tijd om erug op bed te gaan dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net ineens flashbacks naar m'n droom
geniet van het korstige laagje dat onstaat na 10 weken op bed liggenquote:
ideale opbergplek, zorgt er voor dat je minder uit kan gevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen
Ja dat welquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideale opbergplek, zorgt er voor dat je minder uit kan geven
Je afstandsbediening ligt in de koelkast trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen
heb je te diep in t glaasje gekeken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Uur gezocht naar m'n portemonnee.. auto's overhoop gehaald, kelder en gang overhoop gehaald, alle jaszakken en tassen binnenstebuiten gekeerd, in de koelkast en vriezer gekeken.. niks. Wil ik even wat drinken daarna, zie ik 'm in de kast met glazen liggen
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou de volgende bak koffie wél helpen om me wakker te krijgen? Ik word geloof ik alleen maar trager.
Alweer ziek?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
Ze gaan hier in huis de ventilatiebuizen wegwerken en de keukenraam tussen de woonkamer en keuken eruit slopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zijn ze bij jou in de buurt nog bezig?
je moet ook geen fokkie drinken als je verkouden bent hequote:Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
Hij is een man en hij is natteklaagkatquote:
Je holtes zijn verstopt tussen de glazen of achter de bankkussens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Maar denk dat die verstopte holtes daar schuldig aan zijn. Ik accepteer die verklaring.
suc6 ermee iig, zullen ze nog lang bezig zijn denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze gaan hier in huis de ventilatiebuizen wegwerken en de keukenraam tussen de woonkamer en keuken eruit slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |