. Dus ik had sowieso een andere bevalling dan een ander.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
o da's irritant ja.. We hadden pas CTG en daarna nog een adere afspraak, zat de verloskundige ook vrolijk te babbelen terwijl we al 40 minuten aan het wacten waren tot ze werd aangesloten.. hee irritant
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
U bent een uil?quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn laatste
Dokter stond met de rug naar mij toe
Je moest niesen en toen *floep* ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn laatste
Dokter stond met de rug naar mij toe![]()
![]()
Kon je daarna mooi voor het ontbijt aanschuivenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn laatste
Dokter stond met de rug naar mij toeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, dat geloof ik idd, je hebt een totaal andere band.. geen verplegende-patient bandquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik vond dat niet irritant hoor. M’n zus was bij de bevalling en de afdeling waar ik lag was de afdeling waar zij al jaren werkte als IC verpleegkundigen op de kraam. Dus ik had sowieso een andere bevalling dan een ander.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jap, ik vond het vet gezellig en ik lag daar al vier dagen. Plus ik moest nog een week blijven en later moest ik nog twee weken terug. Dus het was een soort vakantie buiten de shit om. Maar ik heb het daar echt goed gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik idd, je hebt een totaal andere band.. geen verplegende-patient bandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap, ik vond het vet gezellig en ik lag daar al vier dagen. Plus ik moest nog een week blijven en later moest ik nog twee weken terug. Dus het was een soort vakantie buiten de shit om. Maar ik heb het daar echt goed gehad.![]()
![]()
dat is wel fijn idd, hier hebben ze het over max 3 dagen gehad, of dat zien ze het liefst. Zelf ga ik er van uit dat mijn vrouw (en de kleine) vrijdag op zaterdag ook nog even moeten blijven en zaterdag naar huis mogen, mits alles goed verlooptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wil heel graag een past-pregnancy-lunch, dus broodjes gerokte zalm, filet american en carpaccio.. dus dat ga ik ook nog ff regelen![]()
Had voor mijn dochter ook carpaccio in huis en ze kreeg van mij iedere dag een biefstukje
En allerlei soorten fruit in (endatweetiknietmeer) een of andere drankje met bubbelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, behalve dan dat je er niet voor de lol ligt.quote:
Maar het is niet dat andere patiënten. Ergens last van hadden of het minder hadden.
Maar de gesprekken en benadering was gewoon anders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
haha, ja ze zeurt er zo lang om.. maar ze wil elke dag een beetje, dus ga maar eens kijken hoe, wat wanneerquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar dit![]()
Had voor mijn dochter ook carpaccio in huis en ze kreeg van mij iedere dag een biefstukje
En allerlei soorten fruit in (endatweetiknietmeer) een of andere drankje met bubbels
Ondanks dat het zo snel ging was het geen leuke bevallingquote:
Ik had niet eens weeen gehad. Heel vreemd was dat
Ik heb wel heel veel vieze pijnlijke naweeen gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkere zinnen. Nog geen bril op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja maar dat snap ik idd, zou ik ook snappen als ik er zou liggen en weten dat de zus van een verpleegkundige er ligt.. is gewoon andersquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat je er niet voor de lol ligt.
Maar het is niet dat andere patiënten. Ergens last van hadden of het minder hadden.
Maar de gesprekken en benadering was gewoon anders.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is echt kut. Ik had geen persweeen .. ook zo kut.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat het zo snel ging was het geen leuke bevalling
Ik heb wel heel veel vieze pijnlijke naweeen gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee maar als je er toch moet liggen, dan is dat wel zo prettig dat alles goed is geregeldquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, behalve dan dat je er niet voor de lol ligt.
