komt in de buurtquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijdquote:
Zijn je collega's zo dom dat met een verkoudheid beter thuis kan werken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijd
Hij zegt hele middag dus zal wel tot vier zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
suc6 ermee iig, zullen ze nog lang bezig zijn denk je?
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaakquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
ik was de deksel kwijt van de kleine braadpan
ik heb twee formaat braadpannen en koekepannen. de twee deksels passen dus op de pannen van de gelijke maat.
De grote pannen gebruik ik het minst.
En op een gegeven moment kan ik de kleinere deksel niet meer vinden.
twee week kwijt geweest.
Op een gegeven moment had ik de grote braadpan nodig.
Daar zat de kleine deksel op de bodem in
Twee weken geleden kwam er iemand die op het randje van omvallen stond. Dus ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn je collega's zo dom dat met een verkoudheid beter thuis kan werken.
Tegenargument: de plek waar iets past is de logische plek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt.
Voelde zich onmisbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam er iemand die op het randje van omvallen stond. Dus ja.
de braadpannen zitten op elkaar gestapeld in de kast... blijkbaar heb ik alleen de kleine braadpan nodig gehad en niet de deksel... daarom kon de deksel dan wel weer terug... in de grote pan want normaal ligt die op de kleine braadpanquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had kerel kunnen doen, ik ben altijd de bijpassende deksels kwijt omdat hij ze neerlegt waar 'ie ze kwijt kan, niet perse waar het logisch ligt.
Het is geen probleem verder ofzo hoor, ik stapel de boel gewoon weer terug naar hoe ik het logisch vind. Maar ik heb dus met enige regelmaat dat ik alles overhoop moet halen om het goede deksel te vinden.quote:
Naar huis jijquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, ik snotter nu ook op werk, dit was een aanval op mij
Ja, ik zie de gedachtegang voor me.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de braadpannen zitten op elkaar gestapeld in de kast... blijkbaar heb ik alleen de kleine braadpan nodig gehad en niet de deksel... daarom kon de deksel dan wel weer terug... in de grote pan want normaal ligt die op de kleine braadpan
Ik ook. toen ik de deksel in de grote pan zag (ow en niet vergeten, de kleine braadpan zat er gewoon op... ) wist ik meteen wat er gebeurd wasquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zie de gedachtegang voor me.
Niet relevant als je anders anderen aan het aansteken bent.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben onmisbaar.
En heb echt een hekel aan thuiswerken.
Vorig jaar, ik had haast denk ik, stapte ik na het tanken in de verkeerde auto, ik huh wat een raar dashboard ineensquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet relevant als je anders anderen aan het aansteken bent.
Verstopte holtes val daar wel onderquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben mij aangestoken, dus ze mogen de pleuris krijgen
Maar als ik echt strontverkouden ben, blijf ik wel thuis. Beetje snotteren en verstopte holtes valt daar niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |