abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:01:37 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944891
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216944892
Ik kreeg net ineens flashbacks naar m'n droom :')
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:02:06 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216944897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net ineens flashbacks naar m'n droom :')
tijd om erug op bed te gaan dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216944915
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
tijd om erug op bed te gaan dus
Ben nog niet opgestaan :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:05:00 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216944926
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ben nog niet opgestaan :')
Uitkeringstrekker gespot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:05:23 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216944929
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
tijd om erug op bed te gaan dus
Ja, ik zou graag willen. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:05:25 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216944931
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ben nog niet opgestaan :')
geniet van het korstige laagje dat onstaat na 10 weken op bed liggen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216944933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Uitkeringstrekker gespot
:G
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:06:12 #159
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216944948
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:07:45 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216944965
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
ideale opbergplek, zorgt er voor dat je minder uit kan geven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:10:43 #161
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216944988
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
ideale opbergplek, zorgt er voor dat je minder uit kan geven
Ja dat wel :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 10:12:02 #162
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216945005
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
Je afstandsbediening ligt in de koelkast trouwens.
🐙
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:12:10 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216945010
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216945017
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen :|W
heb je te diep in t glaasje gekeken?
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:14:18 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945026
Pff oke vanmiddag nog 1x in de herrie.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945032
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
Pff oke vanmiddag nog 1x in de herrie.
zijn ze bij jou in de buurt nog bezig?
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:15:37 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216945040
Zou de volgende bak koffie wél helpen om me wakker te krijgen? Ik word geloof ik alleen maar trager. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:16:38 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou de volgende bak koffie wél helpen om me wakker te krijgen? Ik word geloof ik alleen maar trager. :')
Ik heb hetzelfde :')

Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216945059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde :')

Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
Alweer ziek?
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:17:54 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
zijn ze bij jou in de buurt nog bezig?
Ze gaan hier in huis de ventilatiebuizen wegwerken en de keukenraam tussen de woonkamer en keuken eruit slopen.
Your beauty never ever scared me.
pi_216945068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde :')

Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
je moet ook geen fokkie drinken als je verkouden bent he
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 10:18:13 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216945070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Alweer ziek?
Hij is een man en hij is natteklaagkat
elke scheet die dwars zit is een griep
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Designer donderdag 6 maart 2025 @ 10:18:28 #173
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216945072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb hetzelfde :')

Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
Je holtes zijn verstopt tussen de glazen of achter de bankkussens.
🐙
pi_216945078
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
Tap tap tap
pi_216945080
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze gaan hier in huis de ventilatiebuizen wegwerken en de keukenraam tussen de woonkamer en keuken eruit slopen.
suc6 ermee iig, zullen ze nog lang bezig zijn denk je?
pi_216945083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
komt in de buurt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 10:19:30 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216945084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Alweer ziek?
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijd :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 6 maart 2025 @ 10:20:25 #178
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216945096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen verkouden dit keer. Het halve kantoor snottert, dus dat was een kwestie van tijd :{
Zijn je collega's zo dom dat met een verkoudheid beter thuis kan werken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 10:20:36 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
suc6 ermee iig, zullen ze nog lang bezig zijn denk je?
Hij zegt hele middag dus zal wel tot vier zijn.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 10:22:50 #180
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216945127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel een keer m'n ereader bij het oud papier liggen.
Heb een keer dat korfje dat in de gootsteen zit om grotere stukjes eten tegen te houden in de prullenbak gelegd, denkende dat dat een goede plek was om het even neer te leggen totdat ik het kon schoonmaken (?!?!). Nou goed.. na de grote keukenschoonmaak de zak in de container gegooid en natuurlijk zat dat ding er nog in. Heeft 9 weken en 45 euro gekost om een nieuwe te krijgen van de keukenzaak :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')