Maar de gesprekken en benadering was gewoon anders.![]()
Oh, ja dat snap ik wel, je wil het liefst alles meemaken, ook de weeënquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat het zo snel ging was het geen leuke bevalling
Ik heb wel heel veel vieze pijnlijke naweeen gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en met sommige was ze echt bevriend. Maar ik was daar zonder partner he. Dus dat extra praatje of dat ze op m’n kamer een boterham kwamen eten was echt fijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja maar dat snap ik idd, zou ik ook snappen als ik er zou liggen en weten dat de zus van een verpleegkundige er ligt.. is gewoon andersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, ik lag in bed en ik zei tegen de dokter , die bij de kraan stond zijn handen te wassen.quote:
"Dokter ik moet persen". Zegt hij dat is de prop, doe maar. Dus ik pers en floep daar lag mijn zoon met een keer persen![]()
Ik slaak een gilletje en zegt teden de dokter, rare prop is dit![]()
Ik noem hem nog wel eens mijn propje
snap ik ja, 100%.. zeker als je geen partner hebtquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en met sommige was ze echt bevriend. Maar ik was daar zonder partner he. Dus dat extra praatje of dat ze op m’n kamer een boterham kwamen eten was echt fijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik lag in bed en ik zei tegen de dokter , die bij de kraan stond zijn handen te wassen.
"Dokter ik moet persen". Zegt hij dat is de prop, doe maar. Dus ik pers en floep daar lag mijn zoon met een keer persen![]()
Ik noem hem nog wel eens mijn propjeawwww
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik lag in bed en ik zei tegen de dokter , die bij de kraan stond zijn handen te wassen.
Ik noem hem nog wel eens mijn propje![]()
![]()
Ja dat is ook echt ergquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Ik had geen persweeen .. ook zo kut.
Mijn andere twee bevallingen waren niet zo snel hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanaf 8u ‘s morgens tot 17:30u m’n zus bij m’n bed gehad met de bevalling. Ze mocht van mij niet eens plassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
snap ik ja, 100%.. zeker als je geen partner hebt
Is ook wel uitzonderlijk denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt erg
Mijn andere twee bevallingen waren niet zo snel hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 8u ‘s morgens tot 17:30u m’n zus bij m’n bed gehad met de bevalling. Ze mocht van mij niet eens plassen![]()
![]()
Ik hoor haar daar 10 jaar laten nog overquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Preciesquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
hehe, pak de ondersteek maar, zei je?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Terecht welquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoor haar daar 10 jaar laten nog over![]()
Een paar uur later ging ik op de weegschaal was ik echt heel heel verbaasdquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon je daarna mooi voor het ontbijt aanschuiven
Ik woog 62 toen ik zwanger werd. bijna 100 aan het einde van de zwangerschap. Ik had een buik van hier tot Tokio en heel veel vocht. Als ik de benen overelkaar deed had ik gewone een hele gleuf in dat been.
Na de bevalling moest ik gelijk plassen, de po liep over, gelijk een nieuwe er onder en hetzelfde. ZZe hebben toen een catheter ingebracht het stroomde er uit. Toen ik op de weegschaal ging staan was ik nog maar 55 kilo, ik was echt veel te mager. En dat is jaren en jaren zo gebleven
Het klink ongeloofwaardig maar het is echt zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:maar ze had ook kunnen gaan hè. Wat kon ik doen
Komt vast goed, het grootste cadeautje zal ze in haar armen houdenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
haha, ja ze zeurt er zo lang om.. maar ze wil elke dag een beetje, dus ga maar eens kijken hoe, wat wanneer
Hoeveel weken zwangerschap is het nu UN?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hormonen doen rare dingen met je. En ik hoop dat ik het nogmaals mag meemaken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar tis toch je zus hequote:Op donderdag 6 maart 2025 06:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]maar ze had ook kunnen gaan hè. Wat kon ik doen
![]()
![]()
Ik ben overigens de mate van pijn echt vergeten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zit vandaag op 37w4dquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed, het grootste cadeautje zal ze in haar armen houden
Hoeveel weken zwangerschap is het nu UN?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daaromquote:echt heel lief
Dat schijn je snel te vergetenquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben overigens de mate van pijn echt vergeten.![]()
Ja dat zei de gynecoloog ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 06:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook wel uitzonderlijk denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft ook de navelstreng doorgeknipt en haar op mijn borst gelegd. Dus ze had haar eerder vast dan ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: