goed verhaalquote:Op maandag 7 april 2025 03:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Boek een reis naar een tropisch land en ga daar drie weken lang aclimatiseren, keer vervolgens terug naar NL en ren je race. Na ongeveer een week in de tropen ben je gewend aan hardlopen in 30 graden en dan kan je in de twee weken erna kijken of je tempo kan behouden over langere afstanden. Mocht het kouder zijn in NL dan je verwachtte dan kan ik je verzekeren dat je in NL veel sneller bent.
Eerder rond de middag (13-14u). Wordt denk ik wel drukkend warm om te lopen met 15-19 graden en vrij veel bewolking.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vol spanning of het verlossende regenbuitje komt voor zondag 10 uur s’ochtends
tapermadnessquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vol spanning of het verlossende regenbuitje komt voor zondag 10 uur s’ochtends
random pijntjes en stijfheid terwijl je juist rust hebtquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tapermadness![]()
hier ook; weer, kleding, aantal gels, pace strategie, ditdatalles![]()
Ik word altijd een enorme hypochonder in de laatste weekquote:Op dinsdag 8 april 2025 10:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
random pijntjes en stijfheid terwijl je juist rust hebt
overal snotterende mensen om je heen
Het wisselt nog per dag wanneer dat regenbuitje gaat komen. Dat hij er gaat komen, lijkt duidelijk. Sowieso kan ik beter met vochtige bewolkte warmte omgaan dan die felle droge zon van nu.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerder rond de middag (13-14u). Wordt denk ik wel drukkend warm om te lopen met 15-19 graden en vrij veel bewolking.
Ik ben nog in afwachting van een nieuw shirtje. Alles zo kort mogelijk. IJsslushie van te voren en daarvoor een thermoskan aangeschaft. En inderdaad de hele tactiek bedenken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tapermadness![]()
hier ook; weer, kleding, aantal gels, pace strategie, ditdatalles![]()
Er zijn sponzen maar niet elke 5km dacht ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 12:37 schreef Evangelion het volgende:
Hebben ze sponzen in Rotterdam? Dat weet ik niet meer. Sponzen zijn chill.
In Athene kreeg je elke 2.5km een 500ml plastic fles water. Paar slokjes, de rest over je polsen, voorhoofd en nek gieten. Dat schoot wat meer op dan die halfvolle kartonnen bekertjes.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:37 schreef Evangelion het volgende:
Hebben ze sponzen in Rotterdam? Dat weet ik niet meer. Sponzen zijn chill.
In Athene kreeg je elke 2.5km een 500ml plastic fles water. Paar slokjes, de rest over je polsen, voorhoofd en nek gieten. Dat schoot wat meer op dan die halfvolle kartonnen bekertjes.
Nee hoor, het werk is gedaan. Nog wat lossen eindjes maar die zijn zo opgelost o.a. even de trein uitzoeken en kijken welke sokken er schoon zijn ;pquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik dan de enige die chill is? Net nog wat krachttraining gedaan, geen pijntjes, niets.
Misschien komt dat omdat ik een extreme controlfreak ben. Outfit en hardlooprugzak zijn al OK bevonden, hotel is al geboekt sinds de inschrijfdag, dit gaat wel goedkomen. Het zal niet zo warm zijn als in Leiden in mei 2024 en die heb ik ook uitgelopen.
Vergeet tevens niet om uit te kijken voor rode schilden en als je op kilometer 15 een paddenstoel of ster hebt kan je een mooie shortcut doen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:49 schreef CaLeX het volgende:
5 keer sponsen en een keer oppassen voor bananenschillen
Ik denk dat het vooral is omdat ik mijn plan moet aanpassen op verschillende weersverwachtingen. 19 graden, droog en zon, of 14 graden, nat en bewolkt vragen om volledig verschillende strategieėn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik dan de enige die chill is? Net nog wat krachttraining gedaan, geen pijntjes, niets.
Misschien komt dat omdat ik een extreme controlfreak ben. Outfit en hardlooprugzak zijn al OK bevonden, hotel is al geboekt sinds de inschrijfdag, dit gaat wel goedkomen. Het zal niet zo warm zijn als in Leiden in mei 2024 en die heb ik ook uitgelopen.
Op de wedstrijddag zelf zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:00 schreef Evangelion het volgende:
- Hoogtemeters
- Mogelijk wind tegen
- Belgisch wegdek
- Op het einde de langzame halve marathoners moeten ontwijken
Mensenkinderen dit wordt zo'n enorme ramp
Ik ben ook chillquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
Bullshit. Marketingpraat. Ik doe veel trainingsloopjes in oude Vaporfly's, ze lopen ook prettig bij 5min/km.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral omdat ik een beetje stug ben in mijn tijdsdoelen. Ik wil mijn Vaporflies dragen maar dat heeft pas echt effect als je onder de 4:30 rent, ..
Ik ook. Ik heb mijn startnummer eind februari aan een clubgenoot verkocht. Mijn eerste griep ooit in januari betekende het einde.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben ook chill
want ik heb maanden geleden mijn startbewijs al een een goede vriend verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |