abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
komt in de buurt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:19:30 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Alweer ziek?
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijd :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:20:25 #178
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijd :{
Zijn je collega's zo dom dat met een verkoudheid beter thuis kan werken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:20:36 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
suc6 ermee iig, zullen ze nog lang bezig zijn denk je?
Hij zegt hele middag dus zal wel tot vier zijn.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:22:50 #180
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216945157
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak :')
_O-
Zo fijn dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:25:39 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216945161
ik was de deksel kwijt van de kleine braadpan

ik heb twee formaat braadpannen en koekepannen. de twee deksels passen dus op de pannen van de gelijke maat.
De grote pannen gebruik ik het minst.
En op een gegeven moment kan ik de kleinere deksel niet meer vinden.
twee week kwijt geweest.
Op een gegeven moment had ik de grote braadpan nodig.
Daar zat de kleine deksel op de bodem in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:27:22 #183
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945180
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak :')
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:28:34 #184
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945192
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
ik was de deksel kwijt van de kleine braadpan

ik heb twee formaat braadpannen en koekepannen. de twee deksels passen dus op de pannen van de gelijke maat.
De grote pannen gebruik ik het minst.
En op een gegeven moment kan ik de kleinere deksel niet meer vinden.
twee week kwijt geweest.
Op een gegeven moment had ik de grote braadpan nodig.
Daar zat de kleine deksel op de bodem in
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:28:41 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zijn je collega's zo dom dat met een verkoudheid beter thuis kan werken.
Twee weken geleden kwam er iemand die op het randje van omvallen stond. Dus ja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:02 #186
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216945209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt. :')
Tegenargument: de plek waar iets past is de logische plek. :!
🐙
pi_216945211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt. :')
:@
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:05 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216945212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Twee weken geleden kwam er iemand die op het randje van omvallen stond. Dus ja.
Voelde zich onmisbaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:11 #189
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216945214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt. :')
de braadpannen zitten op elkaar gestapeld in de kast... blijkbaar heb ik alleen de kleine braadpan nodig gehad en niet de deksel... daarom kon de deksel dan wel weer terug... in de grote pan want normaal ligt die op de kleine braadpan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:31:51 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945225
Wacht, ik snotter nu ook op werk, dit was een aanval op mij :R
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:26 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:@
Het is geen probleem verder ofzo hoor, ik stapel de boel gewoon weer terug naar hoe ik het logisch vind. Maar ik heb dus met enige regelmaat dat ik alles overhoop moet halen om het goede deksel te vinden.

Voordeel: als de la dan toch leeg is, is het ook wel net zo makkelijk om 'm even schoon te maken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:32:32 #192
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, ik snotter nu ook op werk, dit was een aanval op mij :R
Naar huis jij o|O
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:33:00 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945238
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
de braadpannen zitten op elkaar gestapeld in de kast... blijkbaar heb ik alleen de kleine braadpan nodig gehad en niet de deksel... daarom kon de deksel dan wel weer terug... in de grote pan want normaal ligt die op de kleine braadpan
Ja, ik zie de gedachtegang voor me. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:33:53 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945247
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voelde zich onmisbaar.
Dat is niemand. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:33:59 #195
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216945248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, ik zie de gedachtegang voor me. :Y
Ik ook. toen ik de deksel in de grote pan zag (ow en niet vergeten, de kleine braadpan zat er gewoon op... ) wist ik meteen wat er gebeurd was
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:34:32 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Naar huis jij o|O
Ik ben onmisbaar.

En heb echt een hekel aan thuiswerken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:35:20 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben onmisbaar.

En heb echt een hekel aan thuiswerken.
Niet relevant als je anders anderen aan het aansteken bent.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216945265
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak :')
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineens :? keek ik na wat lange verbaasde seconden naar rechts zie ik een Gerda helemaal in paniek naar me staren en toen begon ze te piepkrijsen :')

Totaal andere auto en andere kleur, rook zelfs anders :)
graag verwijderen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:36:33 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Niet relevant als je anders anderen aan het aansteken bent.
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:37:33 #200
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen :P

Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
Verstopte holtes val daar wel onder :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')